Dev:n listaan mun 2 senttiä:
Ulos ehdottomasti DeSantis, Kurvinen ja Thang. Piiparille, jos kondis kestää, rotaatiosenan rooli. Aina tulee saikkuja. Talajasta ei kannata alkaa vääntää, ei natsannut Nordiksella mutta joskus se menee näin.
Piparista samaa mieltä. Jos kondis kestää, niin tarjoaisin myös ehkä jatkoa. Pelasi kuitenkin ennen loukkaantumistaan IFK-ajan parasta lätkää. Ainoa on vaan tuo, että pysyykö se tosiaan ehjänä. Käsittääkseni sama olkapää on mennyt vähän liian monta kertaa jo rikki ja aina samalla tavalla.
Kurvisesta olen snadisti eri mieltä. Mielestäni hänet voi edelleen pitää joukkueessa, mutta kuten sanottu, niin ei vakiokokoonpanossa. Nythän sitä on roikotettu jatkuvasti kuuden pelaavan pakin joukossa, jopa tämän kauden alussakin. Se homma ei enää pelitä. Mikon rooli on 7-8 pakki, joka pelaa 10-20 ottelua kaudessa. Kurvinen on kuitenkin sellainen kaveri, että jos se pelaa jossain toisessa jengissä, niin ainakin meikäläistä harmittaa, koska hoitaa oman roolinsa hyvin. Näkymätön puolustaja.
JDS:ää mä kattelisin vielä tovin. Tällä hetkellä vaaka on vielä kallistumassa "ei jatkoa" puolelle, mutta mies on parantanut aika paljon alkukaudesta. Nyt on jo pidemmän tovin tullut hyökkäyspäässä varmoja ja peliä edeltäviä syöttöjä. Lisäksi se on alkanut osumaan myös tolppien väliin. Jätkä on saanut selkeästi lisää itseluottamusta ja se näkyy heti otteissa. Vielä pitää parantaa omissa pelaamista ja lopettaa se räpiköinti. Onnistuuko se? Veikkaan että ei, mutta kuten jo sanottu, niin katsotaan vielä hetki.
Talajan mä haluaisin ehdottomasti pitää myös tuossa joukkueessa, mutta en usko sen olevan mitenkään mahdollista. Kaverilla ei ole minkäänlaista peli-iloa tällä hetkellä (joskin ei kovin monella muullakaan) ja pelaaminen näyttää sellaiselta pakkopullalta. Toisin sanoen pelataan kausi pois alta ja painutaan äkkiä helvettiin täältä.
Thangista on varmaan kutakuinkin kaikki samaa mieltä. Ei jatkoon. Kymmenes hutihankinta ulkomaalaisissa tällä kaudella!