Kukakohan muuten on kakkosvalmentaja? Tuskin Tanska kuitenkaan.
Toivottavasti Törmäsen annetaan itse päättää kenen kanssa hän joutuu/pääsee pari kautta tiiviissä yhteistyössä husertamaan.
Elkinsin jatko toivotetaan täälläkin erittäin tervetulleeksi ja kyllähän tuo sentteriosasto on pedattu Törmäselle todella mielenkiintoiseksi, mikäli huhut Kuparisen jatkosta pitävät paikkansa: Ramstedt-Elkins-Kuparinen. Kyllä tuo minulle kelpaa, kun otetaan huomioon, että jokainen noista jätkistä pelaa ainakin toista kauttaan HIFK:ssa mikä on mahdollistanut tietyn sitoutumisen seuraan, ja sehän yleensä kielii pelkkää hyvää. Tämän lisäksi sekä Ramulla, että Kuparisella on rahkeita paljon isompiin saappaisiin, joten minun mielestäni se ei olisi kummoinenkaan ihme jos kumpikin herroista keikkuisi EHT:llä ensi kaudella. Nykoppille myös ehdottomasti jatkoa!
Laituriosastokin on kärkinimien osalta todella hyvällä mallilla, mikäli nyt tosiaan Puustinenkin on jatkamassa ja Wärnille ollaan saatu sorvattua lappu. Vielä tuohon toivoisi kuitenkin, jotain kiekollisenpelin eksperttia àla Umicevic, Huml tai Keränen, jolloin saataisiin sopivaa tasapainoa noille romuluisille jätkille. Luttiselle soisin jatkoa vaikka hän onkin monen nimimerkin sylkykuppina, lähtökohtaisesti 3. ketjun laituri, joka pystyy loukkaantumisten iskiessä tuuraamaan ylemmissä ketjuissa niin laitureita, kuin tarpeen tullen senttereitäkin (mutta toivottavasti ei tarvitse tunkea sentterintontille...). Muista nykyisistä laitureista tarjoaisin jatkoa ainoastaan Peltoselle (luonnollisesti), Partaselle ja Harille, joista Harin kanssa toimisin siten, että jos kauden aikana selviää rahkeiden riittävän ylempiin ketjuihin, niin hieno homma, mutta en lähtisi sen varaan laskemaan yhtään mitään.
Puolustus taas näyttäisi olevan tällä hetkellä aivan levällään ja minäkin tarjoaisin jatkoa: Söderholmille, (uudesti syntyneelle) Jokelalle, Fernholmille, Mäkelälle ja Salmelle, jolla on kuulemma paljon potentiaalia nousta liigapelaajaksi, minä en sitä ole nähnyt, mutta tuskin sitä oltaisiin hehkutettu tai roikotettu mukana jos asia ei noin olisi. Nuori kaveri kuitenkin kyseessä. Tuohon vielä pari kiekollista pakkia ja problem solved.
Maalivahdit ovat Husson johdolla alustavasti kunnossa, joku kirittäjä vielä remmiin. Lundström kävisi minulle, mutta liian kallis kakkoseksi?
HIFK:n joukkue tuntuisi olevan harvinaisen hyvällä mallilla tähän aikaan vuodesta. Hämmentävää.