Mainos

HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 7 756 455
  • 33 646

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Näin se taitaa valitettavasti nykyisin mennä. Jokainen laatupelaaja on meille epärealistinen. Sopimus jonnekin Sporttiin, Tampereelle tai Lappeenrantaan puolestaan realismia.
Ihan tuota en tarkoittanut, vaan sitä, että Leppänen on siirtymässä ensi kaudeksi Sveitsi/Ruotsi akselille, joten eiköhän tie vie sinne jo kesken kauden, mikäli Sportista liikkuu.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Näin ei toki tule tapahtumaan, koska avoin liiga estää tämänkaltaiset tyhjennysmyynnit.
Heh. Niinpä niin. Eiköhän Sport lähiaikoina muutaman pelaajan lyö lihoiksi, että saavat laskunsa maksettua. Mitään urheilullista perustetta Sportin tyhjennyksellehän ei ole.

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Eikö juuri uutisoitu, että 50 tonnia oli saatu kasaan Sportille ja tyhjennysmyynnit on peruttu. Turha siis haaveilla pelaajia Sportista.
Kiuas siteerasi jotain lehteä (jota en nyt muista), että Sportilla on vielä 700 000 velkaa Vaasan jäähallille. Useamman vuoden maksamattomat käyttömaksut siis kyseessä. Saapa nähnä miten meinaavat saada taloutensa kondikseen, sillä aika syvältä vaikuttaa monttu.

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiuas siteerasi jotain lehteä (jota en nyt muista), että Sportilla on vielä 700 000 velkaa Vaasan jäähallille. Useamman vuoden maksamattomat käyttömaksut siis kyseessä. Saapa nähnä miten meinaavat saada taloutensa kondikseen, sillä aika syvältä vaikuttaa monttu.
Mun mielestä tähän oli joku ratkaisu, että kaupunki ostaa Sportin tilat, oliko ravintola tai jotain ja Sport jatkaa vuokralla -> Velat "maksettu". Tosiaan hataria muistikuvia eikä sinänsä liity aiheeseen.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Jostain sieltä hampaattoman kanukin ja muniin puhaltelun väliltä se makea kohta varmastikkin löytyy.

Voi kun siitä olisi näkyvissä edes jotain merkkejä, niin tämäkin keskustelu olisi turha, mutta ei ole! Puuhastellaan vaan samaan malliin ja yksi mestaruus 20vuodessa ja kaikki hyvin taas!

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Sori nyt, mutta vitut palstatilasta ja pöhinöistä. Tai no, niitä molempia saa ihan vaan menestymällä, voittamalla mestaruuksia. Olen itsekin ollut räkänokkana Nordiksen stondiksen lehtereillä hurraamassa, kun esim. ikisuosikkini Roman Vopat laittoi vastustajia sananmukaisesti nippuun vaikka yhdellä kädellä.

Mutta kehitys kehittyy ja kaukaloon ei kaivata yhtään (enempää) väkivaltaa. Kovia taklauksia kyllä, ehdottomasti, mutta ennen kaikkea voittavaa ja viihdyttävää kiekkoa ja sitä kautta mestaruuksia. IFK:n jatkuva taaperrus vituttaa niin, että handut irtoaa.

Viestini oli se, että jos vaihtoehtona on tämä nykyinen puuhastelu tai se hampaaton kanukki niin valitsisin jälkimmäisen. Me ei voiteta yhtään enempää mestaruuksia tällä johdolla ja valmennuksella piste.

Suosikkijoukkue
HIFK, KyIF, Kiekko-Sudet
Viestini oli se, että jos vaihtoehtona on tämä nykyinen puuhastelu tai se hampaaton kanukki niin valitsisin jälkimmäisen. Me ei voiteta yhtään enempää mestaruuksia tällä johdolla ja valmennuksella piste.
Niin siis otetaan vaan kiltisti 1-7 pataan, joltakin vieläpä Lämsän koutsaamalta tiimiltä himassa ja määitään kuin lampaat! Luhangan tanssit Pelsu-pelissä kauden parasta antia tuolta osastolta.

Joku sisäpiiristä osaisi valaista mitenkä nuo budjettikuviot menevät ja sitä kautta vastata paremmin seuraavaan mieltä askarruttavaan ongelmaan. Ollaan vedetty sairaan hyvä eka neljännes ja edelleen kärkikahinoissa, kun yli 53 % peleistä takana. Olisiko mahdollista ottaa ensi kauden budjetista ja panostaa kunnolla tähän kauteen ja neppailla sitten ensi kaudella vaikka niistä jämäsijoista 10-12? Moni muukin fani saattaa miettiä tätä aspektia. Vai onko ensi kaudeksi yhteistyökumppaneilta kaavittu vasta murusia ja kausareiden jatkot sanelee tarkemmin suuntaa.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool
Jotainhan me täällä tehdään väärin, jos neljännesvuosisadan sisällä on ainoastaan 1 mestaruus.
Kaava on että noin joka 15. vuosi kannu tulee Stadiin. Tosin nyt tulee pieni poikkeama kun tänä vuonna mestaruus jää välistä. 2040 ollaan taas iskussa. Olen optimisti.

Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan näin sivusta, eihän Vopatin aikana stondista edes ollut. 07-08 kaudesta ensimmäistä kertaa toiseen päähän rakennettuna stondiksena ja taisi E9 katsomonosa Kingien muodossa alkaa vasta seisoen kannustamaan 05-06 kaudesta eteenpäin. Tuolloin Vopat olikin jo Ilmalassa viihdyttämässä narreja. Sillä että mitään merkitystä tällä olisi. Vopatin aika oli viihdyttävää, mutta ei nykypäivää. Fyysisyys ja tunne kadonnut lajin kehityksen mukana.
Jep, huomasin erheeni pian viestini jälkeen. Keski-ikäinen ukko olen, eli stondiksessa on tullut kannustettua mm. Pepe Lehtosen, Igor Järven ja Sakke Lindforsin kaltaisia hahmoja aikoinaan. Myöhemmin sitten tulivat Vopatit ym., mutta pointtina se ainainen menestymättömyys, vaikka sirkushuveja muutoin olisi ollut tarjolla. Tutinaa & tötinää.

Viimeisimmästä mestaruudesta tulikin otettua ilo irti kunnolla, kolme päivää hurahti juhliessa. Sen jälkeen ei ole tarvinnutkaan juhlia. Niisk.

Suosikkijoukkue
HIFK, KyIF, Kiekko-Sudet
Jep, huomasin erheeni pian viestini jälkeen. Keski-ikäinen ukko olen, eli stondiksessa on tullut kannustettua mm. Pepe Lehtosen, Igor Järven ja Sakke Lindforsin kaltaisia hahmoja aikoinaan. Myöhemmin sitten tulivat Vopatit ym., mutta pointtina se ainainen menestymättömyys, vaikka sirkushuveja muutoin olisi ollut tarjolla. Tutinaa & tötinää.

Viimeisimmästä mestaruudesta tulikin otettua ilo irti kunnolla, kolme päivää hurahti juhliessa. Sen jälkeen ei ole tarvinnutkaan juhlia. Niisk.tä

Viimeisimmästä mestaruudesta tulikin otettua ilo irti kunnolla, kolme päivää hurahti juhliessa. Sen jälkeen ei ole tarvinnutkaan juhlia. Niisk.
Tästä tuli mieleen, että pitäisi mennä penkomaan vanhoja julisteitani: isokokoinen #31 Nordiquesin paidassa jossain fikassa.

Skriko Canucksin paidassa ainoa pyhäinhäväistys :D - voisi ehken joku uusi SaiPa-fani maksaa maltaita eli 7 eri yhteydenpitoa ja lisäkysymystä ja postittamisen vaiva - not gonna happend!

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen 50v tuolloin 15 vuoden päästä, kyllä mä yhden mestaruuden jumalauta ainakin vielä ansaitsen.
Saattaisit ansaita, mutta mä olen 50 vuotias nyt, enkä tiedä, kiinnostaako koko homma enää edes sen vertaa. Feikkiheikkiä ei ehditä edes jättää mestaruusjuhlista rannalle, kun se jäi jo ihan itse!

Saati että sitten 2040 - jos niitä dominopalikoita kasaa jossain vanhainkodin nurkassa, niin tuskin sykähdyttäisi sen kummemmin.

Mut funtsikaa, jos tänään tulee joku superviihdyttävä matsi, runsaasti epäselviä ja erittäin kauniita maaleja, järkyttäviä taklauksia ylimpänä karvaajana katsomon huutaessa, pari tappelua siten että verta kolataan jäältä ja Peltonen roikkumassa puku päällä vastustajan valmentajan kimppuun yrittäessään vaihtoaition laidalla sekä lopussa törkeä tuomarivirhe, josta vastustaja duunaa minuutti ennen peliajan loppumista byyrin, mutta siitä huolimatta: vitosketjun laiturimme pamauttaa mailan päällä työntäen pelin tasoihin videotarkistuksen jälkeen 0,1 sekuntia ennen loppua ja lopulta pilkuilta Melart voittoon karsealla lämärillä heti siniviivan jälkeen kaikkea fysiikkaa uhmaavan, jään terien alla sulattavan liukumisen jälkeen. Siitä saattaisi alkaa kehitys, jossa feikkiheikkikin haluaisi ihan itse ilman pakottamista mukaan mestaruusjuhliin (vaikkei kyl päästettäisi!!!). Ja tää oli huhua, ei faktaa, että näin tulisi käymään matsissa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy