HIFK:n fanitoiminta ja -matkat kaudella 2024–2025

• 25 472
  • 149
Suosikkijoukkue
HIFK, Sporting CP, FCSP & Hammarby
Sitten siihen nurjaan puoleen. Meidän otteluseurannasta bongasin että mustiin pukeutuneita IFK-faneja olisi ollut blokkaamassa sisäänpääsyjä G-katsomossa. Jos näin, niin tästä iso lampaanperse.
Siis eivätkö he olleet G-puolella pienen hetken, kun vedettiin "Toinen puoli huutakaa meille"-chäntti? Ei kai siinä sisäänpääsyn blokkaamisesta ollut kysymys.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Siis eivätkö he olleet G-puolella pienen hetken, kun vedettiin "Toinen puoli huutakaa meille"-chäntti? Ei kai siinä sisäänpääsyn blokkaamisesta ollut kysymys.

En osaa sanoa, koska tämän poimin meidän otteluseurannasta. @Runoksen Teräs tämän laittoi, joten osaa varmasti kertoa paremmin mistä kysymys. Siksi viestissäni olikin vain oletus.

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Hokipedia terveiset että onhan tää nyt täysin väärin kannatettu kun joukkue, fanit ja jopa osa TPS-faneista tykkäs. Hyi Kackkeneita, Infernoja Hyi.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
@Hokipedia terveiset että onhan tää nyt täysin väärin kannatettu kun joukkue, fanit ja jopa osa TPS-faneista tykkäs. Hyi Kackkeneita, Infernoja Hyi.
Muutama pointti:
- Kai kannustuksen ja tunnelman saa aikaan ilman lieveilmiöitäkin?
- En puhunut mistään väärinkannattamisesta. Tai no, jos sun kohdalla huorittelu ja paikkojen rikkominen kuuluu kannattamiseen, niin sitten joo.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mitä muuten tarkoitat paikkojen rikkomisella?
En siis tarkoittanut paikkojen rikkomisella Turun ottelua, vaan touhua, jota Infernon ja Klackenin porukka on aiemmin tehnyt. Kun nostin esiin sen, savujen käyttämisen sisällä ja huorittelun, niin kuulemma tuomitsin sen porukan väärinkannattajaksi.

Olen täysin samaa mieltä siitä, että Infernon porukka tuo ääntä, ryhtiä ja tunnelmaa faniporukkaan. Ja se on ehdottomasti hyvä asia. Mutta nuo lieveilmiöt ovat sellaisia, jotka eivät minulle kuulu katsomoon eivätkä edusta ifklaisuuteen kuuluvia arvoja ja käytöstapoja.

Suosikkijoukkue
En siis tarkoittanut paikkojen rikkomisella Turun ottelua, vaan touhua, jota Infernon ja Klackenin porukka on aiemmin tehnyt. Kun nostin esiin sen, savujen käyttämisen sisällä ja huorittelun, niin kuulemma tuomitsin sen porukan väärinkannattajaksi.

Olen täysin samaa mieltä siitä, että Infernon porukka tuo ääntä, ryhtiä ja tunnelmaa faniporukkaan. Ja se on ehdottomasti hyvä asia. Mutta nuo lieveilmiöt ovat sellaisia, jotka eivät minulle kuulu katsomoon eivätkä edusta ifklaisuuteen kuuluvia arvoja ja käytöstapoja.
Okei. Avaatko vielä, että missä ottelu(i)ssa Inferno/Klacken on hajottanut paikkoja? Itse en muista yhtäkään, voin olla toki väärässäkin.

Mitä tulee arvoihin ja kannattamisen metodeihin, niin sinulla on toki mielipiteeseesi oikeus. Itse olen asiasta joiltain osin eri mieltä.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
Okei. Avaatko vielä, että missä ottelu(i)ssa Inferno/Klacken on hajottanut paikkoja? Itse en muista yhtäkään, voin olla toki väärässäkin.

Mitä tulee arvoihin ja kannattamisen metodeihin, niin sinulla on toki mielipiteeseesi oikeus. Itse olen asiasta joiltain osin eri mieltä.
Kauden ekassa Espoon Blues -vieraspelissä oli jotain muovisia penkinpäällisiä ilmeisesti lähtenyt liikkumaan. Näitä sattuu, toivottavasti kuitenkin Klacken/Infernon jengi tulisi useammin hima- sekä vierasmatseihin tuomaan brenoa ja eloa katsomoihin.

Suosikkijoukkue
Kauden ekassa Espoon Blues -vieraspelissä oli jotain muovisia penkinpäällisiä ilmeisesti lähtenyt liikkumaan. Näitä sattuu, toivottavasti kuitenkin Klacken/Infernon jengi tulisi useammin hima- sekä vierasmatseihin tuomaan brenoa ja eloa katsomoihin.
Aivan. Espoo-peli oli päässyt unohtumaan. Paikkojen vandalisointi on tuomittavaa, mutta kyseessä kuitenkin yksittäinen kerta eikä toistuva juttu.

Juu sama toive täällä.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
Aivan. Espoo-peli oli päässyt unohtumaan. Paikkojen vandalisointi on tuomittavaa, mutta kyseessä kuitenkin yksittäinen kerta eikä toistuva juttu.

Juu sama toive täällä.
Ehdottomasti tuomittavaa, mutta media kans pamautti tuon mustamaalaamisen siihen et kokonaisia penkkirivejä olisi revitty irti ja kymppitonnien arvosta kamaa tuhottu, kun tosiasiassa sinisten penkkien päälle jälkeenpäin asetetut (huom, ei millään tavalla kiinni olevat) muoviset mustat penkinsuojat oli lähteneet lentämään. Jokainen voi näitä käydä ihastelemassa esimerkiksi Metro Areenan alakatsomoista. Ei siellä mitään isompaa vandalismia ollut, mutta voisi silti jättää ehkä lennättämät penkinsuojia.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tällä kaudella ainakin Espoossa nuo Infernon tyypit sitä harrastivat.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ja se on täysin okei. Olen kirjoittanut koko ajan omista mielipiteistäni, en todennut faktoina tai tuominnut väärinkannattamisesta. Ilmeisen herkkä paikka tuo kritisointi (ei siis sinulle), kun samat innokkaat infernohenkiset saapuu paikalle puolustelemaan ja aukomaan päätään.

Toisille on ok, hauskaa ja voimaannuttavaa huoritella chanteissa, vittuilla lätkämatsin chanteissa futisjengeille ja touhuta muuta vastaavaa. Mulle ei ole.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
En nyt tiedä ihan onks täällä kukaan aukonut päätään asiasta.
En mä tiedä, jos kahden aikaan yöllä pitää tulla ketjuun heittämään tällaista ilman, että edes lainataan mitään viestiä.
Eikä siinä, en mä mieltäni pahoita tai itseeni ota. Ollaan selvästi eri mieltä asiasta ja se on ihan ok.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
En mä tiedä, jos kahden aikaan yöllä pitää tulla ketjuun heittämään tällaista ilman, että edes lainataan mitään viestiä.

Eikä siinä, en mä mieltäni pahoita tai itseeni ota. Ollaan selvästi eri mieltä asiasta ja se on ihan ok.
Meni multa ohi tämä, ilmesesti oot päässyt jonkun ajatuksiin yön hiljaisina tunteina. Noh, kaikenlaista sitä. Varmasti kaikille on hallilla tilaa, eikä ole yhtö oikeaa tapaa kannattaa seuraa.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, NYR
Mistä muuten saisi tietää lisää Klackenin meiningistä ja tapahtumista, missä kanavissa viestii? Kiinnostais liittyä messiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy