Viestin lähetti bluefox
Päivän kysymykset:
-Kumpi pelaa lukon maalissa Vehanen vai Jokela?
SM-liigan sivujen mukaan Lukon maalia illalla vartioi Petri Vehanen.
Viestin lähetti bluefox
Päivän kysymykset:
-Kumpi pelaa lukon maalissa Vehanen vai Jokela?
Viestin lähetti Skoda
...stadilaiset, Suomen wannabe - kosmopoliitit...
Viestin lähetti Simon
Tänään odotetaan onnistumisia muilta(kin) IFK-kentällisiltä kuin ykkösvitjalta, maan parhaalta ketjulta. Hirson maaliputki(!) jatkuu?
1.10.2002 HIFK - HPK oli sellainen kotiottelu, jossa Hirso teki maalin. Älä vain pidätä hengitystäsi, taitaa tämä maalittomuusputki kotiotteluissa jatkua vielä tovin.Viestin lähetti Simon
Hirson maaliputki(!) jatkuu?
Aika pervoja! Verhot eteen ..kele.Viestin lähetti tant gredulin
Muistakaa, että tontut kurkkii ikkunoista.
Viestin lähetti tant gredulin
Etteivät, pentele, olisi itse aloittaneet? Äärimmäistä kieroutta Varsinais-Suomalaisilta. Mitä se 'varsinais' muuten tarkoittaa? Toivottavasti kyseessä ei ole mitään naissukupuolta halventavaa. Taino, onhan se jo:)
Kovin on hiljaista täällä.
. Mitä se 'varsinais' muuten tarkoittaa? Toivottavasti kyseessä ei ole mitään naissukupuolta halventavaa. Taino, onhan se jo:)
.
Etteivät, pentele, olisi itse aloittaneet? Äärimmäistä kieroutta Varsinais-Suomalaisilta.
Hehee, eiköhän tässä ole kaikki ihan leikillään mukana..ainakin itse.. :) Näin maalta katsottuna tuo "stadilaisuus" vaikuttaa aika hauskalta hommalta..samankaltaista ilmiötä olen huomannut Kodisjoella..Viestin lähetti bozik
Mutta asiaan, tässähän muuttuu kateelliseksi teidän ketjujanne lukiessa. Kuinka ihmeessä saitte stadilaisuus-väännön mukaan tähän Lukko matsin keskusteluunkin ?
Viestin lähetti Skoda
Junttikeskusteluun kantaa ottaakseni: raumalaisethan ovat omalta osaltaan stadilaisten kantaisiä, pakotettiinhan meidän vanhan, vakiintuneen kaupungin asukkaitamme aikamoinen joukko pakolla muuttamaan tuohon silloin vielä pieneen maalaiskylään. Itku ja parkuhan siitä seurasi mutta sielläpä nämä pakolaiset sitten sikisivät oikein urakalla ja sen tuloksena luotiin sitten nämä stadilaiset, Suomen wannabe - kosmopoliitit, jotka edelleen Pradan kasseissaan aukovat pimeitä ja sohjoisia katuja. Syntyi myös HIFK. Josta päästäänkin illan peliin.
Viestin lähetti Jakke76
Mikä mättää?