HIFK kaudella 2020–2021

  • 641 739
  • 3 248

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta muistaakseni KHL-pelaajat eivät tule liigaan keväisin, vaikka pelit runkosarjaan päättyisivät, koska KHL-seurojen palkanmaksu jatkuu vielä, eivätkä pelaajat näitä rahoja halua menettää pelaamalla muualla.
Itse en ole tuota tiennyt, sitten voi olla vaikeampi saada heitä pellaamaan loppukaudeksi, ellei saisi ensi kaudeksi samalla
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaivaako Joonas Lyytistä jokin? Mun teksti-tv kertoo että pisteitä ei ole hetkeen tullut.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vaivaako Joonas Lyytistä jokin? Mun teksti-tv kertoo että pisteitä ei ole hetkeen tullut.
Vaikka pinnoja ei nyt ole tullut, en olisi huolissani. Joukkueen tärkein pakki tällä kaudella ehdottomasti. Toivotaan, että pysyy kasassa, sillä HIFK ei kestä hänen poissaoloa keväällä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voisi tehdä Nordgrenille hyvää jos olisi suoraan loppukauden laina.

Loppukauden laina olisi Nikelle enemmän kuin suotavaa. Kunhan ei vaan sitten playoffeissa kohdata ja Nikke paukuta meitä vastaan maaleja.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nikke tarvii ehdottomasti pelejä, jos aikoo ammattilaisuraa ensi kaudella jossain jatkaa. Hänen, IFKn ja Pelicansin yhteinen tavoite voi hyvinkin olla, että mies pelaa Lahdessa loppukauden, mutta ei siitä todellakaan voi saman tien sopia. Ei tarvita kuin tuttu flunssa-aalto päälle ja pariin peräkkäiseen peliin jokuset ”anttalaiset” - ja pelaavasta kokoonpanosta on kaksi ketjua hyökkääjiä sivussa. Silloin tarvitaan NN takaisin punapaitaan. Tän vuoksi IFKn tuskin kannattaa sopia kuin parin viikon lainasta kerrallaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunhan ei vaan sitten playoffeissa kohdata ja Nikke paukuta meitä vastaan maaleja.

Kyllä mä Nikelle sellaisen onnistumisenkin soisin, koska nyt onnistumisia on muutaman viime kauden ajalta Liigassa varmaan alle 5 kpl. Ja kyllä se jotain sitten kertoisi myös HIFK:n joukkueesta, jos Niklas Nordberg tiputtaisi meidät vaikka jatkosta. Ja näin tulee varmaan tapahtumaankin, koska sehän on selvä, että paska muuttuu Lahdessa konvehdiksi suitsait sukkelaan.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Itse en ole tuota tiennyt, sitten voi olla vaikeampi saada heitä pellaamaan loppukaudeksi, ellei saisi ensi kaudeksi samalla
Joo siellä on ollut tapana vaatia aamulla ilmoittautumaan hallille vaikka mitään varsinaista toimintaa ei olisikaan. Tuolta ei niin vaan pakata kamoja ja lähdetä pelien loputtua jos koko tilinauhan meinaa saada.
 

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinköhän Tobbari ollut yhteyksissä. Saatas hyökkäys kerralla kuntoon ja esim. Borgström siirrettyä laitaan.

Varmaan aika paljon kiinni aina pelaajan omista haluista jatkaa kautta. Sen jälkeen agentin vuoro alkaa neuvottelemaan, että olisiko pelaajan mahdollista saada KHL-rahat (ainakin osa) + jatkaa kautta liigassa.

Mä en kyllä näe Ruohomaalle mitään käyttöä. Lundell, Broadhurst, Borgström, Väänänen riittää.
 

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan aika paljon kiinni aina pelaajan omista haluista jatkaa kautta. Sen jälkeen agentin vuoro alkaa neuvottelemaan, että olisiko pelaajan mahdollista saada KHL-rahat (ainakin osa) + jatkaa kautta liigassa.

Mä en kyllä näe Ruohomaalle mitään käyttöä. Lundell, Broadhurst, Borgström, Väänänen riittää.
Joo, kyllähän joku hyvä maalintekijä ois optimaalisempi vaihtoehto tähän tilanteeseen koodinimellä "Puustinen" mutta en Ruohomaata sulkisi pois jos on vaan saatavilla.
E: myös Jonas Enlundilla loppu kausi kohelossa, kun Nefthemik ei pleijareihin pääse.
 
Viimeksi muokattu:

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, kyllähän joku hyvä maalintekijä ois optimaalisempi vaihtoehto tähän tilanteeseen koodinimellä "Puustinen" mutta en Ruohomaata sulkisi pois jos on vaan saatavilla.
E: myös Jonas Enlundilla loppu kausi kohelossa, kun Nefthemik ei pleijareihin pääse.
Tuo sun koodinimi Puustinen, niin sillähän loppuu kausi tällä viikolla.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Näinköhän Tobbari ollut yhteyksissä. Saatas hyökkäys kerralla kuntoon ja esim. Borgström siirrettyä laitaan.

Miksi osa palstalaisista haluaa siirtää Borgströmin laitaan? Kaverilla on hyökkääjien paras tehotilasto mikä kielii erinomaisesta kahden suunnan pelistä ja paljon sentterinä pelaavista paras aloitusprosentti.

Niki on ideaali ja puhdasoppinen sentteri.

Pakki olis kova ja ottaisin mä Enlundinkin. Mutta ehkä jopa mieluummin Rooban, koska maalinteon lisäksi me tarvitaan nimenomaan astetta kovempi voimahyökkääjä kuin mitä meillä on.
 

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
I
Miksi osa palstalaisista haluaa siirtää Borgströmin laitaan? Kaverilla on hyökkääjien paras tehotilasto mikä kielii erinomaisesta kahden suunnan pelistä ja paljon sentterinä pelaavista paras aloitusprosentti.

Niki on ideaali ja puhdasoppinen sentteri.

Pakki olis kova ja ottaisin mä Enlundinkin. Mutta ehkä jopa mieluummin Rooban, koska maalinteon lisäksi me tarvitaan nimenomaan astetta kovempi voimahyökkääjä kuin mitä meillä on.
Ei miulla sitä vastaan ole mitään, että Niki pelaa kauden loppuun sentteinä. Tuo Ruohomaa oli silkkaa mutuilua, kun monet palstaveljet on ehdottanut Nikin siirtämistä laitaan. Borgstöm parantaa pelistä toiseen ja tulee olemaan kova ukko meille keväällä, pelaa sitten sentterinä tai laidassa.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä voisin jättää kaikki uudet hyökkääjät sikseen, ainakin jos Saarisen terveystilanne ei ole huolestuttava. Anton vain takaisin askiin ja homma rullaa.

Mutta pakki me tarvitaan. Eikä mitään harjoittelijaa tai arpaa, vaan varma peluri. Tähän voi halutessaan laittaa sen kuluneen sanonnan, että hyökkäyksellä voitetaan otteluita, mutta puolustuksella mestaruuksia. KHL:stä kukaan tuskin vaarantaa kevään palkkojaan ja liigajoukkueiden tyhjennysmyynteihin en oikein usko (JYP pois lukien, mutta sieltä en ottaisi ketään pakkia). Löytäisikö Tobbe viikossa Allsvenskanista tosi hyvän puolustajan? Luulisi sopimuksesta irti pääsevän, jos tahtoa on.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Mä voisin jättää kaikki uudet hyökkääjät sikseen, ainakin jos Saarisen terveystilanne ei ole huolestuttava. Anton vain takaisin askiin ja homma rullaa.

Mutta pakki me tarvitaan. Eikä mitään harjoittelijaa tai arpaa, vaan varma peluri. Tähän voi halutessaan laittaa sen kuluneen sanonnan, että hyökkäyksellä voitetaan otteluita, mutta puolustuksella mestaruuksia. KHL:stä kukaan tuskin vaarantaa kevään palkkojaan ja liigajoukkueiden tyhjennysmyynteihin en oikein usko (JYP pois lukien, mutta sieltä en ottaisi ketään pakkia). Löytäisikö Tobbe viikossa Allsvenskanista tosi hyvän puolustajan? Luulisi sopimuksesta irti pääsevän, jos tahtoa on.
Täähän se olis. Sibirin Ruohomaata mielenkiintoisempi jamppa olisi Jokipakka – toki hänen sopparikuvioistaan ei ole mitään hajua. Siinä olisi takuuvarma kaveri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös