Viestin lähetti cobol
Muistat väärin - seuran osalta. Kerroin kyllä jokin aika sitten (ja juuri oikeana päivänä -;) täällä Stathoksen diilistä. Mutta se oli HIFK:hon. Aikanaan kerroin siitäkin, että Jokerit oli Stathoksen perässä. Tosin vasta sitten kun Jokerit oli ko. ottelun hävinnyt - annoin matsata rauhassa. Olen palannut. Turusta. Tasku täynnä uutisia -;)
Siis muistan väärin Sinun kertoneen, lähteenä useammat eri tahot, että Stathos on ensi kaudella Jokerien mies?
Entäs kun 28.01.2003 Jokerit-osiossa olevassa 'Millä tyylillä pelataan ketjussa' kävimme seuraavanlaisen sananvaihdon:
Minä Virmasen ja Hjalliksen fiktiivisestä sanailusta
''Hjallis: - Ja Statoksen nappaat naapurist iha kostoks, katokki. Ja Apelle lähetät Uunon-päivän kortin. ''
johon vastasit:
''Toinen näistä on useamman eri tahon mukaan jo tehtykin. Valitettavasti, sillä itsekin voisi keksiä jotain! En uskalla laittaa tähän, kumpi on tehty.''
jota vastaustasi vielä nimimerkki Vegas kommentoi (Dave Stathos -ketjussa):
''Tässä vähän äijien jutustelua naapuriketjuissa. Meillä ei ilmeisesti ole käyttöä kyseiselle pelaajalle. Mut onhan noita mokeja maailma täynnä.''
johon minä kommentoin:
''Mitä Stathosin mahdolliseen lähtöön tulee, on puhuttu agentin hakevan kaverille huomattavan isoa liksaa, paino sanalla huomattavan. IFKssa on varmasti halu pitää hyväksikoettu maalivahti, mutta jos hintalappu on mahdoton, niin ei mahda mitään.
Katsotaan nyt kuitenkin vielä se siirron paikkansapitävyys. Ei ole yksi, eikä kaksi kertaa, kun yhden jos toisen huhutaan menevän milloin minnekin. IFKhan on nykytiedottamisessaan päässyt yllättämään monet ns puun takaa, joten pidetään siirtoa varmana vasta joskus myöhemmin. Se, että Hjallis on jo apajilla, ei yllätä.''
Eli joko
- tarkoitit Apelle lähetetyn Uunonpäiväkortin
- Sinua on kusetettu tammikuun lopulla
- psyykkasit taas
- huijasit
- unohdit hymiöt
- laskit sen varaan, etten tarkistaisi aikaisempia viestejä
tai
- muistisi pätkii iän karttumisen 'ansiosta' (tervetuloa klubiin, mulla sutii nykyään urakalla)
Häh?