Viimeset rahat meni Komaroviin… Olisko siellä joku jäähdyttelevä konkaripakki Mikko Niemelä realistisemmin ”ostettavana”.Nostetaas tätä ketjua vähän ylemmäs. Luultavasti pakko lähteä pakkiostoksille.
Oliko se Anttoni Honka vielä vapaana? Muita mulla ei tässä tulekaan mieleen. Toivottavasti Tobbe on hereillä.
Vuoden ollut ulkona, pari kertaa leikattu. Vaatii aika paljon normaalia kontaktit sallittu jäätreeniä ennen paluuta.Mites se Kotkansalo? Mikä oli hänen palaamisennuste, jossain olin lukevinani "poissa toistaiseksi" mutta se voi tarkoittaa mitä vain.
Kukaan ei tunnu tietävän. Joukkueen mukana hengailee ja paluusta ei edes huhuja ole liikkeellä. Saataa olla ura jopa paketissa.Mites se Kotkansalo? Mikä oli hänen palaamisennuste, jossain olin lukevinani "poissa toistaiseksi" mutta se voi tarkoittaa mitä vain.
Vuoden ollut ulkona, pari kertaa leikattu. Vaatii aika paljon normaalia kontaktit sallittu jäätreeniä ennen paluuta.
Kotkis onneksi on fiksu kaveri ja hoitanut yliopistopaperit jenkeistä kouraan. Ajatellut peliuraansa pidemmälle asioita ja perustuksia.Ok harmi, esitti Ässissä lupaavia otteita ja näytti että voisi nousta jopa EHT:tä ylemmäs mutta loukkaantumiset pilasivat tätä tahtia
Omasta mielestä ei tarvis odotella, Honka toisi sitä kiekollisuutta lisää minkä perään on huudettu. Alakerran isännän rooliin löytyy Motin ja Lindbohm. Mikäs Luhangalla on, mulla mennyt aivan ohi?Odottaisin ensin Melartin mahdollisen saikun pituutta. Ei IFK:n pakistoonkaan loputtomasti mahdu laatunimiä, kun saikkuosasto jossain kohtaa kuitenkin vähän tyhjenee. Ehkä joku lyhyempi laina voisi olla parempi vaihtoehto.
Esitti täälläkin lupaavia otteita ennekuin hajosi. En nyt jaksa kaivaa ketjua tai statseja, mutta veti hyvin ja teki myös pisteitä.Ok harmi, esitti Ässissä lupaavia otteita ja näytti että voisi nousta jopa EHT:tä ylemmäs mutta loukkaantumiset pilasivat tätä tahtia
Olis näköjään ollu. Loppukauden lainadiilillä JYP:n riveihin. Olis kelvannu myös Stadiin. Jyväskylässä ihan ok kiekollisuutta alakerrassa Nikun, Erosen ja nyt Hongan myötä.Nostetaas tätä ketjua vähän ylemmäs. Luultavasti pakko lähteä pakkiostoksille.
Oliko se Anttoni Honka vielä vapaana? Muita mulla ei tässä tulekaan mieleen. Toivottavasti Tobbe on hereillä.
Ei ollut!Nostetaas tätä ketjua vähän ylemmäs. Luultavasti pakko lähteä pakkiostoksille.
Varmaan joo senkin nössykkä (siis et sinä vaan Honka). Menestys-zäänssit pienemmät, mut ei kiinnosta ja en halua mitään kilpailuasetelmaa vaan suoran 1-pakin paikan peliesityksistä riippumatta. Arvostan (not).Olisikohan tässä ollut niin, että Carolina kysynyt Hongalta mihin haluaisit lainalle mennä ja luonnollisesti on valinnut JYPin. Perustan tän ajatuksen siihen kun Carolina on tarjonnut Honkaa suoraan JYpille joka ei edes hakenut puolustajaa.
Näkisin, että Niku on kaikesta huolimatta JYP:n ykköspakki.Menestys-zäänssit pienemmät, mut ei kiinnosta ja en halua mitään kilpailuasetelmaa vaan suoran 1-pakin paikan peliesityksistä riippumatta.
Ok no sitten ei itsestäänselvä kärkipakki. JYP ampuu kovilla, eli vedetään 50% takas aiemmasta.Näkisin, että Niku on kaikesta huolimatta JYP:n ykköspakki.
Draper, Garteig… Ei kyllä enää yhtään maalivahtia Tapparasta (vaikkei Garteig sieltä suoraan tullutkaan). Se on jo nähty mitä siitä seuraa, kun Tappara-maalivahti saapuu Stadiin.Heljanko lähtenee tämän kauden jälkeen ulkomaille, sen jälkeen voisi koittaa kotiuttaa tänne. Pelaa ihan järkyttävän kovalla tasolla ja ei voi sanoa edes että johtuu hyvästä PAPP pelaamisesta yms, koska Tapparallakin peli rakoilee tosi paljon.
Kusisin kyllä hunajaa jos tämä tapahtuisi. Tuntuu että kaikki täällä lytännyt ajatuksen Heljangosta uudelleen IFK-paidassa vaan johonki hähmäisiin periaatteisiin vedoten. Kiistatta kuitenkin liigan parhain maalivahti Rubinin kanssa.Heljanko lähtenee tämän kauden jälkeen ulkomaille, sen jälkeen voisi koittaa kotiuttaa tänne. Pelaa ihan järkyttävän kovalla tasolla ja ei voi sanoa edes että johtuu hyvästä PAPP pelaamisesta yms, koska Tapparallakin peli rakoilee tosi paljon.
Draper, Garteig… Ei kyllä enää yhtään maalivahtia Tapparasta (vaikkei Garteig sieltä suoraan tullutkaan). Se on jo nähty mitä siitä seuraa, kun Tappara-maalivahti saapuu Stadiin.
Kyllä mulle ainakin kelpaisi jo vuosien vahvat näytöt antanut pelipaikkansa paras Liigassa. Ei sillä ole väliä mistä tulee, ryysylandiaa lukuun ottamatta, kunhan on parasta mahdollista laatua. Luultavastihan Heljanko ulkomaille lähtee, mikäli ei Tapparassa jatka, mutta ainahan sitä saa unelmoida. Oma kasvattikin vielä, joten kotiinpaluuta odotellessa.Kusisin kyllä hunajaa jos tämä tapahtuisi. Tuntuu että kaikki täällä lytännyt ajatuksen Heljangosta uudelleen IFK-paidassa vaan johonki hähmäisiin periaatteisiin vedoten. Kiistatta kuitenkin liigan parhain maalivahti Rubinin kanssa.
Jos idea oli kakkosmaalivahdiksi Hovisen tapaan niin ostan tämän idean täysin. Samalla se kertoisi, että IFKssa on jotain tehty oikein, kun on varaa hankkia Heljanko kakkoseksi ”Husson” taakse. Hyvä idea sinulta.Niko Hovinen, 3 ottelua, 0,79PM/O 95,8%