Dragan Dabic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mä olin kanssa vielä päivällä ettei varmasti saa potkuja, mutta enää en ole ihan varma. Toivotaan että huomenna tulee tiedote otsikolla Nybondas & Törmänen.
Mä olin kanssa vielä päivällä ettei varmasti saa potkuja, mutta enää en ole ihan varma. Toivotaan että huomenna tulee tiedote otsikolla Nybondas & Törmänen.
Antillehan se käytännössä jo annettiin, kun sorvattiin jatkosopimus ensi kaudesta jo viime kesänä...Hyvän taloudellisen kehityksen takia yhtiön hallitus on päättänyt myöntää molemmille 2:n vuoden palkkaa vastaavan bonuksen.
HIFKssa? Virheistä oppimiminen ei kuulu HIFK:n sanavarastoon. Jos Törmänen nyt saa potkut, niin tilalle tulee jälleen kerran Kiva-Harri. Tuloksena totuttu ensimmäisellä kierroksella sääleistä ulos, mutta kaikilla oli kuitenkin kivaa. Nybari jatkaa totutusti lomailua elokuulle ja kun toimiston ovi narahtaa tulee The Tiedote. Pelaajamarkkinat ovat tyhjät, mutta tarkkailemme niitä herkeämättä. Onneksi kuitenkin ehdimme ennen niiden tyhjenemistä naarata muutaman helvetin ylipalkkaisen pelaajan ja omat pojat. He ovatkin jo vetäneet koko kesän erittäin kovia omatoimisia harjoituksia Apollossa. Ai niin. Mulla on uusi työsuhde Mersu ja sopimustaskussa vuoteen 2080. Tuleva kausi on muuten valmentajan suhteen ihan auki, mutta pari juoppoa on kiikarissa Kanadasta.Toivon että kauden jälkeen joku antaa kattavan selvityksen siitä, miten joukkue ajautui nykyisenkaltaiseen tilanteeseen. Ihan senkin takia että siitä voitaisiin ottaa oppia jotta vastaavalta vältytään jatkossa.
HIFKssa?
Hallitus ei varmaankaan johda urheilutoimea UTJ:n ohi, eli se menee niin että halutessaan Nybondas esittää potkuja Törmäselle (ja suunnitelmaa kuka tilalle jne.) ja jos hallituksella on luotto urheilutoimenjohtajaan, niin se tekee niin kuin esitetään.
Jos asia olisi näin yksinkertainen niin miksi sitten UTJ:lla ei ole mahdollisuutta suoraan antaa kenkää valmentajalle?
Jos asia olisi näin yksinkertainen niin miksi sitten UTJ:lla ei ole mahdollisuutta suoraan antaa kenkää valmentajalle? Käsittääkseni tämä menee hallituksen kautta siksi, että saadaan kokonaisuusvaikutus arvoitua. Koska siinä tapauksessa joudutaan strategia laatimaan uudelleen.
Ellei ole muuttunut, menee hallituksen kautta, hallitus tekee päätöksen. Ongelma vaan on siinä, että hallitus on suhteellisen pihalla pelistä nimeltä jääkiekko.
Ei saatana :D ratkaisu kaikkiin ongelmiinTervetuloa takaisin elävä IFK-legenda J.Myllyniemi!
Helsingin IFK Twitterissä: "Kukas se täällä! @JereMyllyniemi #HIFK #Liiga https://t.co/5HqW0vuRWd"
Linkki vie Twitteriin.
Korjausliike! Nokka kohti nakkikattilaa.Tervetuloa takaisin elävä IFK-legenda J.Myllyniemi!
Helsingin IFK Twitterissä: "Kukas se täällä! @JereMyllyniemi #HIFK #Liiga https://t.co/5HqW0vuRWd"
Linkki vie Twitteriin.
lähde: Jatkoaika.com?
motiivi: satavarmat klikkaukset?
Tervetuloa takaisin elävä IFK-legenda J.Myllyniemi!
Linkki vie Twitteriin.
Samaa mieltä. Myllypuro maalille on hyvä alku mutta.Ei riitä.