Viestin lähetti cobol
Olen joskus luullut, että IFK:sta löytyy jonkinlaista jääkiekkokulttuuria. Taitaa kuitenkin olla, että tämä Matikaisen aikainen paperiteinisukupolvi on niin onnetonta, että niillä ei ole asioista alkeellisintakaan käsitystä. Tuotokset ovat sitten tätä luokkaa. Keväällä sitten nähdään, kenestä tehdään variksenpelätin.
Toisaalta kai se on pakko teinien purkautua kun HIFK voitti Jokerit peräti yhden kerran. Edellisestä voitosta Jokereita vastaan oli muuten vasta 10 peliä. Ja sitä edellisestä... oisko jotain... 20 peliä? Että oisko seuraavan IFK-voiton vuoro jo 2006 -:)
Noh, noh, ei nyt innostuta cobol, näin 50-luvun alussa syntyneenä toivon vähän rispektiä. Vastaukseni Tumballe oli nyt vain tällainen pieni lauantai-illan heitto kun en voinut vastustaa kiusausta....sorry, jos vedit herneen nenään, tarkoitustani ei ollut edes olla asiallinen....:-)
Sitäpaitsi olet itse ja kertomasi mukaan myös HaliHelge tyytymätön miehen suorituksiin, eikä se mitään ihmeitä MM:ssäkään esittänyt. Minäkin olen pettynyt määrätyllä tavalla, olisi paljon kivempaa jos Helgellä peli luonnistuisi, toivotaan että näin käy, (vaikka onkin narri)...;-)
edit: niistä peleistä mä en muista niin tarkkaan, pleijarit oli tietty katastrofi mutta se 6 - jotain ottelu jaffalassa oli ihan yees, onks siitä jo 10 peliä käyty..?