J
Just-Ice-Hockey
Ei toki! Kuten viestistäni ilmenee (tai esim. Viljan ytimekkkästä viestistä juuri ennen omaani) pointti on se, että halutaan Rindelliä parempi, valmiimpi ja varmempi pakki. Pelimerkkejä on turha käytttää ja junnupakkeja valuttaa yhä kauemmas pelaavasta kokoonpanosta jollei vastineeksi saada enemmän. Kun vilkaisee Rindellin tilastot ja vähän häntä koskevia viestejä, olen itse nopsaan sitä mieltä, että intressivertailun tulos jäisi aivan liian laihaksi. Pelkästään sellainen joku tänne ja äkkiä -ajattelu on ihan tarpeetonta, kun IFKn puolustuspeli ei ole kuralla, vaikka ohuella rosterilla se toki onkin.
Kysehän on siitä, minkä mukaan Rindellin haluaa arvottaa. Kahden edellisen kauden vain tämän kauden perusteella. Itse olen taipuvainen antamaan enemmän painoarvoa kahdelle kahdelle edelliselle kaudelle, kuin tälle kaudelle uuden ja täysin kokemattoman valmennuksen alaisuudessa. Sanotaan nyt vielä se, että ei meillä liikaa ole tupannut mm-kisapelaajia joukkueessa olemaan, joten aika korkealle rima asetetaan, jos parempaa pitää löytää.
No aika näyttää miten käy, tuleeko meille kovempi tekijä vai eikö. Itselleni Rindell olisi kelvannut paremmin kuin hyvin.