Ensinnäkin, Rindell on tainnut pelata aika sysipaskassa joukkueessa, joka kuitenkin voitti meidät. Hänellä on toki pisteitä yksi vähemmän kuin Juergensillä Tapparassa (eli 0+5 mutta - 11). Tuo ei varmasti kerro koko totuutta miehestä ja uskonkin, että hän tulee parantamaan tilastoja Kärpissä ellei loukkaannu.
Sitten mitä kiekolliseen, hyökkäävään ja rightin pakin tarpeeseen tulee, niin täällä on paljon haikailtu sellaisen perään jo ennen kuin Lyytinen loukkaantui. Lyytinen taitaa olla left eikö?
Ja tuon hänen loukkaantumisen jälkeen Tobbekin taisi todeta, että pakkia haetaan, mutta eipä ole markkinoilla vapaita riittävän hyviä. No, niitä oli kuitenkin muutama, tosin useimmat leftejä, mutta muualle menivät.
Olet oikeassa siinä, ettei ehkä Liigan sisällä ole Tobben mielestä riittävän hyviä. Ehkä ämeriikoista kannattaa odottaa vapautuvia, mutta olen aika varma, ettei todellista pelintekijää tai pistenikkaria sieltä löydy - ne on kaikki varattuja. Mutta, kun nyt on siirrytty talviaikaan, ehkä kannattaa katsoa sekin kortti, kenties sieltä joku Dehner löytyy.
Ja mitä pitkäaikaiseen sopimukseen versus yhden kauden paikkoon tulee, niin kaiketi Dehnerinkin oli tarkoitus pelata vielä meillä 3-5 kautta vai mitä?
Itse olisin ottanut Rindellin mielelläni loppukaudeksi.
Korjaa minua vaan vapaasti, mikäli olet väärässä.