HIFK:n harjoitusottelut 2017

  • 49 552
  • 207

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, voin puhua varmaan sitten vain omasta puolestani, mutta minä olin nimenomaan tuolla 14-15 kaudella lähettämässä Taipalusta mestikseen, pisteistään huolimatta, koska hän oli niin järkyttävä hazardi. Kymmeniä kertoja hänen aiheuttamansa vaaratilanteet pelasti vain ja ainoastaan ilmiömäinen Ville Husso, kun yleensä Taipalus mokaili alimpana miehenä. Seuraavalla kaudella itse ainakin puolustelin Taipalusta, etenkin loppukaudesta, kun hänelle löytyi sopiva rooli. Hieman pienemmällä peliajalla ja ilman kiekollista vastuuta hän suoriutui ihan mallikkaasti. Oli IFK:n onni, että juuri tuolloin Auvitu otti sen ison stepin ja nousi vielä pari naksua paremmaksi pelaajaksi, jolloin Taipalusta ei tarvittu kiekolliseen rooliin.

Se mitä muut ovat kirjoittaneet, ei määrittele mitä pelejä minä olen katsonut, sillä olen katsonut niitä ihan omilla silmilläni. Myöskään tilastojen kaivelut eivät muuta sitä mitä näin tai tulkintaani siitä.

Kohtuullisen hienoa kirjoittelua. Väität, että Taipalus ei ollut silmätikku toisella kaudellaan. Sitten kun alkaa selvetä, että oli muiden fanien silmissä, niin alat puhumaan että omasta mielestä hän ei ollut huono ja painat alas muiden fanien tietämystä.

Aina ei ole kyse itsestä ja siitä omasta navasta.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
On kyllä IFK -faneilla selvästi paha olo tällä hetkellä kun omat fanitkin jo riitelee keskenään.. surullista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
On kyllä IFK -faneilla selvästi paha olo tällä hetkellä kun omat fanitkin jo riitelee keskenään.. surullista.

Se vaikuttaa olevan toi Nybondas ja hänen toimintansa IFK:n resursseilla, joka hieman koettelee yhteisöä...

Mutta koitetaan nyt kaikki vaakuna-logoiset pysyä isoissa linjoissa samalla puolella!
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Se vaikuttaa olevan toi Nybondas ja hänen toimintansa IFK:n resursseilla, joka hieman koettelee yhteisöä...

Mutta koitetaan nyt kaikki vaakuna-logoiset pysyä isoissa linjoissa samalla puolella!

Joo siis juurikin näin. Seuran pitäisi hieman nyt katsella ympärilleen ja huomata mitä heidän valitsemansa linja saa aikaiseksi kannattajakunnassaan.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mielestäni Thorell väläytteli pelisilmää ja antoi muutaman hyvän syötön, vaikka enimmäkseen oli näkymätön, kuten oli Ahtola.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös