Mä olen 50v tuolloin 15 vuoden päästä, kyllä mä yhden mestaruuden jumalauta ainakin vielä ansaitsen.
Saattaisit ansaita, mutta mä olen 50 vuotias nyt, enkä tiedä, kiinnostaako koko homma enää edes sen vertaa. Feikkiheikkiä ei ehditä edes jättää mestaruusjuhlista rannalle, kun se jäi jo ihan itse!
Saati että sitten 2040 - jos niitä dominopalikoita kasaa jossain vanhainkodin nurkassa, niin tuskin sykähdyttäisi sen kummemmin.
Mut funtsikaa, jos tänään tulee joku superviihdyttävä matsi, runsaasti epäselviä ja erittäin kauniita maaleja, järkyttäviä taklauksia ylimpänä karvaajana katsomon huutaessa, pari tappelua siten että verta kolataan jäältä ja Peltonen roikkumassa puku päällä vastustajan valmentajan kimppuun yrittäessään vaihtoaition laidalla sekä lopussa törkeä tuomarivirhe, josta vastustaja duunaa minuutti ennen peliajan loppumista byyrin, mutta siitä huolimatta: vitosketjun laiturimme pamauttaa mailan päällä työntäen pelin tasoihin videotarkistuksen jälkeen 0,1 sekuntia ennen loppua ja lopulta pilkuilta Melart voittoon karsealla lämärillä heti siniviivan jälkeen kaikkea fysiikkaa uhmaavan, jään terien alla sulattavan liukumisen jälkeen. Siitä saattaisi alkaa kehitys, jossa feikkiheikkikin haluaisi ihan itse ilman pakottamista mukaan mestaruusjuhliin (vaikkei kyl päästettäisi!!!). Ja tää oli huhua, ei faktaa, että näin tulisi käymään matsissa!