Cairns
Kyllä omilla silmilläni katson matsia ja minulla on vielä hyvä näkökykykin. Harvoin olen nähnyt niin kädetöntä pelaajaa kuin Nielikäinen, kiekko ei pysy lavassa. Vauhtia tietysti on, ja taklata hän osaa. Siihen tehtävään häntä voi käyttää pari vaihtoa erässä, muttei Pasista ole pelaavaan ketjuun. Mielestäni Pasin turhista jäähyistä on enemmän haittaa, kuin mitä miehestä on hyötyä hyökkäyspäässä.
Mä kypsyi tyyppiin lopullisesti Narri-matsissa, IFK olisi päässyt pelaamaan 6-3 yv:tä 20 sekunttia ja 6-4 vastaan yli minuutin (jos ei olisi tullut maalia), mutta tämä idiootti aloittaa tappelun. Mitkä on muuten Pasin tilastot sm-liigassa, ei ole montaa tehopistettä. Ja kyllä koutsit näkevät treeneissä, minkä tason pelimies on. Jos Pasista olisi ykkös-tai kakkosketjun mieheksi, uskoisin Mälkiän häntä siinä kokeilevan. Mutta jos taidot ovat rajalliset, nelosketju on oikea paikka.
Mun suosikkipelaajia ovat aina olleet voimalaiturit, NHL:ssä Rich Tocchet, Cam Neely jne., Suomessa Rudi Ruutu, Hannes Hyvönen, Mäkkäri, Timo Peltomaa mm. Erona Pasiin on se, että he osaavat myös tehdä maaleja ja ovat myös kovaotteisia.