HIFK kausi 2003-2004

  • 270 343
  • 1 800
Tila
Viestiketju on suljettu.

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltapäivälehdessä olleen Jeren haastattelun yhteydessä Pena mainitsi HIFK:ssa olevan yhden pelaajan, jolla on kolmivuotinen sopimus. Kenellä sellainen siis on?
 

chico

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti werther
Iltapäivälehdessä olleen Jeren haastattelun yhteydessä Pena mainitsi HIFK:ssa olevan yhden pelaajan, jolla on kolmivuotinen sopimus. Kenellä sellainen siis on?
Hataran muistikuvani mukaan Pentti sanoi jossain tammikuun veikkaajassa että Zetan sopimus jatkuu kaksi seuraavaa kautta. Olisiko tästä kyse?
Saattaa toki olla että muistan väärin ja sopimus olisi vain voimassa ensi kauden loppuun. Joka tapauksessa sopimus muistaakseni jatkuu tämän kauden jälkeen.
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivotaan IFK:lle hieman enemmän tuuria ensi kauden onnistumisessa( vaikka tuurilla ja onnellahan ei menestytä, vaan taidolla ja osaamisella). En jaksaisi katsella kaveriani kolmatta vuotta kyr## otsassa aina, kun puhutaan lätkästä, Pena on tarjonnut liian monta syöttöä, joilla voi piikitellä IFK:ta.

Ekiä älkää meiltä yrittäkö viedä (Valitettavasti tulisi Mäkkärin urakehitys mieleen). Kausi tai pari Kerhossa ja voi lähteä NHL:ään kokeilemaan.

Mikäli mitään tiedän (eli ei mitään varmaa), Z pelaa viimeistä kevättään SM-liigassa, valitettavasti.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Tormentori
Veikkaan että tämä kolmen vuoden soppari on Statsilla.

Veikkaan, että 2+1
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Re: m & t

Viestin lähetti JHag
Minä kun luulin, että Hamlet pohti siinä repliikissään seksuaalista identiteettiään ja samalla myös seuraavaa yöpaikkaansa.

# 6 identity, sehän on Niclas Hedberg. : )

Yöpaikasta en osaa sanoa.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kyllä sen sopimuksen haltijan on oltava joko Stathos tai Söderholm. Ei siellä taida muita järkeviä vaihtoehtoja olla. Pärä ei varmaankaan sitoutuisi niin pitkäksi aikaa, Kantor lähtee aika varmasti, kuin myös Tuomo ehkä, eikä siellä muita järkeviä vaihtoehtoja ole.

Ei kyllä kovin vankalta tuo "mestaruusmiehistö" näytä (vielä) :

Pasi Saarinen
Joonas Vihko
Turo Järvinen
Kim Hirschovits
Roman Vopat (optio)

Nykymiehistöstä kelpaisi ainakin minulle:

Dave Stathos
Marek Zidlicky
Toni Söderholm
Kimmo Kuhta
Carlo Grunn
Ilkka Pikkarainen
Ville Viitaluoma
Timo Pärssinen
Tuomo Ruutu
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Kempes
Korak ja Brewer:
IFK:n Arsenal alajaosto on näköjään onnistunut hankkimaan 1. naisen joukkoonsa (Mia), onneksi olkoon! Liverpool-jaoston pitää aktivoida jäsenhankintaa, vai mitä Owen ja Johannes?

Veli-Kempes, olet unohtanut nyt Tinden, joka on se ensimmäinen HIFK & Arsenal-nainen. Tosin minulle ja Brewerille kaikki naiset ovat numero ykkösiä.

Mialle, tervetuloa parhaiden seuraan.

Ja mitä tähän ketjuun tuleen, niin hyvä ettei kyyneleet virranneet poskilla, kun katseli noita maikkarin sivuilla olevia paria Jeren haastattelua.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
HIFKin Chelsea -alajaostossa on aika hiljaista. Olen täällä yksin.
 

Tronicle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JasonMiller
Toivotaan IFK:lle hieman enemmän tuuria ensi kauden onnistumisessa( vaikka tuurilla ja onnellahan ei menestytä, vaan taidolla ja osaamisella). En jaksaisi katsella kaveriani kolmatta vuotta kyr## otsassa aina, kun puhutaan lätkästä, Pena on tarjonnut liian monta syöttöä, joilla voi piikitellä IFK:ta.

Ekiä älkää meiltä yrittäkö viedä (Valitettavasti tulisi Mäkkärin urakehitys mieleen). Kausi tai pari Kerhossa ja voi lähteä NHL:ään kokeilemaan.

Mikäli mitään tiedän (eli ei mitään varmaa), Z pelaa viimeistä kevättään SM-liigassa, valitettavasti.


Zeta tod. näköisesti pelaakin viimeistä kauttaan sm-liigassa. nämä alkavat olla niitä viimeisiä hetkiä zetalle lähteä NHL:ään.

Ja mitä tuohon mäkkäriin tulee niin muistatko sattumoisin herran nimeltä Rafalski? :)
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Korak
Veli-Kempes, olet unohtanut nyt Tinden, joka on se ensimmäinen HIFK & Arsenal-nainen.

Näin on prkl! Siitä ei tingitä.

Tää on taas niin tätä tää IFK-fanius keväällä. Revitään piste sarjakärjeltä, menään voittamaan vastoin kaikkia odotuksia vieraskentillä kovia vastuksia, Jörö itkettää isompiakin miehiä kotiinpaluun tunnelmissa, toivoa on saada koviakin nimiä ens kaudelle... Hei ei tän nyt näin pitäny mennä.

Pyyhe oli jo heitetty kehiin, terva ja höyhenet kaivettu esiin, "kenkä"-laulut viritelty ja totaalinen välinpitämättömyys koko lajia kohtaan nostamassa päätään. Mutta ei. Ei saa ees rauhassa mököttää. Höh.

Hämärä mielikuva että tälle ilmiölle on joku nimikin... oliko se nyt déja vu...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Tinde

Hämärä mielikuva että tälle ilmiölle on joku nimikin... oliko se nyt déja vu...

Bon voyàge.

Kyllähän ne Jeren lausunnot taas pisti hymyilemään. Ja mikä virne aamuteeveessä! "Nyt Hifki voi sitten rakentaa mestarijoukkueen mun ympärille". Kultasen nimi toi myös virnettä pintaan. Ja nyt jos Davenkin soppari alkaisi olemaan valmis, niin hyvinhän meillä menee! Ellei NHL-peikko iske.. Entäs Söde? Saipa-pelin pohjalta Hulkkonen olisi tervetullut paikkaamaan Kantorin pommeja. Ja siihen ehkä vielä lisäksi joku kiistatta maailmanluokan puolustaja, niin vot. Hyökkäykseen ehkä pari kaveria lisää nykymiehistöön, Laine, Mrazek, Treille(missä nykyään?) ja Salminen pois.. Ensi kaudella, näin uskon, Capo&kumppanit on vihdoin kunnon vauhdissa. Itselläni on semmoinen tunne(lue: toive), että Tuomo jatkaisi.

EDIT: En keksi, keitä voisi ulostaa nuorista pois uusien pelaajien tieltä.
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Pakko laittaa ihan pikku pikku viesti. Lyhyestä virsi kaunis.

Käykäähän kundit ja Mia kattomassa The Jeren haastattelu tulosruudussa:

http://media.almamedia.fi/id/21882.rm

"Tää on mun koti."

En periaatteesta itke, mutta antakaa silti nessuja.

-tarantula-
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Janos
Jo HockeyNightti väläytteli taas meitä "Toke" Virran nimen muodossa. Miettikääpä sitä.
Mietitään sen verran, että Veikkaajassa olisi messissä myös Blues. Vai onko tämä jo vanha juttu?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mikaw
Mietitään sen verran, että Veikkaajassa olisi messissä myös Blues. Vai onko tämä jo vanha juttu?

