HIFK-Jokerit 16.10.2003

  • 40 100
  • 403

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Rebel
Kyllä kaikki ajatellaan IFK:n kautta, yksittäisten pelaajien ihannointi kuuluu kyllä niille tytöille teme ja keke-paidoissaan.

Toivottavasti on näin. Mutta kun ehdin työkiireiltäni vasta nyt lukemaan tätä matsiketjua, niin kyllähän jokainen IFK-fani kirjoitti ainakin yhdestä asiasta - Sami Heleniuksesta.

Samin itsensä mukaan hänellä paljon on parantamisen varaa kiekollisessa pelaamisessa. Hän on sentään puolustava pakki, joten miinussaldo pitää saada kuriin.

Mutta muuten Sami Heleniuksen homma toimi eilenkin kuten pitää. Yksikään HIFK:n pelaaja ei ollut pörräämässä Jokereiden vaihtoaition edessä tai mitenkään muuten sikailemassa. Vielä viime kaudella aina silloin tällöin löytyi kummasti sellaista ylimääräistä uhoa. Mutta ei enää. Ja niinhän se on, että paras rauhoitustapa on se, joka saavutetaan ilman tappelua.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kommentoin ensimmäistä kertaa Heleniusta tässä ketjussa. Mielestäni ikuinen seitsemäs pakki, paras paikka vaihtoaitiossa tai katsomossa poppareita syömässä. Sm-liiga on hänellä täysin väärä sarja, menisi Saksaan tai AHL:ään.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rebel
Ooh, näinköhän se menee. Et kuitenkaan nyt yleistäisi omaa kuvitelmaasi. Kyllä kaikki ajatellaan IFK:n kautta, yksittäisten pelaajien ihannointi kuuluu kyllä niille tytöille teme ja keke-paidoissaan.

Antaa nyt Cobolin leijua siinä kuvitelmassaan että _hänen_ hienot ja ainutlaatuiset provot ja johdatteleva Heluna-propaganda sumentaa kaikkien HIFK-fanien silmät ja saavat nämä unohtamaan oman jenginsä ja sen pelaajat. Joista muuten tasan kaikki ovat kiekollisina kiinnostavampia kuin se iso valkoinen honkkeli eilen. Kyseessähän on lähinnä kiertävä friikkishow jäällä - vähän kuin jos joku JyP peluuttaisi Matti Nykästä laiturina, jonka tehtävänä olisi yrittää pysyä pystyssä kaukalon kulmassa mahdollisimman kaukana itse pelistä. Kyllä siitäkin keskusteltaisiin ja paljon, mutta tuskin sekään saisi meitä unohtamaan omat pelaajat ja heidän suorituksensa.

Kyseessä lienee huono yritys hakea jotain pientä lohtua kirvelevään tappioon.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Kuka on Pärssinen?

Viestin lähetti cobol
Mutta kun ehdin työkiireiltäni vasta nyt lukemaan tätä matsiketjua, niin kyllähän jokainen IFK-fani kirjoitti ainakin yhdestä asiasta - Sami Heleniuksesta.
No hitto.Näinkö on tosiaan päässyt käymään? Kai allekirjoittanut on sitten kiinnostunut Sami Heleniuksen otteista,kun menee hänet mainitsemaan.Voi juku.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti lintu

- - -
Toki hän on pelote vastustajalle, mutta muuhun hän ei valitettavasti kykene. Ei minulla ole mitään Heleniusta vastaan, kaipaan lisää tällaisia pelaajia liigaan.
- - -


Minusta Sami on pelote vain omalle joukkueelleen. Saapa nähdä kauanko Jortsun pumppu kestää seurata peliä aina kun Sami on kentällä. Mutta on se mukavaa, että narreissakin on yksi pelaaja jota seurata. Muissakin joukkueissa on.

