Sillisalaatti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Eiköhän vain viikko napsahda.Kiinnostava nähdä tulevan loman pituus...
Eiköhän vain viikko napsahda.Kiinnostava nähdä tulevan loman pituus...
Onkohan hiihtäjäpainija vaihtanut lajia ja alkanut harrastamaan juoksemista? Sitäkö tämä kaikki tarkoittaa?Juoksulenkkarit on jo kiillotettu ja valmiina käyttöön, syksyllä juostaan prkl!
Ei Eteläpääty-nimimerkille tarvitse mitään kirjoituskieltoa antaa. Pikemmin pitäisi tutkia, onko jokin muu nimimerkin omaava kirjoittanut Eteläpäädyn nimissä ja rikkonut siten sääntöjä ja mahdollisesti harjoittanut muutakin vilunkia.Kiinnostava nähdä tulevan loman pituus...
JA kertoo se myös tuosta porukasta paljon, että tuommoisia mätäpaiseita on mukana. Taitaa olla kätilö tiputtanut muutaman kerran lattialle synnytyksessä.Ei Eteläpääty-nimimerkille tarvitse mitään kirjoituskieltoa antaa. Pikemmin pitäisi tutkia, onko jokin muu nimimerkin omaava kirjoittanut Eteläpäädyn nimissä ja rikkonut siten sääntöjä ja mahdollisesti harjoittanut muutakin vilunkia.
Noita mätäpaiseita nyt on jokaisessa vähääkään isommassa porukassa, myös punaisten leirissä.JA kertoo se myös tuosta porukasta paljon, että tuommoisia mätäpaiseita on mukana. Taitaa olla kätilö tiputtanut muutaman kerran lattialle synnytyksessä.
Joo, niin on. Noista pitäisi vaan päästä eroon. Aika säälittäviä ovat.Noita mätäpaiseita nyt on jokaisessa vähääkään isommassa porukassa, myös punaisten leirissä.
Etiä päin!
Minusta vähän turhaa hommaa moderaattoreille. En näe syytä miksi moderaattoreiden tarvitsisi mennä potentiaalisessa sanktiossa viestin lähettänyttä nimimerkkiä, eteläpäätyä, pidemmälle. Eteläpääty käsitelköön asian sisäisesti ja kohdistakoon rankkunsa itse kirjoittajaan.Ei Eteläpääty-nimimerkille tarvitse mitään kirjoituskieltoa antaa. Pikemmin pitäisi tutkia, onko jokin muu nimimerkin omaava kirjoittanut Eteläpäädyn nimissä ja rikkonut siten sääntöjä ja mahdollisesti harjoittanut muutakin vilunkia.
Paha se on antaa rangaistusta itselleen.Minusta vähän turhaa hommaa moderaattoreille. En näe syytä miksi moderaattoreiden tarvitsisi mennä potentiaalisessa sanktiossa viestin lähettänyttä nimimerkkiä, eteläpäätyä, pidemmälle. Eteläpääty käsitelköön asian sisäisesti ja kohdistakoon rankkunsa itse kirjoittajaan.
Moderaattorit kuitenkin toimikoon kuten toimivat, asialla ei ole minulle niin suurta merkitystä.
Voiko siis jatkossa vedota siihen ettei itse kirjoittanut viestiä vaan joku nimimerkin tunnuksia käyttävä? No joo. Ei minullekaan suurta merkitystä, mutta on meillekin penalteja tullut.Minusta vähän turhaa hommaa moderaattoreille. En näe syytä miksi moderaattoreiden tarvitsisi mennä potentiaalisessa sanktiossa viestin lähettänyttä nimimerkkiä, eteläpäätyä, pidemmälle. Eteläpääty käsitelköön asian sisäisesti ja kohdistakoon rankkunsa itse kirjoittajaan.
Moderaattorit kuitenkin toimikoon kuten toimivat, asialla ei ole minulle niin suurta merkitystä.
Meinasin nimenomaan sitä, että moderaattorien rakku kohdistukoon eteläpäädyn tunnareihin. Eteläpääty voi sitten itse selvittää kuka viestin kirjoitti ja toimia miten toimivat. Minusta moderaattorien ei tarvitse välittää kuka viestin kirjoitti, vaan miltä tililtä se julkaistiin.Voiko siis jatkossa vedota siihen ettei itse kirjoittanut viestiä vaan joku nimimerkin tunnuksia käyttävä? No joo. Ei minullekaan suurta merkitystä, mutta on meillekin penalteja tullut.
Kiitos. Samaa mieltä. Aivot varmaan vielä aamusolmussa täällä.Meinasin nimenomaan sitä, että moderaattorien rakku kohdistukoon eteläpäädyn tunnareihin. Eteläpääty voi sitten itse selvittää kuka viestin kirjoitti ja toimia miten toimivat. Minusta moderaattorien ei tarvitse välittää kuka viestin kirjoitti, vaan miltä tililtä se julkaistiin.
Meinaatko, että meidän fun clubissa olisi jotain mätäpaiseita ;)Noita mätäpaiseita nyt on jokaisessa vähääkään isommassa porukassa, myös punaisten leirissä.
Joo, "yksittäistapaus".Pahoittelen Eteläpääty ry:n tililtä aikaisemmin lähetettyä viestiä.
Yhdistyksen käyttäjätunnuksen (entinen) salasana on ollut vain pienehkön joukon tiedossa ja selvitämme sisäisesti asiaa.
Pahoitellen
Roope Räty
Varapuheenjohtaja
Eteläpääty ry
Itselläni kirjoittelee humalassa alipersoonani ja siihen ei tarvitse moderaattorien puuttua, asia käsitellään aina tunnuksen haltian kanssa. Mutta jos haluaa kaikille samaa kohtelua moderaattorien taholta, niin silloin varmaan tulisi penaltia ropista, vaikka Herra Räty valittelunsa laittoi ja ihan iltalehteen otti yhteyttä asiassa. Vähintään pari viikkoa tai muuten koko moderointi vaikuttaa aika vitsiltä.Voiko siis jatkossa vedota siihen ettei itse kirjoittanut viestiä vaan joku nimimerkin tunnuksia käyttävä? No joo. Ei minullekaan suurta merkitystä, mutta on meillekin penalteja tullut.