Itse toivoin loppuun saakka Villelle onnistumista, mutta nyt on pakko sanoa, että uusi valmentaja/ valmennus on joukkueeseen hankittava. Olen itse joutunut muutamaan otteeseen noita ratkaisuja tekemään kesken kauden ja se ei todellakaan ole helppo tehtävä. Ensin pitää löytää sillä hetkellä parhaat saatavilla olevat valmentajat, saatava heidät kiinnostumaan tehtävästä ja lisäksi saatava lopulta se sopimus aikaiseksi, usein tässä vaiheessa ongelmalliseksi muodostuu sopimuksen pituus.
Myös Salmelaisen jatkaminen on mielestäni täysin mahdotonta. Hän on tehnyt duuniaan jo kauan ja aina jossain kohtaa joku pettää tai reagointi ei ole oikea-aikaista, jos sitä on. Nyt pitäisi rakentaa jo täysillä ensi kauden joukkuetta ja se rakentaja ei voi olla Salmelainen, johan sille nauraisi ne naapurin hevosetkin.
Myös Salmelaisen jatkaminen on mielestäni täysin mahdotonta. Hän on tehnyt duuniaan jo kauan ja aina jossain kohtaa joku pettää tai reagointi ei ole oikea-aikaista, jos sitä on. Nyt pitäisi rakentaa jo täysillä ensi kauden joukkuetta ja se rakentaja ei voi olla Salmelainen, johan sille nauraisi ne naapurin hevosetkin.