No ihan vaan Covid-19 dataan suhteuttaen, en menisi kyllä foliohattua ostamaan saati päähän ruuvaamaan, vaikka aina epäilemättä on niitä "onnellisia", jotka ihan mitä tahansa kriisiä onnistuvat taloudellisesti ja omaa etuaan ajatellen hyödyntämään.
Katson kuitenkin, että ei tässä nyt ihan globaalia salaliittoa kyseessä kuitenkaan ole, vaan kyllä siihen tautiin itsensä liittyy dataa, jonka vuoksi se kannattaa ihan vakavasti ottaa, sillä en kuitenkaan näe että liigapelaajankaan sopimukseen sisältyy eläminen kuplassa koko kauden ajan, ja vain että faneilla olisi kivaa ja viihdettä viemään ajatuksia mahdollisesti synkeästä arjesta.
En ota kantaa mihinkään "pakkoihin" kenenkään osalta, sillä ihan jokainen itse voi päätää minkä verran ketäkin arvostaa/kunnioittaa sen suhteen, että miten toimii erilaisissa "kriiseissä", mutta en mää näe kauheasti mitään väärää varovaisuudessa, ja foliohattujen jatkuva vinkuminen jositakin "paniikissa vaeltavista lammaslaumoista" voi jättää ihan omaan arvoonsa, sillä yhtäkään en itse ole nähnyt paniikissa pyörähtelemässä. En edes niissä maskinkäyttäjissä.
Jos siis karanteeni katsotaan tarpeelliseksi, niin sitten mennään sillä.
Mun puolesta muuten ihmiset itse tehkööt ratkaisunsa, mutta protestihengen sijaan voi hoitaa asiansa siten ettei joudu altistamaan itseään näille sankoille lammasjoukoille jos ne kerran ahdistaa kovin.
Tämä ei nyt kuitenkaan -ainakaan vielä- ole mikään kausi-influenssa kuten moni kuvittelee. Suunta ehdottomasti on parempi ja virus heikentynyt, mutta on kuitenkin erittäin muuntautumiskykyinen kaikesta päätellen, sekä osalle edelleen hyvinkin kohtalokas, joten siinäkin valossa tuo rokote oli ihan mielenkiintoinen, koska poikkeaa hvyinkin noista perusrokoitteista toiminnaltaan. Vielä siis uskon, että riittävän rokotusmäärän seurauksena kyllä tilanne normalisoituu, jolloin niitä bill gatesin juonimia ja rokotteiden mukana ihmisiin ... ei kun anteeksi -lampaisiin- työnnettäviä mikrosiruja ei tarvitse ehkä kaikkien foliohattujen sisuksiinsa ottaa heidän vapauttaan rajoittamaan.