Nää on näitä Saukkosen höpinöitä taas. Mies lukee Jatkoaikaa kuin teinipoika Jallun juhlanumeroa(se mihin tavalliset ihmiset voi lähettää omia kuviaan). Eiköhän Saukkonen ole täältä kyseiset huhut onkinut korviinsa. Tosin Virta on jo sen luokan kala, että eiköhän jokainen, jengi jolla on käytössä vähän isompi nippu euroja ,ole Token perässä.
Kelpaisi hyvin myös Hifkiin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Kelpaisi hyvin myös Hifkiin.

Sanokaa mua hulluksi, mutta kyllä mä ottaisin mieluummin Jakke Ruudun&Jarno Kultasen tämän "paluumuuttajat-projektin" nimissä. Virta on todella hyvä pelaaja, mutta en oikein näe miestä HIFK:n paidassa. Mielellään HPK:ssa kylläkin.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Viestin lähetti JHag
HIFKin Chelsea -alajaostossa on aika hiljaista. Olen täällä yksin.

JHag:No on täällä toinenki Chelsea fani! :o)

Kyllä Virran ottaisi ihan mielellään hyökkäykseen. Ihan asenne jätkä... Pärde, miksei Virran LISÄKS myöskin Jakke Ruutu?? Kovia nimiä taas pyöritellään... Toivotaan tosiaan että Pena saa ne kalastettuu meille! Olen aikamoinen Penan anti-fani, mut jos sitä nyt on pakko kattoo vielä ens kaus, olkoon sitten niin... (if you cant win them, join them. Tai jotain sinne päin). Eiköhän se suurin ongelma oo kuitenki Alpo!!! Siitä kun päästäisiin eroon, olis kaikki jo paremmin...

Katsotaan "tulevia" pelaajia tällä hetkellä:
Karalahti
Virta
Boumedienne
Kultanen
J.Ruutu

Jos toi lista pelaa meillä ens kaudella, niin huhhuh!!! Silloin on pakko tulla mestaruus!!


edit: väärä henkilö
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
HIFKin Chelsea -alajaostossa on aika hiljaista. Olen täällä yksin.
Ilmoittaudun. Yhden ottelun ole nähnyt kotiareenalla, päälläni oli hieno leijonalogopaita, jonka takia jouduin väistelemään ratsailla liikkuvien mellakkapoliisien pamppuja. Oi niitä aikoja...

Enivei, takaisin tähän päivään. Kyllä se IFK näkyy hengissä olevan kun pintaa vähän rapsuttaa. Sain seurata ottelua tekstiviestien välityksellä, ja täytyy sanoa että oli vaikea emännöidä illlallisia ja poistua välillä narikan puolelle hihkumaan tukahdutetusti :). Erityisen iloinen olen Häbän mainiosta noususta. 'When the going gets rough' ja sillai. IFK!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Anu Saukkosen Toke Virta -kommentti oli taas sellainen paljon melua tyhjästä -tapaus. Jos Tony Virran tasoinen pelaaja tähyilee Suomen suuntaan, hänestä ovat automaattisesti kiinnostuneita HIFK, Jokerit, Blues, HPK, Kärpät.....

"Paluumuuttajat himaan" on paljon parempi taktiikka. Jakke Ruutu ajaa kevyesti Virran ohi, mutta miksei tällainenkin ketju voisi toimia: Virta - Ruutu - Ruutu?

HIFKin pakkikaluston täydennykset riippuvat tietenkin Zetan ja Kantorin tilanteesta. HIFKillä ei olisi mitään sitä vastaan, että molemmat jäisivät. Stuntit tai ainakin stuntti on nyt kuitenkin katsottu ajoissa - mies, joka puhuu suomea ja johon menee silti ulkolaispaikka. On se niin väärin.

Sittenhän meillä on olemassa kaksikko Levokari - Haakana, jotka myöskin saattavat kiekkoilla Suomessa ensi kaudella. Haakanan perässä on myös Blues.

Sami Heleniuksesta sen verran, että eiköhän kaveri asetu Ilmalaan Jortikasta huolimatta. Toistaiseksi minun on vaikea kuvitella näitä persoonia samassa joukkueessa - ja hieman vaikeaa se on Samillekin :). Tees nyt Pentti sellainen kaappaus Jokereista, joka katkeroittaa huomattavasti enemmän kuin Peltosen tapaus. Kyllä se on mahdollista, kun on halua ja neuvottelutaitoa, vaikka Samilla soppari Jokereihin onkin. Mä voin tehdä lakanan matseihin: "Vitut Peltosesta, Helenius mieluummin"

Eiköhän Apekin alkaisi harkita seuran-, jopa ammatinvaihtoa, jos kuvernööri Pena kertoo, että "hommasin Jeren, Heleniuksen ja Haakanan".
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti JHag
Eiköhän Apekin alkaisi harkita seuran-, jopa ammatinvaihtoa, jos kuvernööri Pena kertoo, että "hommasin Jeren, Heleniuksen ja Haakanan".

Tohon kun lisättäis vielä Nielikäinen ja J. Ruutu niin siinä alkais olla joukkue minun makuun. Vois tosiaan tulla Alpolle vähän kiire pois Helsingistä kun kuulis Penan tehneen sopparit näitten pelaajien kanssa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
HIFKin pakkikaluston täydennykset riippuvat tietenkin Zetan ja Kantorin tilanteesta. HIFKillä ei olisi mitään sitä vastaan, että molemmat jäisivät. Stuntit tai ainakin stuntti on nyt kuitenkin katsottu ajoissa - mies, joka puhuu suomea ja johon menee silti ulkolaispaikka. On se niin väärin.
Ei perhana Junkkaa enää takaisin! Ei vaiskaan, kyllä yksi J.B. pitää aina löytyä joukkueesta. Siinä olisi mies, joka sopisi IFK:hon kuin nyrkki narrin silmään.

Viestin lähetti JHag
Sittenhän meillä on olemassa kaksikko Levokari - Haakana, jotka myöskin saattavat kiekkoilla Suomessa ensi kaudella. Haakanan perässä on myös Blues.
Hienoa kuulla, että nyt vihdoinkin ollaan ainakin aikeissa panostaa puolustukseen ja nimenomaan miehen kokoisiin pakkeihin. Jos toivoa saa, niin ensi kaudella pakit olisivat luokkaa 185+ cm ja ~100kg jässiköitä. Joukkoon toki mahtuu yksi Zidlicky tasoittamaan pituuskeskiarvoa.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kuinka mahtaa Heleniuksen poika pysyä vauhdissa ilmalan lentokentällä.Pienet ja viekkelät luistelee ohi ennen kuin Sami huomaakaan.
Petojenluolassa vois pysyä paremmin mukana pelissä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti mixu
Petojenluolassa vois (Helenius) pysyä paremmin mukana pelissä.

Nimenomaan, nimenomaan. Lentokentälle sopivat paremmin muutenkin Jortikan mieleen olevat Nummelin ja Kiprusoff.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mixu
Kuinka mahtaa Heleniuksen poika pysyä vauhdissa ilmalan lentokentällä.Pienet ja viekkelät luistelee ohi ennen kuin Sami huomaakaan.

Heleniuksista en viitsi keskustella, uskotaan miehen pelaavan SM-liigassa vasta sitten, kun hän ihan oikeasti on kaukalossa pelaamassa SM-liigaa.

Mutta noin muuten on pakko muistella Ramin kommentteja aikoinaan IFK:ssa pienestä askista ja nyt hänen kommenttejaan Jokerien lentokentästä. Ne on niin helvetin ristiriitaisia kuin ikinä olla voi. Itse olen pienen kaukalon vankkumaton kannattaja ja sitäkin taustaa vastaan tuntuu ihmeellisetä Ramin täydellinen mielenmuutos (tämänkin) asian suhteen. Ei iso kaukalo edesauta ainakaan sellaista peliä, jota hän vielä IFK:ssa ollessaan kannatti.

Jos kuvitellaan, että kyetään pitämään samanlaista intensiteettiä lentokentällä kuin pienessä kaukalossa, niin sitten ollaan kyllä niin pihalla kuin sisällä ollessa voi olla.

edti: typo
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös