Salmen sopparia voisi mun mielestä vuosittain jatkaa pikkurahalla, mikäli pelaaminen pysyy tällä tasolla. Kaikki viittaa siihen, että Salmi on erittäin onnellinen jopa pienestä ruudustaan joukkueessa eikä mutise, mikäli ei mahdu kokoonpanoon. Käsittääkseni on myös kopin sisällä näitä joukkueen ilopillereitä. Vissiin sakkokenraalikin vielä?
Pysyvä ysi/kymppipakin rooli kuuluu mielestäni miehelle, joka tekee kaikkensa tämän joukkueen vuoksi ja omaa jättimäisen IFK-sydämen. Aina meillä on loukkaantumisia, ja aina tarvitaan korvaajia. Salmi on siinä hommassa hyvä.
Toivottavasti saa jatkoa.
Oliks toi vähän samantyyppinen uhkaus kun Penalla aikoinaan... "en tuu enää Nordiksen ovista sisään, jos..."
Sisälsi huumoria tuo :) Taitaa Salmella olla fiksummat aivot kun kiekkoilijalla keskimäärin, koska mä vähän luulen, että noilla puheilla IFK kyllä palkkaakin hänet rotaatio-pakiksi. Kunhan Salmi ei nyt vaan ala näyttämään keskisormea RoKille tässä yhteydessä, koska siellä tulee enemmän vastuuta, ja mun mielestä on muutenkin hyvä kunnioittaa tota yhteistyötä heidän kanssaan kaikinpuolin.