Viestin lähetti bystander
Ei mulla muuta ongelmaa ole kuin se, että olisi ollut mukava nähdä äijä tänään jäällä. Ihmettelin vaan, ettei kauaakaan mennyt ennen kuin joku kiekkopiirien Nisse Mannerheim tuli laukomaan silminnäkijähavaintoja Jeren baariliikehdinnästä.
Herää nyt pahvi, täällä ihmeteltiin Jeren poissaolon syytä, siihen vastattiin että perustuen Jeren kuntoon lauantaina niin syytä on epäillä pahinta.
Jos tämä on sinulle ongelma niin ehkä kannattaisi jättää lukematta kokonaan tämä ketju? Ei mua kiinnosta vetääkö kiekkoilijat brenkkua vapaalla vai ei, itse vedän mutta vain sen verran ettei duuni kärsi. Eli perjantai + lauantai saa vetää vaikka kahdella kädellä brenkkua kunhan on maanantaina duunissa about kondiksessa.
Ja ei ollut Jere ainoa trendibaarin muussittaja, kyllä siellä oli mm. elävä Jokeri-legenda ja Bluesin valmennusportaan jäsenkin enemmän tai vähemmän plekseissä mutta näiden duunia se ei tunnu haittaavan.
Sulla on tainnut olla pää melko syvällä perseessä, jos et kaveria ennen ole radalla (umpijurrissa) nähnyt.
Olen nähnyt mutta aikaisemmilla havaintokerroilla se ei ole vaikuttanut Jeren pelaamisiin tai pelaamatta jättämisiin eikä siitä ole spekuloitu seuraavassa HIFK:n otteluketjussa.
Se, tuoko tämäkään havaintosi mitään olennaista lisää IFK-JYP-otteluketjuun voit miettiä hiljaa mielessäsi.
Voi voi kun ottaa koville Jeren poissaolo, kannattaa miettiä hiljaa itsekseen onko tämä ketju oikea paikka vuodattaa pahaa oloaan.