Näistä tähänastisista laskin rukosarjan sijoitusten keskiarvoksi 4,89.
Ei siis kovinkaan moni usko mestaruuteen tai edes välieriin.
Onko optimismi kadonnut vai eivätkö positiivarit viitsi vastata?
Eipä silti tulosten perusteella ei täällä ole paljon negapelletkään näkyvissä - pikemminkin realistit.
Itse veikkaan kyllä, mutta pitää vielä vähän miettiä.
Olisi ollut kiva saada kaikki omaan ketjuun, mutta löytyväthän ne näinkin.
En mä ole kyllä hirveästi nähnyt erimielisyyksiä "positiivareiden" tai "realistien" välillä, etteikö olla materiaalin suhteen jossain siellä 4-6 sijoilla. Lähinnähän täällä on kinasteltu siitä onko materiaali tyyliin 6-8. paras, joita jotkut on heittänyt.
Itse en näe, että materiaali olisi niin heikko.
Jos puhtaasti materiaalin kannalta pitäisi sijoitella, niin sijoittelisin sijoille 4-5 taistelemaan Lukon kanssa kotiedusta. Mutta oikeaa arviota en halua antaa ennen kuin olen nähnyt vähän harjoituspelejä. Yleensähän noissa aviisienkin arvioissa huomioidaan ne harjoituspelit.
JOS HIFK esittää raikasta ja fiksua kiekkoa jo niissä peleissä, niin olen optimistisempi. Jos taas ainainen HIFKn paskuus treenipeleissä jatkuu, niin kyynisempi.
Nätttinen nyt aika suurella varmuudella on paras pistemies. Ilman loukkaantumisia.
Muuta en osaa arvioida vielä.
Eipä ole paljoa innostanut kirjoitella muutenkaan. Hieman petyin tuosta Larsson-Rantakari hankinnoista ja eipä täällä nyt mitään kiinnostavaa ole vähään aikaan kukaan kirjoittanut. Samoista asioista väitelty koko kesä.
Joka on toki ymmärrettävää, koska HIFK on intohimo.
Mutta yritän ainakin itse "positiivarina" pitää vähän kesälomaa Jatkiksesta. Kohtahan ne marraskuun paskakelit jo tulee, niin nautitaan nyt näistä säistä.