Kun oikein saivarrellaan niin jokeriottelusta menettäisit kylläkin yli 5 euroa, nimittäin normaalilippu maksaa 15,00e+ 2,50e(lippupalvelun maksu). Kausarialennuksella hinta taitaa olla 7,50e+2,50e.Ps. Tosin ei seuran tukeminen (jos lipunmyynnistä saadut rahat edes menevät IFK:lle) 5 eurolla ole kovin paha menetys.
Kun oikein saivarrellaan niin jokeriottelusta menettäisit kylläkin yli 5 euroa, nimittäin normaalilippu maksaa 15,00e+ 2,50e(lippupalvelun maksu). Kausarialennuksella hinta taitaa olla 7,50e+2,50e.
Netistä ei taida saada tuota kausarialennusta ollenkaan, mikä on mielestäni aika naurettavaa. Mutta kyllä sillä lastenlipullakin pääsee varmasti sisään, jos tahdot netistä lipun ostaa. Tuskin niitä lippuja siellä pahemmin kyyläillään. Itse ostan paikanpäältä lipun kausarialennuksella. Toivottavasti lippujonot vetäisi edes jotenkuten, sillä tuskin olen huomenna ainoa vasta paikanpäältä lippua hamuava.
Täytyy sanoa, että on kyllä kova hinta harjoitus-ottelusta. Olkoot kuinka vaikka Jokerit vastassa, niin 17,5e on vähän liikaa harkka-pelin lipusta. Vittu, monen jengin liiga-peliin pääsee halvemmalla.
Lipun hinta tuntuu kovalta, mutta luotetaan siihen, että matsin show-arvo nousee liigapeliä korkeammalle. Jos ymmärrät, mitä tarkoitan...
No kyllähän tässä HIFK:n tiedotteessa Nordiksen peleistä ilmoitetaan kaikki mahdolliset lisät, jotka tulevat lipunhinnan lisäksi: Uutiset - HIFK. Lisämaksut löytyvät tiedotteen alaosasta. Ei tässä ketään mun mielestä harhauteta. Kai sitä nyt ihmisen pitää pystyä laskemaan, kuinka paljon tiketti tulee maksamaan yhteensä? Koko palvelumaksu on kyllä mielestäni vitsi, ainakin suuruusluokaltaan.
Joku paikalla olija voisi kertoa suliko Ortio lopussa vai kenttäpelaajat vai molemmat? Ja miltä se Ruudun taklaus näytti, kävikö Pakariselle kuinka?
Ai niin, Melart oli aika surkea. Tuohilampi ajaa pelillisesti ohi tällä menolla, eri asia sitten jos Melartia pidetään muista syistä kokoonpanossa.
Tämä pelien menettäminen viimeisessä erässä on hälyttävä trendi ja tässä alkaa aika loppumaan kesken sen lääkitsemiseen. Onko joukkueen peluutus vai treenaus sitten niin perseellään, että kunto ja kasetti ei kestä enää viimeistä 15-10 minuuttia ja luovutetaan peli vastustajalle? Vai onko tämä joku Sormusen versio "pelin jäädyttämisestä" joka ei vaan toimi?