HIFK:n fanitoiminta ja -matkat kaudella 2024–2025

• 10 974
  • 79

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Pitäisi ehkä organisoida paremmin koko IFK:n fanitoimintaa. Tällä hetkellä en itse ainakaan löytänyt tietoa oikeastaan mistään. Feisbuukinkin aktiivisuus pientä, eikä omia foorumeita mun mielestä ole.
Ei epäorganisoitu toiminta oikeuta ala-arvoista käytöstä.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Pitäisi ehkä organisoida paremmin koko IFK:n fanitoimintaa. Tällä hetkellä en itse ainakaan löytänyt tietoa oikeastaan mistään. Feisbuukinkin aktiivisuus pientä, eikä omia foorumeita mun mielestä ole.
HIFK Fan Clubin nettisivut löytyvät täältä.

Viimeksi muokattu:

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Sääli jos IFK:n fanikulttuuri jää halpojen kausikorttien perässä olevien eläkeläisten varaan.
Eläkeläisten ? Ei nyt vielä sentään, meillä on vaimon kanssa vielä ainakin 10 vuotta
siihen pisteeseen :) Älä nyt ala heittelemään tuollaista ikärasismia, fanikatsomo on
tarkoitettu ihan minkä ikäisille tahansa.

Ja silloin kun kondis ei enää kestä seisomista, niin sitten siirrytään istumaan, niin
se taitaa usein mennä.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta ymmärrän toki että vaikkapa 20-30 vuotiaalle
yli 50-vuotias on jo ihan vanhainkodin asukas.

Viimeksi muokattu:

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Euroopan isoissa futissarjoissa 10 vuoden aikana käynyt kattoon reilut 20 peliä. Ei noista chanteista kannata nekkuun ottaa. Monissa isoissa peleissä kymmenet tuhannet osallistuu vastustajien sekä ikivihollisten pilkkalauluihin. Eikä ole mitään rasismia. Itse en niitä kaipaa mutta kyllä nuo laulajat muutakin tunnelmaa peliin yleensä saavat aikaan kuin pelkästään nuo pilkat. Tietysti kun IFK-faneissa on klubiukkoja niin saattaa nuo sanat kaihertaa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eläkeläisten ? Ei nyt vielä sentään, meillä on vaimon kanssa vielä ainakin 10 vuotta
siihen pisteeseen :) Älä nyt ala heittelemään tuollaista ikärasismia, fanikatsomo on
tarkoitettu ihan minkä ikäisille tahansa.

Ja silloin kun kondis ei enää kestä seisomista, niin sitten siirrytään istumaan, niin
se taitaa usein mennä.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta ymmärrän toki että vaikkapa 20-30 vuotiaalle
yli 50-vuotias on jo ihan vanhainkodin asukas.

Oon huomannut sen, että toi meidän fanikatsomo taitaa olla keski-iältään aika nuorta väkeä, niin varmaan just siksi siellä pidetään 50-vuotiaita jo "eläkeläisinä". Mutta tosiaan itsekin kyllä toivoisin sitä, ettei meidän faniryhmä aiheuttaisi noissa vieraspeleissä mitään paikkojen hajottamisia ym. typerää, jota olivat silloin siinä Espoon vierasmatsissa aiheuttaneet. Muutenkin mielestä i ne Klubi-aiheiset laulut voisi jättää kokonaan pois kiekkopelistä, kun eipä ne edes liity mitenkään sinne lätkäpeliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy