HIFK-JYP 7.10.2003 klo 18.30

  • 29 213
  • 252

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti JHag
cobol: Nukutko sä koskaan? Just olin lähettämässä sulle viestiä, että katsopa aamulla mun kommentti Harkins-Pikkaraisesta!? :) NHL:ää odottelen minäkin, jospa siellä sitten....? Mutta myönnä nyt hyvä mies, että teki hyvää (jos siis näit clipin) katsoa, miten Ämerikan mies vastaa suomipojan mailapeliin! Tyylikäs esitys, hienoa Harks.

edit: Muistatko mitä sanoin teidän hallin mätöstä ennen matsia? Gags / Mac -toisinto tulossa. Ikävää sekin, mutta pientä lohtua tuo se, että olisi todella vituttanut missata Sami vs. Pasi.

Kaikki aikanaan, myös tuo nukkuminen. Kun NHL alkaa, olen perinteisesti jo vuosikaudet keskittänyt siihen alkuun useamman päivän. Katson ja kuuntelen mahdollisimman paljon otteluita, jotta saan mahdollisimman hyvän kuvan joukkueista ja niiden todellisuudesta suhteessa ennakkoarvioihini.

Joo, näin kyllä Harkinsin matsin. MTV3 digi. Ammattimainen homma, jossa tehtiin se mitä pitää, kohtuullisen helpolla tavalla. Tosin matsi oli lyhyt, mutta sehän ei ollut Harkinsin vika.

Tuo Sami & Pasihan meni niin, että kumpikaan ei halunnut haastaa ilmeisemmin siksi, että siihen ei ollut mitään syytä. Eka kohtaaminen yleensäkin heillä kaukalossa. Pasi pisti yhden pahan Jantuselle, jonka Sami ensin kampitti ja sitten pokittaiselle kutitteli takaisin Pasille. Että oli näillä sentään selvä fyysinen kontakti, jota Gag & Mac eivät saaneet. Ei tosin ollut Gagin aikomuskaan.
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Väittäisimpä, että se Jypin taktiikka välttää kaikkea mikä sotkee omaa peliä, Pikkaraisen poissaolo olisi näkynyt puolustuksen pelaamisessa. Alatalo on varmaankin painottanut sitä.

Muistan kyllä muutaman peliä Mika Saarinen ajalta, jolloin nujakointiin lähteminen sotki oman pelin. Tappelu kyllä monesti sytyttääkin, mutta IFK:n pelissä oli vääränlaista kovuutta, josta tuli vain jäähyjä. Mm. Karalahti siellä taisi sählätä.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittuakos tämä ketju ja minä ollaan edelleenkin ylhäällä.
No joo... Kyllä se Jyppikin osaa tapella ja voittaa ne tappelut, jos se on järkevää tai tarvitsee kotiyleisöä viihdyttää, kuten eilen nähtiin Hippoksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös