Re: Pakit...
Viestin lähetti Johannes
Meillä on a-junnuissa (käykää peleissä) kasvamassa vielä monta hyvää ehdokasta pakeiksi # 6-10, Joni Purola, Ville Varakas ja Mikko Turunen, jo liigasopimuksen saaneiden Hannu Pikkaraisen ja A-P. Lambergin lisäksi.
AIvan, aivan.. Ensi kauden alla käydään ilmeisesti infernaalinen taisto pelipaikoista. Ja hyvä niin! Toki itse antaisin edelleenkin peliaikaa ja näyttömahdollisuuksia junnuille (mielestäni "projektin" 1. vuoden pelaajia, kuten Hirso tai Häbä, ei lasketa junnuiksi).
Tämä saattaa olla joku vaarallinen tauti, mutta itse en ottaisi hyökkäykseen uusia pelaajia ollenkaan, olettaen, että Pärä ja Tuomo saadaan pidettyä. Uskon, että kaverit saavat kolmannella kaudellaan nostettua tasoaan entisestään. Näin ollen kakkoskenttäkin olisi jo olemassa. Spekulaatiota(tästä mä tykkään):
Pärssinen-TRuutu-Vihko
Grünn-Viitaluoma-IPikkarainen
Järvinen-Häppölä-Luttinen
Mäkiaho-Vopat-Holma
+kaikki leirillä kykynsä osoittavat
Karalahti-Kultanen
Zidlicky-Söderholm
uusi pakki-Lamberg
HPikkarainen-Purola
Varakas-Turunen
+Saarinen
Stathos
Laaksoharju
Limnell
Strömberg
Vehviläinen
Tässähän tätä pelaajistoa on. Riittämiin joka pelipaikalle. Mäkiahon laskin mukaan puhtaasti "nostalgian" vuoksi. Ja olisihan se mukava peluuttaa nelosessa jonkinlaista peloitetta (joka ehkä osaisi pelatakin). Puolustajista Lambergin laitoin jo kolmospariin, koska uskon, että hänestä tulee erittäin hyvä ja varma peruspakki. On ollut mukana miltei "projektin" alusta saakka. Paras uusista puolustajista. Strömbergille voisi antaa näyttöpaikan ja mahdollisuuden taistella kakkos-/kolmosvahdin paikasta. Hyökkäyksessä ei varsinaista "varmaa paikkaa" uusille junnuille neloskentässä. En keksinyt, mihin sijoittaa Hirso. En myöskään löytänyt (vielä) paikkaa Pasille. Pakkohan sekin on saada mukaan..
Eli nykyisestä joukkueesta varmuudella pihalle: Hedberg, Lehtonen, Salminen, Laine, Mrazek, Treille ja Kurvinen (mukaan joukkueeseen, jos selkä kestää). Saarinenkin on mukana ainoastaan olemassaolevan sopimuksensa tähden.
EDIT: tarkennusta ajatuksiin
EDIT2: "karalahti" on oikeassa, Lostedtille myös näyttöpaikka