Mulle kävis noista kaikki, muttei ehkä Larsson. Hänen tilalleen löytää kyllä paremmankin. Mut jos nyt saa toivoa, niin Taponen, Jääskä ja Koivistoinen. Tossa järjestyksessä vielä...Pidän tätä tervetulleena muutoksena jossa jatkoja julkaistaan. Ehkä tässä myös samalla halutaan rauhoittaa härdelliä pelaajan ympärillä ettei jokainen toimittaja ole kysymässä, missä ensi kaudella pelaat.
Oma veikkaus (toive)on
- Koivistoinen
- Jääskä
- Berglund
Mutta saattaa olla:
- Salin
- Teissala
- Larsson
Elämme mielenkiintoisia aikoja :)
Mulle kävis noista kaikki, muttei ehkä Larsson. Hänen tilalleen löytää kyllä paremmankin. Mut jos nyt saa toivoa, niin Taponen, Jääskä ja Koivistoinen. Tossa järjestyksessä vielä...
Mulle kävis noista kaikki, muttei ehkä Larsson. Hänen tilalleen löytää kyllä paremmankin. Mut jos nyt saa toivoa, niin Taponen, Jääskä ja Koivistoinen. Tossa järjestyksessä vielä...
Totta tämäkin. Muutetaan sanamuotoa sen verran, että jos nyt ei kuitenkaan tässä kohtaa tätä jatkosopparia julkaista. :DMulle kävisi Larssonkin ihan hyvin. Kuten ollaan taas huomattu, niin pakkeja ei koskaan ole liikaa. Tuskin on kallis kundi, ja pystyy kuitenkin täyttämään roolinsa aina ykkösparin puolustavasta vaihtoehdosta aina popparipakkiin saakka.
Tästä täysin samaa mieltä. Mun mielestä joukkueessa ei voi olla liikaa näitä oman päädyn luutijoita, joiden kiekolliset taidot ovat erittäin rajalliset. Meillä on jo teräsmies Motin, joka on pari napsua Larssonia laadukkaampi. Larsson on ihan ok/hyvä omissa, mutta kiekon kanssa hän ei osaa tehdä yhtään mitään pakki-pakki syötön lisäksi. Jalkavampi ja kiekollisempi pakki tilalle ehdottomasti.Mulle kävis noista kaikki, muttei ehkä Larsson. Hänen tilalleen löytää kyllä paremmankin. Mut jos nyt saa toivoa, niin Taponen, Jääskä ja Koivistoinen. Tossa järjestyksessä vielä...
Jaahas. Kendo-IFK julkaisee huomenna 3 jatkoa.
Taposella on optio ja koska lienee melkoisen päivänselvää että se käytetään, niin sitä ei välttämättä tarvitse kertoa vielä huomenna. Salinin uskon tekevän NHL-sopimuksen kesällä pelaten ensi kauden lainalla.
Siispä oma veikkaus on että 3 jatkoa tulee tästä nelikosta:
- Rantakari
- Jääskä
- Koivistoinen
- Larsson
Koivistoista toivoisin sikäli, että voitaisiin siltä seisomalta lopettaa spekuloinnit Raumalle siirtymisestä.
Joka tapauksessa IFK kasaa ensi kaudelle kovaa nippua.
Kyyyyllä, Berglund varalla :)Taponen, Koivistoinen ja Jääskä niin voi olla hyvillä mielin.
Nyt pukkaa sen verran tiuhaan tahtiin jatkosoppareita että taitaa Tobbe vähän pelastella omaa nahkaansa.
No niin Tobbe: show me the jatkuvuus!
Jännä nähdä ollaanko ja kuinka paljon ollaan tultu klassisesta ”tiedote-triosta” eteenpäin.
Huono. Monta vitsiä keksisin, mutta kun ei ees naurata.Aleksi Anttalainen Tepsi-osoin mukaan teille ensi kaudeksi. Mikä fiilis?
Aleksi Anttalainen Tepsi-osoin mukaan teille ensi kaudeksi. Mikä fiilis?
Huono jääkiekkoilija ja moninkertainen rattijuoppo. Pysykööt Turussa.Aleksi Anttalainen Tepsi-osoin mukaan teille ensi kaudeksi. Mikä fiilis?
Meillähän on jo trio, eiku kvartetti.No niin Tobbe: show me the jatkuvuus!
Jännä nähdä ollaanko ja kuinka paljon ollaan tultu klassisesta ”tiedote-triosta” eteenpäin.
Nyt pukkaa sen verran tiuhaan tahtiin jatkosoppareita että taitaa Tobbe vähän pelastella omaa nahkaansa.