On kyllä ankeaa meno täällä tällä hetkellä:) Mitä sitä turhaa edes harkitsee mitä vuoroja suunnittelemaan kun vituttaa jo kesäkuun toisella viikolla.
Itse odotan kauden alkua yhtä uteliaana niin kuin olen viimeiset 40 vuotta odottanut. Odotuksia ei ole koskaan, ehkä -98 oli, mutta muuten ei. Muuten vituttais vielä kesäkuun alussakin.
Kyllä mä aion silti matseissa tulevalla kaudella käydä, kun se kausikorttikin tuli sinne ostettua, tosin myös hieman vanhasta tottumuksesta ja hieman myös haaveajatteluna, että "Jos tämä kausi olisikin odotettua parempi", niin onpahan sitten pääsy varmistettu niihin kotimatseihin, ilman että tarvitsee niitä irtolippuja ostella.
Mutta joo, kyllähän sitä vaan toivoisi saavansa rahoilleen vähän parempaa vastinetta, kun niitä viime kaudelle tyypillisiä jatkoaika- ja rankkaritappioita, joissa hävittiin usein itseään selvästi heikommille jengeille.
Ehkä mä sitten oon myös näitä "Feikki-heikkejä", mutta annetaan jokaisen täällä kannattaa tätä itselleen rakasta seuraa omaksi parhaakseen katsomallaan tavalla.
Oon aina sanonut sitä, että mä en edes ole mikään tämän seuran kaikkein vaativampia kannattajia, koska mä en ole ikinä vaatinut sitä, että IFK:n pitäisi olla mikään Tapparan kaltainen dynastia-seura, joka voittaisi esim. Viisi mestaruutta vuosikymmeneen.
Mun aikana tämä jengi on voittanut sen kolme mestaruutta, joista tosin tota vuoden 83 mestaruutta en itse muista, kun olin silloin vielä sen verran pikkuskidi. Mä nyt vaan tykkäisin siitä, että tämä seura olisi näin isona organisaationa sentään edes varma play offs-joukkue ja että tulisi edes vaikka se yksi tai kaksi finaalipaikkaa vuosikymmeneen ja jokunen pronssimitali myös siihen päälle, eli sanoisin niiden omien vaatimusten olevan vielä melko kohtuullisia pääkaupungin suurseuralle.