Kuten jo sanottukin, tällaiset pelaajat tuovat mukavaa lisäväriä välillä niin puiseviin kahvakiekko-otteluihin. Eilenkin saatiin monet makeat naurut kun Sami-katsomoon-vai-pitkäkiekko-Helenius sai kiekon.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Kirjoitellaan nyt jotain, vaikka yleensä en näiden vastustajan ylimääräisten pakkien edesottamuksia juuri jaksakaan seurata.


Viestin lähetti cobol
kyllähän jokainen IFK-fani kirjoitti ainakin yhdestä asiasta - Sami Heleniuksesta.

Paskaa puhelet.


Samin itsensä mukaan hänellä paljon on parantamisen varaa kiekollisessa pelaamisessa. Hän on sentään puolustava pakki, joten miinussaldo pitää saada kuriin.

Mutta muuten Sami Heleniuksen homma toimi eilenkin kuten pitää. Yksikään HIFK:n pelaaja ei ollut pörräämässä Jokereiden vaihtoaition edessä tai mitenkään muuten sikailemassa.

Hyvin näytti homma toimivan. Ketään Jokereiden taitopelaajaa ei taklattu kertaakaan ilman kuittia, avaukset lähtivät napakasti ja varmasti, ja Jokerit klaarasi ottelunkin selkeällä marginaalilla. Torilla tavataan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
...kyllähän jokainen IFK-fani kirjoitti ainakin yhdestä asiasta - Sami Heleniuksesta.

Oletko nyt ihan varma? Etteivät tilastosi - taas kerran - olisi päin p**settä? Katsopa kun sanalla 'jokainen' on sellainen ikävän yleistävä kaiku. Ettet vain sortuisi pitämään laajaa IFK-fanien joukkoa yhtenä harmaana massakönttinä?

Omasta puolestani voin kertoa, että vaikkei juttujen taso aina päätä huimaa, olen tässä matsiketjussa kirjoittanut vain oikeista jääkiekkoilijoista, en mistään irvikuvista.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Tuskin tarvitsee edes sanoa, että tällä puolen ratapihaa asia on pantu tyytyväisenä merkille.

Mutta sitä ennen kysyt:
''Tätä minä vaan kummeksun, että jos Sami Helenius on todellakin niin järkyttävän onneton kuin asiasta HIFK-fanien kirjoittamat 189 viestiä antavat ymmärtää, niin miksi ihmeessä kirjoitatte koko pelaajasta?''

cobol kytki asennnon -näin herätän keskustelua- tai vaihtoehtoisesti keitti oikeasti. Veikkaan ensimmäistä.

Propsit cobolille siitä, että jaksaa kaivaa miehestä positiivista esiin joka käänteessä. Tämä esimerkiksi on hauska:

''Mutta muuten Sami Heleniuksen homma toimi eilenkin kuten pitää. Yksikään HIFK:n pelaaja ei ollut pörräämässä Jokereiden vaihtoaition edessä tai mitenkään muuten sikailemassa. ''

Ei ollut pörräämässä kukaan, eikä polttanut käämejään. Tosin tuskin karkuunkaan kukaan juoksi. Mitä edellisistä seurasi?

IFK voitti ottelun 3-1, kaksi pistettä, ylivoimainen sarjajohto kuitenkin ihan viihdyttävällä pelillä, joka oli koko ajan kontrollissa. Smile.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
Mitä edellisistä seurasi? FK voitti ottelun 3-1, kaksi pistettä, ylivoimainen sarjajohto kuitenkin ihan viihdyttävällä pelillä, joka oli koko ajan kontrollissa. Smile.

Näinhän siinä pääsi käymään ja kuten eilen matsin jälkeen senttasin, Jokerit oli huonompi jokaisella osa-alueella. Se mikä mua vaan huvittaa, on tuon hifk-fanien hirveä Helenius-kammo. Sehän ilmenee sillä, että jokaisen on asiasta ihan pakko kirjoittaa ja kilpailla keskenään, kuka pahiten osaa haukkua.

Mutta ei se mitään, kyllä tällä puolen ratapihaa tähän on jo totuttu. Samaahan hifk-fanit kirjoittivat aikanaan Sean Gagnonista. Ihan samanlaista tekstiä ja sivukaupalla. Ei, vaan sivustokaupalla. Muistan hirveät itkunne. Jokereille Gagnon oli tärkeä monella tavalla. Ja niin on Samikin, vaikka kiekollisessa pelaamisessa on toivomisen varaa tässä vaiheessa kautta. Mutta niin oli Gagnoninkin - jota olivat muistaakseni muutamat omatkin heittämässä ulos joukkueesta vielä joulukuussa.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä Hifk-fanit koettavat ymmärtää miksi naapurissa pelaa kaveri jonka kääntymiseen ympäri tarvitaan puoli kaukaloa.

Tehotilastoissa liigan 5 paras miinustilasto, jokereiden paras miinustilasto.

Aiheuttaa rangaistuksia kömpelyydellään, mutta se täytyy sanoa Samin puolustukseksi että ei ole ottanut mitenkään hirveesti tyhmiä jäähyjä.

Aikaisempina aikoina ei jokerijohto tälläistä kaveria olis kauaa kattonut, mutta pelaa oikeastaan sen takia että on kuitenkin joukkueen suosikkipelaajia fanien keskuudessa ja onhan kaverilla aika suuri markkina-arvo (toivon itse olevani katsomossa kun tulee ensimmäinen ylilyönti).

Joten eiköhän Helgen ylilyöntejä ole jo tarpeeksi odotettu, anna palaa Sami siitä sulle maksetaan ei taitokiekosta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Davey
Aikaisempina aikoina ei jokerijohto tälläistä kaveria olis kauaa kattonut

Tämäkään ei pidä paikkaansa, sillä kun Jokereissa pelasi muuan Sean Gagnon, Jokereiden johtoa painostettiin vähän jokaisesta suunnasta purkamaan moisen peli- ja luistelukyvyttömän pelaajan sopimus. Johto ja valmentajat pitivät kuitenkin pintansa ja Sean Gagnon osasi luistella jo suhteellisen hyvin joskus tammi-helmikuussa. Ja mites vaan kävikään, playoffeissa Gagnon oli paitsi kova luu, pystyi myös tekemään tärkeitä pisteitä. Jotkut jopa kirjoittivat, että eivät olisi ikinä uskoneet sitä, että se syksyn kömpelys osasi pelata maaliskuussa noin hyvin. Vieläpä vastustajatkin tituleerasivat Gagnonia Jokereiden playoffien parhaaksi pakiksi. Kaikki on siis mahdollista.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Se mikä mua vaan huvittaa, on tuon hifk-fanien hirveä Helenius-kammo. Sehän ilmenee sillä, että jokaisen on asiasta ihan pakko kirjoittaa ja kilpailla keskenään, kuka pahiten osaa haukkua.

Parahin cobol. En usko, että löytyy yhtään HIFK-fania jolla olisi HaliHelge kammoa enää. Ei sen puolen, onhan jätkä iso ja ruma....:-).

Uskon itse, että suurin syy kirjoitteluihin HaliHelgestä johtuu siitä, että monella oli pieni kammonpoikanen vielä elokuussa, mutta ovat nyt huomanneet helpotuksekseen miten hidas, hassu ja kömpelö teidän Obelixinne on. Eli kysymyksessä on jonkunlainen pettymys kun mainos ja toteutus eivät oikein kohtaa toisiaan.

Minä olen ainakin itse yllättynyt siitä miten vaaraton HaliHelge on. Jortikka on muuten ollut aika fiksu kun panin miehen kapteeniksi. Se laannuttaa varmasti miehen tappeluhalut, kun pitää näyttää esimerkkiä joukkueelle.

Ainoa jännä juttu jäljellä onkin milloin Obelixinne tekee vahingossa kunnon ylilyönnin. Sitten saamme nauraa ja rahan edestä sirkushuveja. Ton kokoinen mies kun kerran möhlii kunnolla saa takuulla muhkeat pelikiellot, ja siitähän Jortikka tykkää, kun kapteeni on hyllyllä. Ei sen puolen, voi olla että se on narrien kannalta pelillisesti ihan hyvä juttu....:-)

Mitä tulee yleensä kirjoitteluun eri pelaajista ehdotan, että käyt HIFK-osiossa katsomassa monellako pelaajalla on oma ketju sekä RosterWatch ketjun kirjoittelut esim. velikulta Spanhelista. Siihen verrattuna Helgetarinat tässä ketjussa on "hiiren kusema valtameressä" joka onkin suunnilleen se määrä tekstiä jota miehen jääkiekkotaitoihin kannattaa käyttää.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Rebel
Ooh, näinköhän se menee. Et kuitenkaan nyt yleistäisi omaa kuvitelmaasi. Kyllä kaikki ajatellaan IFK:n kautta, yksittäisten pelaajien ihannointi kuuluu kyllä niille tytöille teme ja keke-paidoissaan.

Arvatkaa mikä mua vituttaa ? Nuo Rebelin mainitsemat teme-keke paitaiset tyttäret pitäis mun laskujen mukaan olla juuri nyt kukkeimmillaan, vaan en minä niitä areenalta ole löytänyt. Olen kyllä aktiivisesti etsinyt. Jumaleisson.

Viikonloppuja ja viinaa kaikille!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Kontu ja West Ham
Kyllä kaikki ajatellaan IFK:n kautta, yksittäisten pelaajien ihannointi kuuluu kyllä niille tytöille teme ja keke-paidoissaan.

"
Kaikkein suurin IFK-ikoni mitä Nordenskiöldinkadun pyhätössä on koskaan nähty. Suurempi mitä ikinä tullaan näkemään. Sankari, joka on pukenut suomalaisseuroista päälleen ainoastaan IFK-paidan koko uransa aikana. Jere = HIFK.

Jere on kaikkien IFK-perinteiden ruumiillistuma. Stadin kundi, joka kasvoi koko juniorikoulun läpi ylpeänä IFK:n värejä kantaen. Oma kasvatti, joka kasvoi liigapuolustajaksi omien idoliensa opettamana. Oman perheen poika, joka sai varauksetonta tukea kun yksityiselämä karkasi väärään suuntaan. Iki-IFK, joka kasvoi liigan tähtipuolustajaksi, maajoukkuepakiksi, NHL-ammattilaiseksi. Kaikki tämä on syntyisin siitä tunteesta, minkä IFK nuoressa jääkiekkoilijassa herätti."


tämän ei tietenkään ole ihannointia....

ehkä Rebel et puhuisi kaikkien HIFK-fanien puolesta, vain itsesi.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol

Mutta ei se mitään, kyllä tällä puolen ratapihaa tähän on jo totuttu.

Muuta cobol, ihan oikeasti: ihmetteletkö Sinä tosiaan, miksi Helenius aiheuttaa keskustelua ja kiinnostaa? Minusta siihen löytyy todella monta ihan luonnollista selitystä. Hypetys ja uho ennen kautta oli kuin antaisi tikut pyromaanille. On päivän selvää, että ennen kautta hitaasti harjoitellut, kuten itse kerroit, Sami Helenius aiheuttaa jo historiansa takia kiinnostusta. Jos saat Sami-lasisi hetkeksi päästäsi, niin et voi kieltää, etteikö Samin pelillinenkin panos olisi ollut huonompi, kuin mitä itse odotit? Etkä vastaa mitään iisistä harjoittelusta ja kyllä se sieltä vielä tulee...

Pettynyt vai ei?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Arvatkaa mikä mua vituttaa ? Nuo Rebelin mainitsemat teme-keke paitaiset tyttäret pitäis mun laskujen mukaan olla juuri nyt kukkeimmillaan, vaan en minä niitä areenalta ole löytänyt. Olen kyllä aktiivisesti etsinyt. Jumaleisson.

Viikonloppuja ja viinaa kaikille!

Erittäin hyvin sanottu siellä ratapihalla! Ettei olisi vain päässyt käymään sellainen vahinko, notta nuo ammoisina aikoina Kekeä ja Temeä kirkuneet pikkupimatsut olisivatkin lähteneet näiden kyseisten kaiffareiden perään jatkamaan kuolaamistaan..? Missä lie Keke vaikuttaa tänä päivänä (who cares), saa varmaan vieläkin potkia rumimpia ex-faneja pois jaloista. Pointtihan oli siis siinä, ettei näiden tyttärien suurimpana mielenkiintona varmaankaan ollut aikoinaan laji nimeltä jääkiekko, vaan kiekkoilijat nimeltä Teme ja Keke, joiden poistuttua narripaidasta lähti myöskin näiden pikkupil... öö pikkupimujen mielenkiinto lajia kohtaan jyrkkään laskuun. Tai sit niistä on tullu tsiirliidereitä.

Viikonloppu alkaa parin hetken päästä, Koffia vaan kaikille.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Arvatkaa mikä mua vituttaa ? Nuo Rebelin mainitsemat teme-keke paitaiset tyttäret pitäis mun laskujen mukaan olla juuri nyt kukkeimmillaan, vaan en minä niitä areenalta ole löytänyt. Olen kyllä aktiivisesti etsinyt. Jumaleisson.

Viikonloppuja ja viinaa kaikille!

Ovat kukkeimmillaan, aikuistuneet, muutamia vuosia vanhempia ja siirtyneet meidän halliin :)

Otahan kohtuudella viikonloppuna.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
Jos saat Sami-lasisi hetkeksi päästäsi, niin et voi kieltää, etteikö Samin pelillinenkin panos olisi ollut huonompi, kuin mitä itse odotit? Etkä vastaa mitään iisistä harjoittelusta ja kyllä se sieltä vielä tulee... Pettynyt vai ei?

Ilman muuta olen pettynyt. Samoin Sami itse, joka oli viimeksi jutellessamme oikeastaan... no, häpeissään tuosta miinusmaalien määrästä. Ei hyvä puolustavalle pakille, ei todellakaan. Näki suomeksi sanottuna suoraan sen, että siinä on Heleniukselle kova paikka tulla toimeen tuon miinuskuormansa kanssa. Kyllä kapteeni vastuunsa tästä tuntee ja tekee töitä niin perkeleesti sen eteen, että parannusta tulee. Minä uskon, että tulee kanssa. Mutta pitikö teidän hallissanne kääntää sitä motoroitua päätylautaa hanikasta välttämättä juuri Samin ollessa jäällä -:)

Ja nyt, hyvää koffitonta viikonloppua.

Edit: kijrvhir
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Mutta pitikö teidän hallissa kääntää sitä moottoroitua päätylautaa hanikasta välttämättä juuri Samin ollessa jäällä -:)

Ja nyt, hyvää koffitonta viikonloppua.

No siitä maalista nyt ei voi kenellekään ''miinusta'' laskea. Joulu mikä joulu. Paistaa se päivä joskus risukasaankin.

Jollet ehtinyt vielä viikonvaihteeseen karata, muistutan yhdestä asiasta, joka on meillä kesken. Me nimittäin olemme olleet lyömässä vetoa, kumpi on tällä kaudella hyödyllisempi pelaaja joukkueelleen Sami Jokereille vai Jere IFKlle. Tarkat vedon ehdot on vielä sopimatta. Ehdotin itse yhdistelmää pelaajan pisteistä lisättynä/vähennettynä +/- tilastolla, jota et pitänyt reiluna. Sun ehdotus?
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko olla pilkulleen Seniorin kanssa samaa mieltä. Kyllä se hirveä hypetys, mikä Heleniukseen liitettiin loi sellaisia odotuksia "ratapihan tälle puolelle", että pois alta.
Nyt kun Helenius on tavalliseksi kuolevaiseksi koettu, ei vahingoniloa voi kaikki välttää.

Minut yllätti se, että Helenius ei pelaa kropallaan lainkaan. Liigan suurin kaiffari ja ainoat aseet ovat maila ja kädet. Yhtään miestä ei eilenkään pysäyttänyt taklaamalla, kaikki ohikiitävät pelurit saivat seurakseen mailan kainaloon.

Mutta yhtä lailla hämmästyttää se, että "ratapihan sillä puolella" ei haluta katsoa totuutta silmiin. Heleniuksen saldot näyttävät ei vain huonoilta, vaan aivan käsittämättömän surkeilta.

- SM-liigan puolustajien pistepörssissä mies on sijalla 79. alempaa ei tuolta listalta nimiä löydy.
- SM-liigan puolustajien tehopörssissä miinuspuolella mies komeilee komeasti koko listan ykkösenä saldolla -6.
- Tuo -6 riittää kevyesti Jokereiden sisäisessä miinuspörssissä ykköseksi jopa hajuraolla.
- Joukkueen sisällä kaikki ottelut pelanneista pelaajista Helenius on ollut vähiten (3) kertoja kentällä, kun oma joukkue on tehnyt tasakentällisin maalin. Samaan ovat jääneet Teemu Laine ja Arto Koivisto.

Cobol, käsi sydämellä, toistan Seniorin kysymyksen: Pettynyt vai ei ?

Edit: ehditkin vastaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
. Mutta pitikö teidän hallissanne kääntää sitä motoroitua päätylautaa hanikasta välttämättä juuri Samin ollessa jäällä -:)

Ja nyt, hyvää koffitonta viikonloppua.

Edit: kijrvhir

Ei, ei. Ei se noin mennyt. Turunen näki puolesta kentästä päädyssä olevan lommon ja millintarkasti laukoi suoraan siihen. Vihko tiesi sitten maalin edessä odottaa "syöttöä". Harjoiteltu kuvio siis.

No joo...Vielä kymmenisen minuuttia ja sitten kutsuu viikonlopun vietto :D
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Heleniuksesta vielä... Onko kaikilta unohtunut se, minkä takia sinne hallille mennään istumaan? Viihteen takia. Ja kyllähän Sami sitä antaa, jollain tapaa. Ei välttämättä huikaisevilla kikoilla, kovilla taklauksilla, mutta jotain.

Viime kauden jälkeen HALUAN nähdä peleissä jotain. Eniten v*tuttaa katsoa 2½ tuntia peliä josta ei muista illalla enää mitään (alkoholilla ei ole osuutta asiaan), siitä syystä ettei pelissä tapahtunut mitään.

Esimerkiksi ammoinen huippupakki Sandwith oli siitä itselleni mielekäs pelaaja, että aina kun hän sai kiekon niin oma perse nousi 2cm penkistä ja sydän hakkasi kuin kiimainen kani. Ja aika harvoin siitä syystä että Terran olisi esittänyt jotain loisteliasta...

Toinen samanlainen koheltaja oli Jamie Ram tullessaan Jokereihin. Aina kun vastustaja nousi yli punaviivan, alkoi persaus hikoamaan jännityksestä. Sen verran mielenkiintoinen oli Jamien torjuntatyyli...

Eli ennenkaikkea näkisin Heleniuksen viihdyttävänä pelaajana. Kunhan hän nyt edes koittaisi taklata. Ne poikittaiset ja virvelit eivät oikeen innosta... Kun kerran miehellä on sitä kokoa ja näköä, niin käyttäisi sitä. Tuon kokoinen mies kun rupee kunnolla huseeraamaan, niin jotain tapahtuu varmasti.

Joten älkää te kissalan pojat yhtään ilkkuko. Kyllä teilläkin on varmasti ollut jossain määrin kivaa kun Sami tuli Jokereihin ja oli eilisessa ottelussa. Vai olisiko parempi vaihtoehto joku tusinapakki Matti Mitättömyys, joka olisi kentällä näkymätön. Kaikki saldot 0, ja ainoa mistä tietää miehen olleen pelissä on pöytäkirja?

Miettikääpä sitä...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti cobol
Sen seurauksen yksikään IFK-fani ei ilmeisesti osaa edes ajatella, että teillä pelaa sellainenkin loistotyyppi kuin Timo Pärssinen. Johtaa muuten pistepörssiä, oletteko huomanneet?

Ei pitäisi cobol yleistää liikaa. Omasta mielestäni tällä palstalla on parikin hifkiläistä, jotka (erityisesti) pitävät Pärän suht hyvin framilla. Ja kyllä, olen huomannut.

Niin siitä Heleniuksesta. Kyllähän siitä kommentoidaan, kun niin jumalatonta melua piti itsestään. Aika köyhää on ollut tuolla toimituspuolella. Mitä nyt se eilinen, "miehinen" takaatulo.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Pärde
Niin siitä Heleniuksesta. Kyllähän siitä kommentoidaan, kun niin jumalatonta melua piti itsestään. Aika köyhää on ollut tuolla toimituspuolella. Mitä nyt se eilinen, "miehinen" takaatulo.

Älkääs nyt kuulkaa uhotko taas. Ette edes enää muista sitä, että pelaatte Ilmalassa 24.10. Jos tuolleen kaivetaan verta nenästä, että pitäisi ja pitäisi ja pitäisi tehdä jotain, niin mitäs sitten kirjoitatte, jos tehdäänkin? Muutama kunnon niitti ja misuja on taas muutama vähemmän kokoonpanossa. Tai Pärssiseltä otetaan senkat kuten Gagnon otti Calounilta silloin kun se pelasi IFK:ssa, Sitten täällä itketään aivan mahdottomasti. Että eihän meihin saanut koskea, ei me tosissaan oltu kun vaadittiin toimituspuolen kavereita hommiin -:)

Eletään rauhallisesti ja vailla ylilyöntejä.
 

HotShot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Älkääs nyt kuulkaa uhotko taas. Ette edes enää muista sitä, että pelaatte Ilmalassa 24.10. Jos tuolleen kaivetaan verta nenästä, että pitäisi ja pitäisi ja pitäisi tehdä jotain, niin mitäs sitten kirjoitatte, jos tehdäänkin? Muutama kunnon niitti ja misuja on taas muutama vähemmän kokoonpanossa. Tai Pärssiseltä otetaan senkat kuten Gagnon otti Calounilta silloin kun se pelasi IFK:ssa, Sitten täällä itketään aivan mahdottomasti. Että eihän meihin saanut koskea, ei me tosissaan oltu kun vaadittiin toimituspuolen kavereita hommiin -:)

Eletään rauhallisesti ja vailla ylilyöntejä.

Jos mielestäsi kunnon niitillä pudotetaan pelaajia kokoonpanosta niin hoh hoijaa... Vahinkojahan voi aina sattua, mutta kun useampi pelaaja loukkaantuu vp:n "taklausten" seurauksena ei homma ole silloin ihan raiteillaan.

Enpä kuitenkaan usko, että taito-jortikka ottaa käyttöön mainitsemiasi elementtäjä, joten se siitä...
Tarvittaessa kuitenkin uskon kuittivihkon löytyvän tätä nykyä myös punaisten käyttämästä vastusarsenaalista, mikäli tarvetta löytyy.

Mutta kuten sanoit eletään rauhallisesti jne...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös