Mä jotenkin uskon, että vitsien taso on vain nousussa.
Nyt on laadukas arki tehnyt tulosta ja vitsien tasoon panostetaan sitkeydellä ja oikeilla arvoilla. Joukkueen ja seuran toiminnalle kalpenee jopa kummeli, joten oikeanlaista helvetin kovaa työntekoa tarvitaan jatkossakin.
Juu, itse asiassa mä olen täällä nyt kesällä käynyt aika harvoin, kun ei jaksa lueskella sitä aikuisten ihmisten rinkirunkkailua siitä, että kuka täällä vihaa joukkuetta ja Ville Peltosta eniten. Järjestetäänkö äänestys aiheesta? Jos nimimerkit saavat itse laittaa nimensä liekehtivään pikariin ja äänestellään sitten porukassa kovinta nais- tai mieslasta?
No joo, olen vähän katkera, mutta ikinä en hermostu! Mielipiteitä on yhtä paljon kuin persereikiä, mutta arvostaisin sellaista avoimempaa keskustelua aiheesta, eikä kisattaisi siitä, kuka saa hauskimmalla tavalla haukuttua seuran työntekijät. Hallilla te olette muutkin elinkautiset kuitenkin.
Ja vaikka nyt joku tuntisi piston sydämessään tai kokisi tämän olevan jollain tasolla henkilökohtainen hyökkäys, niin sitä se ei ole.
Täällä on kuitenkin todella taitavia kirjoittajia ja kollektiivisia ajattelijoita, jotka ovat valitettavasti lähteneet tuohon kakaroiden leikkiin mukaan - en millään haluaisi hiljentää tai estellä ketään. Eikä siinä mitään, turhautunut saa olla. Olisi vaan mukavaa, kun se turhautuminen tapahtuisi omin sanoin ja vähän erilaisilla näkökulmilla, eikä niitä samoja juttuja tarvitsisi kaivella joka kerta puhelimen (tai vaihtoehtoisen internetin käyttöön soveltuvan laitteen) muistiinpanoista.
Omasta mielestäni kuulun itse neutraaliin siipeen. Annan savea, kun aihetta on, ja posia kun aihetta on. En nyt koe tuovani mitenkään älyttömästi lisäarvoa näihin keskusteluihin, mutta harkinnassa on kyllä ollut näppiksen ripustaminen naulaan, kun tänne ei hirveän usein tänä vuonna ole ollut mukavaa tulla juttelemaan. Yritän nyt itse ryhdistäytyä keskustelemaan, vielä ainakin kun kausi alkaa.
Pahoittelut off-topicista, jää mun osalta tähän.