HIFK:n fanitoiminta ja -matkat kaudella 2024–2025

• 36 143
  • 191

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Ei tossa varmaan kyllä juosta tarvii jos Jokerit liigaan tulee, eiköhän kyl tuo lauma tänhetkisen fan clubin kotiotteluissakin voita äänekkyydessä.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiinnostava nähdä tulevan loman pituus...
Ei Eteläpääty-nimimerkille tarvitse mitään kirjoituskieltoa antaa. Pikemmin pitäisi tutkia, onko jokin muu nimimerkin omaava kirjoittanut Eteläpäädyn nimissä ja rikkonut siten sääntöjä ja mahdollisesti harjoittanut muutakin vilunkia.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ei Eteläpääty-nimimerkille tarvitse mitään kirjoituskieltoa antaa. Pikemmin pitäisi tutkia, onko jokin muu nimimerkin omaava kirjoittanut Eteläpäädyn nimissä ja rikkonut siten sääntöjä ja mahdollisesti harjoittanut muutakin vilunkia.
JA kertoo se myös tuosta porukasta paljon, että tuommoisia mätäpaiseita on mukana. Taitaa olla kätilö tiputtanut muutaman kerran lattialle synnytyksessä.

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
JA kertoo se myös tuosta porukasta paljon, että tuommoisia mätäpaiseita on mukana. Taitaa olla kätilö tiputtanut muutaman kerran lattialle synnytyksessä.
Noita mätäpaiseita nyt on jokaisessa vähääkään isommassa porukassa, myös punaisten leirissä.
Etiä päin!

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta vähän turhaa hommaa moderaattoreille. En näe syytä miksi moderaattoreiden tarvitsisi mennä potentiaalisessa sanktiossa viestin lähettänyttä nimimerkkiä, eteläpäätyä, pidemmälle. Eteläpääty käsitelköön asian sisäisesti ja kohdistakoon rankkunsa itse kirjoittajaan.

Moderaattorit kuitenkin toimikoon kuten toimivat, asialla ei ole minulle niin suurta merkitystä.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Minusta vähän turhaa hommaa moderaattoreille. En näe syytä miksi moderaattoreiden tarvitsisi mennä potentiaalisessa sanktiossa viestin lähettänyttä nimimerkkiä, eteläpäätyä, pidemmälle. Eteläpääty käsitelköön asian sisäisesti ja kohdistakoon rankkunsa itse kirjoittajaan.

Moderaattorit kuitenkin toimikoon kuten toimivat, asialla ei ole minulle niin suurta merkitystä.
Paha se on antaa rangaistusta itselleen.

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit

Voiko siis jatkossa vedota siihen ettei itse kirjoittanut viestiä vaan joku nimimerkin tunnuksia käyttävä? No joo. Ei minullekaan suurta merkitystä, mutta on meillekin penalteja tullut.

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiko siis jatkossa vedota siihen ettei itse kirjoittanut viestiä vaan joku nimimerkin tunnuksia käyttävä? No joo. Ei minullekaan suurta merkitystä, mutta on meillekin penalteja tullut.
Meinasin nimenomaan sitä, että moderaattorien rakku kohdistukoon eteläpäädyn tunnareihin. Eteläpääty voi sitten itse selvittää kuka viestin kirjoitti ja toimia miten toimivat. Minusta moderaattorien ei tarvitse välittää kuka viestin kirjoitti, vaan miltä tililtä se julkaistiin.

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Meinasin nimenomaan sitä, että moderaattorien rakku kohdistukoon eteläpäädyn tunnareihin. Eteläpääty voi sitten itse selvittää kuka viestin kirjoitti ja toimia miten toimivat. Minusta moderaattorien ei tarvitse välittää kuka viestin kirjoitti, vaan miltä tililtä se julkaistiin.
Kiitos. Samaa mieltä. Aivot varmaan vielä aamusolmussa täällä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Pahoittelen Eteläpääty ry:n tililtä aikaisemmin lähetettyä viestiä.

Yhdistyksen käyttäjätunnuksen (entinen) salasana on ollut vain pienehkön joukon tiedossa ja selvitämme sisäisesti asiaa.

Pahoitellen

Roope Räty
Varapuheenjohtaja
Eteläpääty ry
Joo, "yksittäistapaus".

Jännä että näitä yksittäistapauksia osuu aina samalle porukalle.

Jaatis

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Lohi
Itselläni kirjoittelee humalassa alipersoonani ja siihen ei tarvitse moderaattorien puuttua, asia käsitellään aina tunnuksen haltian kanssa. Mutta jos haluaa kaikille samaa kohtelua moderaattorien taholta, niin silloin varmaan tulisi penaltia ropista, vaikka Herra Räty valittelunsa laittoi ja ihan iltalehteen otti yhteyttä asiassa. Vähintään pari viikkoa tai muuten koko moderointi vaikuttaa aika vitsiltä.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikesta huolimatta HIFK, eilen, tänään ja aina
Jos tosta ei tule penalttia, niin ei tarvitse miettiä kenen seuran kannattajia modet oikein on.

Mut olipa hauska heitto tuo, vielä kun tuo apinalauma jatkaisi Mestiksessä ensi kaudella, olisi ihan allekirjoituskamaa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy