Aulien saapumisen myötä pakisto on oletettavasti läjässä. Nimilistaa kun katselee, niin peräpää on kyllä kunnossa, jos vaan on kunnossa.
Taimi - Järvinen
Grillfors - Auvitu
Aulie - Taipalus
Generous/Teppo
Kun vaan saadaan isännät Grilli ja JJ takaisin kokoonpanoon, niin hyvältähän tuo näyttää. Nyt parin vakio kokoonpanon puolustajan ollessa sivussa, on valmennuksella hyvä paikka katsoa tämän kauden osalta melkolailla lopullisesti, mihin asti Taipaluksen eväät riittävät. Mikäli ei Grillin 4 vko:n saikun aikana saa jostain kaivettua tehoja itselleen, siirtäisin Taipaluksen rotaatiossa 8. puolustajan rooliin ja kasvattaisin Grillin ja Auvitun kiekollista roolia. Ja selvyyden vuoksi todettakoon, että lähtökohtaisena olettamana on Aulien osoittautuminen vahvistukseksi, sekä kaikkien puolustajien oleminen terveenä keväämmällä.
Hyökkäys itseäni vielä vähän huolettaa pudotuspelejä silmällä pitäen. Onko siellä riittävästi lihaa ja vääntövoimaa? Itse en ole tästä aivan vakuuttunut.
Zaborsky - Ramstedt - Rask
Partanen - Elkins - Puustinen/Leino
Luttinen - Nykopp - Hintz
Åsten - Liivik - Ikonen
Itse yrittäisin jostain vielä löytää Masi Marjamäen kaltaista soturia, tai vaihtoehtoisesti itse Marjamäen, tuohon kolmosen laitaan. Näin saataisiin paitsi lisää vääntövoimaa, mahdollisuus todella v-mäiseen nelosketjuun, myös lisää variaatioita kokoonpanoon pudotuspelejä silmällä pitäen. Sanokaa mitä sanotte, itse en ole järin vakuuttunut, että Leino tuo hirveästi lisäarvoa jengille vielä tämän kevään pudotuspeleissä. Nykyisellään Puustinen ei tuo lisäarvoa edes runkosarjassa, ja Hintz on Stadissa edelleen täysin katsomaton kortti. Siksi jotenkin toivoisin, että reservissä olisi ryminää ja räiskettä osastolla ikikremppa Lambergin sijasta Åsten. Omissa unelmissani hyökkäys olisi keväällä seuraavanlainen.
Zaborsky - Ramstedt - Rask
Partanen - Elkins - Puustinen/Leino/Hintz
"Marjamäki" - Nykopp - Puustinen/Leino/Hintz/Ikonen
Luttinen - Liivik - Ikonen/Åsten