HIFK kaudella 2024–2025

  • 573 473
  • 3 652

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
AHL on sarjana sen verran muuttunut, ettei sitä mitenkään voi verrata siihen vanhaan bussiliigaan, josta on aiemmin tullut tutuksi. Nyt sinne menevät myös nuoret pelaajat kehittymään ja valmennukseen on panostettu reilusti, kun seurat ovat ymmärtäneet mahdollisuudet.

Eli olen eri mieltä sanomastasi. Nykypäivänä AHLssa pystyy kehittymään siinä missä muuallakin. Myös fysiikassa sekä niissä heikkouksissa. Se on vain itsestään kiinni.

AHL:ssä pelataan 72 ottelua hyvin vaihtelevilla etäisyyksillä niin kyllä siinä on hemmetin vaikea heikkouksia kehittää. Harvassa on ketkä sinne jäänyt on ottanut sen paikan, lähihistoriasta ei jää mieleen ketään.
 

Greffin

Jäsen
72 peliä pelataan selvästi tiiviimmällä aikataululla ja pitkillä etäisyyksillä. Helppoa siinä ei ole fysiikkaa parantaa. Kyllä sinne kannattaa mennä voimatasojen puolesta suht valmiina ja sitten totuttelu pieneen kaukaloon, kovempaan peliin jne. onnistuu paljon helpommin.

Itse en raakileita laittaisi AHL:ään. En toki tiedä millä tasolla Kaskimäki menee. Kesällä on voinut tulla isojakin harppauksia.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista nähdä Halttunen IFK:ssa – kaveri nakutti kuitenkin 32+17 maalia viime kaudella. Itse asiassa olisi ollut mielenkiintoista nähdä, miten olisi käynyt, jos Halttunen olisi viime kaudella pelannut IFK:ssa. Hän on rightin pelaaja ja olisi kaiken järjen mukaan saanut syyskaudella mahdollisuuden 1YV:llä laukojana, kun Ikosen ruuti havaittiin nopeasti märäksi. Nyt kaiketi Marleau on tuon paikan täyttänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös