HIFK - Ilves (23.10.)

• 10 246
  • 111

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ainoa HIFK:n pelaaja, jolle Lindgren radiossa antoi puhtaat paperit tuntui olevan Lindfors. Tosin kyllä Ilveksen pakeillekin tuppasi virheitä tuon selostuksen perusteella tulemaan. Mikäli HIFK:lla tuntuu olevan joukkue, missä tarvitaan tilaa tähdille, niin kyllä Ilvekseen tänäkin vuonna yksi juniori kelpaisi. Grünn tai Viitaluoma sopii oikein hyvin.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
mene nyt ikijokeri vittuilemaan jonnekkin toiseen paikkaan, mahtoi olla hirveä kokemus voittaa pronssia ja hävitä puolivälierissä, mieti vähän millaista paskaa esim Pelicans, saipa, ässät ja lukko fanit ovat katsoneet, ja tule sen jälkeen selittämään Jokereiden paskoista kausista.

Nyt puhutaan aivan eri asiasta Nelson jr. Ikijokeri puhui Hjallis Areenan kahdesta ensimmäisestä kaudesta, jolloin meillä oli joukkue, jonka ei mukamas pitänyt hävitä yhtään ottelua kauden aikana jne. Joukkue oli siis täynnä ns. kovia nimiä. Kyllähän tuollainen porukka pahempia yrittämättäkin johonkin pleijareihin menee ja lopulta sai kaudella 97-98 jopa pronssin, mutta eihän sillä mitalilla mitään merkitystä ollut Jokeri-faneille. Joukkue oli koko kauden täysin lammasmainen. Pisteitä tuli tietysti hyvien yksilöiden hyvillä yksilösuorituksilla, mutta usko minua, katsomossa ei todellakaan ollut hauskaa, koska joka matsissa suuri osa joukkueesta ei ollut sydämellä mukana pelissä. Meillä ei ollut joukkuetta, meillä oli lauma yksilöitä.

Minä en ota kantaa Nelson jr.:n nimeltä mainitsemien muiden joukkueiden fanien kärsimyksiin. Siitä olen kuitenkin varma, että jokaiselle fanille tuo onnen tunteen se, kun näkee joukkueensa (huom: paino sanalla "joukkueensa") taistelevan henkeen ja vereen. Tappiokin on silloin helppo hyväksyä, koska tietää, että paremmalle ei vain voinut mitään.

Mutta, perkele, mitään pahempaa ei ole kuin katsoa ylipalkattua surffailijaa, jota ei pelin lopputulos voisi vähempää kiinnostaa. Luojan kiitos meillä on tänä päivänä asiansa osaava koutsi, joka on saanut joukkueen hitsautumaan ja tekemään parhaansa ottelusta toiseen.

Jysky

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK-Ilves

Jude: Ok. Myönnettäköön, että Saken syyttäminen oli idioottimaista. Mutta itse en ollut paikalla, ja syyttävä sormi meni automaattisesti Lindforsia kohden, kun ottelua seurasi txt-tv:stä...
:o

Suosikkijoukkue
HIFK
Onko nyt hyvä

Olemmeko onnistuneet saamaan nuorennus leikkauksen ansiosta,
kalleimman a-juniori ryhmän sm-liigaan.
Sa.......n paviaani (silitän paitani itse matikainen.)
Nyt jos koskaan saamme lipuille vastinetta.
Ammattitaidolla näyttää olevan, nykyelämässä erilaisia
merkityksiä. Resurssit, jotka pena on saanut hoitaakseen edes
kohtuudella firmaansa eteenpäin, näyttää kadonneen taivaansineen.
Ei tarvita kovinkaan kaksista järjenkäyttöä, kun hoksaa millaiseen oravanpyörään on joukkue asetettu.
Odotan lähiaikoina ifk:n pääsponsorin jyrähtävän kunnolla, koska ovat luvanneet seurata tilannetta tämän kaksivuotis ajan tarkasti.
Tuskin tarvitsee seurata tätä paskaa kovinkaan tarkasti, kuin huomaa, että
rahat menee hyväntekeväisyyteen.
Ainoa hyvä asia on, että juurikaan tämän huonommin ei voi asioita enää junailla.
Mutta meillehän luvattiin, että v2003 on jalkeilla parasryhmä.
vai oliko se v3002. Tilanteen johdosta toivon, että marek
lähtisi jonnekkin, jossa on toivoa.Mutta perkele,tuleehän aika jolloin
RAJALA palaa kaukaloooonn.Silloin nähdään jotain todella surkeaaa.
:confused: :mad: :p

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei saisi nauraa, mutta tulosruudussa tuli välähdyksiä pelistä ja siinä oli aika hieno Nielikäisen taklausyritys. Komeasti meni kyllä ohi :D . Aikamoinen haloo olisi varmasti tullut jos Nielikäinen olisi osunut, vauhtia oli varmaan toisesta päästä kenttää eikä ne kädet kauhean alhaalla olleet.

On se hienoa ettei blues ole ainoa pk-seudun joukkueista jolla ei oikein kulje tällä hetkellä. Jokohan kohta mentäisiin hetkeksi ohi sarjataulukossa, se olisi nannaa!

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Marek

Marekillehan tilanne on ihanteellinen, jo ihme jos ei kehity ja arvo nouse kun pelaa yksin joukuetta esim. Ilvestä vastaan. Tämän takia luulen Marekin tulleen Hifkiin. Arvo nousee kohisten, lisäksi tosiaan pakostakin kehittyy, kun pelaa 40 minuuttia matsi yksin viittä vastaan.

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Jotain positiivistä tästä päivästä oli Junkan ja Capo peli...

Sitten huonompiin puoliin:
Samat ongelmat kuin viime vuonna eli kentällä on viisi pelaaja kun pitäisi olla joukkue. Meillä on yksi tähti ja tämä tähti ei ratkaise yksin näitä pelejä. Meiltä puuttuu ykköskenttä. Jos pena ei halua ostaa semmoista ehdotan edelleen
"Grünn-Viitaluoma-Pikkarainen " ketjua. Mistä lähtein Mäkkäri on ollut nainen? voisi edes yrittää taklata?Mitä varten se Matikainen oikein hautoo niitä rahoja? Voisiko, joku ottaa selville
että mikä on föönin koulutus?Kenties luoda huonoja brändejä tai tuhota hyviä kiekkojengejä? Matikainen ei ole tajunut, että IFK on sellainen jengi, että fanit vaatii menestystä. Ei sitten niin ei...
Ei tämmöstä touhua jaksa katella

Suosikkijoukkue
HIFK
Vakio

Asioita voi katsoa monesta kulmasta, minä luin ikijokerin kirjoituksen rivien välistä kovin ylimielisen asenteen. Tyliin vuonna 1998 Jokerit voitti pronssia mutta peli oli paskaa eikä se kelpaa. Ehkä peli ei ollut viihdyttävää mutta 11 joukueen fanit kyllä olisivat iloisia pronssista.

Voin kyllä käsi sydämellä sanoa että nautin 10 kertaa enemmän Lehkosen surffailijoista kun tämän päivän paskasta.

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
HIFK:sta

Kohtuullisesti lähti peli kulkemaan alussa ja,halleluuja,tuli niitä maalejakin kaksi kappaletta ensimmäisen viiden minuutin aikana.Tässä olisi ollut mahdollisuus ottaa peli haltuun pidemmäksi aikaa mutta kun ei niin ei niin ei.Melkein heti perään Ilves kaksi kertaa yv:lle,ja katso,Poika&Ilves rankaisee kahdesti.
Sitten säädettiin oikeen urakalla omassa päässä.Perkele!Niin hengetöntä oman pään pelaamista.Ilvekselle täytyy antaa tunnustusta siitä,että ihan tekemällä tehtyjä maaleja kaikki mutta apuja tuli runsaasti HIFK:lta.2-4 tauolle päätä pyörittelemään.

Toisessa erässä Strömberg tuli Saken tilalle.Eipä voinut Sakkea syyttää neljästä byyristä mutta jotain oli tehtävä.Erän alussa Strömberg otti hienon kopin kun Ilves pääsi kahdella yhtä vastaan (en muista ketkä) yrittämään.Strömberg pelasi muutenkin hyvin.Otti varmasti kiekkoa kiinni ja pyrki muutaman kerran avaamaan - ja avasikin - peliä.Itseluottamusta siis löytyi huolimatta lauantaisesta ryöpytyksestä.Maaleja ei tehty eikä peli ollut kaksista kummallakaan joukkueella.

Kolmannessa HIFK:lle sitten tarjottiin taas mahdollisuutta yv:n muodossa.Pyöritystä saatiin aikaan ilman tehoja.Taas nähtiin mikä puuttuu HIFK:n hyökkäyksestä.Ratkaisijat,johtajat,pelaajat ,jotka tekevät maaleja vaikka vahingossa.Nuorista ei siihen hommaan vielä ole kokopäivätoimisesti ja kokenut kaarti...eipä tarvitse toistaa vanhaa.Lopussa sitten Helminen katkaisi HIFK:n pyristelyn lopullisesti.

HIFK: Varsinkin ensimmäisen erän oman pään pelaaminen oli luokatonta.Kovuutta,asennetta ja varmuutta rutkasti lisää Blues-peliin.Välillä aivan ok pelaamista,vastapainoksi sitten karmivia hasardeja.Hyökkäys toimi alussa,kiekko ja mies liikkui,mutta Ilveksen tasoituksen jälkeen tapahtui selkeä taantuma.Toisessa erässä pilkahduksia,kolmannessa parhaat hetket yv:llä.

Huoh.Vaikeata,niin vaikeata taas oli.No,positiivisia asioitakin löytyi,Strömbergin peli tietysti päällimäisenä.Myös hermot pitivät tappioasemassa eli ei lähdetty kiukuttelulinjalle ja hakemaan turhia tappeluja.Muut plussapuolen asiat jäivätkin sitten valitettavan sattumanvaraisiksi.Ehkä Bluesia vastaan otetaan taas muutama askel parempaan,pakko ainakin uskoa niin.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ihan vapaasti

Asioita voi katsoa monesta kulmasta, minä luin ikijokerin kirjoituksen rivien välistä kovin ylimielisen asenteen. Tyliin vuonna 1998 Jokerit voitti pronssia mutta peli oli paskaa eikä se kelpaa. Ehkä peli ei ollut viihdyttävää mutta 11 joukueen fanit kyllä olisivat iloisia pronssista.

Voin kyllä käsi sydämellä sanoa että nautin 10 kertaa enemmän Lehkosen surffailijoista kun tämän päivän paskasta.

Enhän minä kiellä ketään nauttimasta pronssista tai mistä hyvänsä. Voitettu pronssihan on aivan loistava suoritus ja nautinto. Minä vain kerroin niistä tunteista, joita minä (ja uskoakseni valtaosa jokeri-faneista) koin Areenan ensimmäisenä ja myös toisena vuonna. Se oli kauheata tuskaa. Ei siksi, etteikö menestys olisi sinänsä ollut kohtuullinen, vaan siksi, että joukkue ei todellakaan pelannut sydämellään Jokerien puolesta.

Amen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taistelusta ja voittamisesta

Viestin lähetti Vakio

Minä en ota kantaa Nelson jr.:n nimeltä mainitsemien muiden joukkueiden fanien kärsimyksiin. Siitä olen kuitenkin varma, että jokaiselle fanille tuo onnen tunteen se, kun näkee joukkueensa (huom: paino sanalla "joukkueensa") taistelevan henkeen ja vereen. Tappiokin on silloin helppo hyväksyä, koska tietää, että paremmalle ei vain voinut mitään.

Olen täysin samaa mieltä siitä, että ylipalkattujen surffailijoitten katseleminen on ällöttävää. Yleisö haluaisi joukkueensa tekevän parhaansa, eikä menevän rimaa hipoen sieltä, mistä aita on matalin. Sananen kuitenkin tappioista ja taistelusta vähän toisesta näkökulmasta.

Taisteleminen henkeen ja vereen tuottaa fanille aina hyvää mieltä, silloinkin kun hävitään. Mutta jos tuo taistelu ei tuo pisteitä, keskivertokatsoja ei persettään hallille hilaa. Viimevuotinen Ässät taisteli kotonaan ihan kiitettävästi vaikkapa edelliskautiseen nippuun nähden, yleisöä peleissä ei silti käynyt kaikkein aktiivisinta ydinporukkaa lukuunottamatta.

"Ei ne voitot vaan se taistelu" on pelkkää sanahelinää. Yleisö janoaa aina myös voittoja ja pisteitä. Etenkin se ns. suuri yleisö, jolle pelissä on aina enemmän kyse voittamisesta kuin mistään muusta. Sillä, joka jatkuvasti häviää, ei juuri kavereita ole, vaikka häviäjä kuinka yrittäisi kaikkensa ja taistelisi silmät tuuman verran päästä ulkona. Uskollisimmallekin katsojalle tälläinen tilanne tuottaa lähinnä tuskaa ja säälinsekaista myötätuntoa.

Tiedän kärjistäväni tuomalla kommenttisi rinnalle aivan toisen ääripään. Murheita vain voi olla niin monenlaisia. Kaikki ne kuitenkin ovat omalla tavallaan kokijalleen tuskallisia.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Patarouva

Hyvin vastattu. Luulen, että totuus menee jossain kirjoitustemme puolivälissä. On totta, että pelkkä taistelukaan ei riitä, jos koskaan ei voiteta.

Ehkä kyseessä on jokin odotusarvo, jonka fani on median ja oman ymmärryksensä avulla luonut. Jos tuo odotusarvo pystytään ylittämään ja vieläpä niin, että pelaajat näytttävät tosiaan olevan henkeen ja vereen joukkueen tavoitteiden takana, fani saa täyttymyksensä ja jaksaa raahautua hallille illasta toiseen. Mikäli taas odotusarvo ei toteudu ja sen syy näyttäisi olevan joukkueen hengettömyys tai sitten yksinkertaisesti se, että taistelusta huolimatta pelejä ei voiteta, on kärsimysnäytelmä valmis ja halli yhä tyhjempi.

Kuten aina olen sanonut, erot häviävän ja voittavan joukkueen välillä ovat pienet. Luulen, että tällä hetkellä on mukava olla vaikkapa Jukurien fani.

Lopuksi anteeksipyyntö siitä, että viestieni aihe on pahasti ohi tämän viestiketjun otsikon.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kyllä me oltais voitettu, mutta kun oli ylämäki, vastatuuli, saappaat jalassa, toppis päällä ja iso kivi sylissä....
Sitäpaitsi meillä oli nälkä, puhelinlasku maksamatta, kissa söi naapurin hiiren ja lääkkeet ottamatta ja saatanan moinen vitutus...

SAAAATANA KUN OLI SURKEEEEEEEE MATSI!!!!

(Älkää ottako tätä niin vakavasti. Otin Olvin ja nyt tuntuu jo paremmalta)

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Viestisi ei ole yhtään olhi aiheen. IFK on tällä hetkellä täyttä skeidaa. Cipruss, kuka? Kuhta, kuka? Vedämpä kaksi kertaa tyhjästä ohi Kuhta oli suurin petttymys.

Toivoa Hifkin kannattajille

Kun lueskelee noita kommetteja tämän päivän Hifkistä, tulee mieleen ajat, kun Mälkiä oli tullut Ilveksen valmentajaksi.
Eka kausi oli hirveä. 11-0 Tappiota, Sekoilua vaihtojen kanssa, pelissä ei ideaa jne.
Toisella kaudella Mälli saikin jo valita itse pelaajiaan. Pelaajat ymmärsivät myös paremmin hänen taktiikkaansa. Ilves taisteli ja puolustus näytti hyvältä. Maalinteko olisi saanut olla parempaa, mutta kaiken kaikkiaan loistokausi.
Ifk on nyt samassa tilanteessa, kuin Ilves kaksi vuotta sitten.

Parempaa on tulossa...

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Kuten muistatte, oli Philadelphiassa tuomionpäivänketju. IFK:ssa se on vaan pakkipari, Ahma-Alki ja "jouluksi kuntoutuva" Jonas Junkka.

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oliskin muuten taas aikamoinen käänne Ilveksen maalivahtifarssiin mikäli Racine olis loukkaantunut pahemmin. Voi sitä jossittelun ja spekuloinnin määrää sen jälkeen... Toivottavasti tämä tragikoomisuus jää kuitenkin toteutumatta.

Oli erittäin tärkeät pisteet Ilvekselle. Viikko on varmasti kauden vaikeimpia Ilvekselle ja voitto HIFK:sta helpotti heti oloa. 4 tappiotakaan kun ei mun mielestä olis ollut mikään mahdottomuus. Tappara ottaa todennäköisesti torstaina revanssin Ilveksestä eikä sunnuntainakaan ole suuria mahdollisuuksia kaataa umpiväsyneenä TPS:aa. Lauantaina sen sijaan Jokerit on hyvällä pelillä yllätettävissä. Tuossa ottelussa ei pelirupeaman vaikutukset pitäisi vielä negatiivisesti vaikuttaa, sillä kyllä joka toinen päivä pitää jaksaa pelata täydellä teholla.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumankauta juu nääs päivää

ei ole huolen häivää.

Eipä! En edes tiedä miksi yleensäkään vaivaudun kirjoittamaan tähän ketjuun yhtään mitään mutta kait sitä saa hiukan paineita laskea pois kirjoittamalla jotain täysin älytöntä.

Ensiksi täytyy todeta, että olen oikeestaan pirun tyytyväinen, kun kuonoon tuli taas! Ai miksi olen tyytyväinen! Yksinkertaisesti sen takia, että nyt on vihdoin ja viimein IFK:ssa tajuttava, että meillä on oikeesti kriisi. Tämä kriisin tajuaminen / sponsorien vaatiminen, että pelit paranee on tuotava jotain muutoksia joukkueeseen. Ensimmäinen muutos pitäisi olla se, että Podo heivattaisiin jonnekkin mahdollisimman kauaksi. Podon tilalle pitäisi saada oikeesti kova sentteri joka voittaisi alotuksia ja tekisi nöyrää duunia ja vieläpä osaisi ratkaista eli tehdä maaleja. Minua ei kiinnosta mistä sellanen pelaaja löytyy sillä se ei todellakaan ole minun duunia. Pelaaja voi tulla mun puolesta vaikka Kiinasta kunhan vaan tulosta tulee. Tämän jälkeen katsellaan mitä mahdollisia kotimaisia vahvistuksia olisi saatavilla jonka jälkeen pakka saattaisi ollakkin sellainen jolla voidaan oikeesti taistella pleijareista. Jos ei tämänkään jälkeen homma toimi laitetaan Cipruss ja Junkka vaihtoon. Tosin Junkka pelasi tänään ihan ok matsin vaikka yhden tekikin omiin mutta tuollaisia vahinkoja tulee silloin tällöin. Sit olis vielä yksi osaalue johon me vahvistusta tarvitaan vaikka ei me olla suoranaisesti yhtään ottelua hävitty maalinvahtien takia mutta kuitenkin.

Pelistä en kauheesti viitsi mainita mutta sen sanon, että tuomarilinja oli suorastaan omituista. Perustelen hiukan. Ensimmäisen erän jäähyt oli ihan ok muuten paitsi tämä Kantorin jäähy jossa ei tosiaankaan ollut mitään väärää saatika korkeeta mailaa. Muuten kyllä ok!

Toinen erä jossa oli käsittämätön tilanne,kun Ilves pelasi ylivoimaa ja Eskelinen lähti kuljettamaan kiekkoa ylös niin keppiä tuli käsille kokoajan eikä tietenkään jäähyä. Saman jäähyn aikan Ilvekselle tuli selkeä vaihtovirhe eli liikaa pelaajia kentällä ei jäähyä.

Noh ei IFK kuitenkaan tuomareihin tätä peliä hävinnyt sillä kolmannessa erässä oli kyllä ylivoimaa tarjolla vaan ei natsannut. Mutta kyllä kait tuomareiden viheltämättä jääneet jäähyt saa vituttaa! Tai ihan miten vaan harmittaa ne ainaskin minua. Tosin täytyy sanoa, että yhtäpaljon mua harmittaa ottelut joissa tulee jäähyjä vaikkakin tasapuolisesti jos ne tulee ns. hippa kosketuksista.

En tiedä helpottiko tämä yhtään tuskaa mutta yritin ainakin.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Hyvin mokattu.

Viestin lähetti Noutaja#9
(liikaa pelaajia kentällä ja Vauhkonen, voi Jiisus mikä idiootti),

Jep, muakaan ei mikään muu vituta, kuin IFK-"fanit".

Vauhkosen jäähystä olisi pitänyt antaa 1 minuutti Vauhkoselle laitataklauksesta ja Viitakoskelle 1 minuutti idiotismista. Vauhkonen taisteli itselleen kiekkoa, kun herra Viitakoski päätti kääntää selkänsä kohti Vauhkosta. Ei voi hyväksyä.

Muuten, IFK:n ylivoima "toimii", vihdoinkin. Yleisesti ei mikään harmita, antaa poikien yrittää. Ne, joita homma itkettää, kannattaa olla ostamatta niitä lippuja, tulkaa takaisin sitten, kun taas voitetaan. Jos on kausikortti, niin "MITÄS LÄKSIT, NIIN".

Nordenskiöldin "Areenalla" oli taas olo kuin Areenalla, tunnelma oli syvältä. Hienoa. Onhan se tunnelma kiinni siitäkin, että liput on kalliita ja peli on paskaa. Mutta mitä ne looryhanterit sinne tuo, mitä nykykatsojat ei siellä jo tee.

Helminen. Mitä vittua.:D Miten voi noin vanha mies olla noin hyvä? Ihmettelen edelleen.

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: Ryöstö Helsingin Jäähallissa!

Viestin lähetti JHag
Pojalla oli ensin ollut kivaa, mutta sitten tuli itku. "Ilveksien" presidenttinä toimii poliisien hyvin tuntema Raimo Raipe Helminen, josta on ollut murhetta todella kauan. "Ilveksien" on pitkään huhuttu tekevän vallanvaihdon ja siirtävän presidentintehtävät nuoremmille jäsenilleen, mutta Raipe Helminen on yhä vaan tukevasti vallankahvassa.

:D heheh Raipe taas kiusannut pienempiään ja varmaan poliisien kuulusteluissa esittää tietämätöntä

"jaa...emmää tiiä..."

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ehkä kuitenkin kaikkien täälläkin purnanneiden hifk-fanien kannattaisi muistella ennen kauden alkua sanottuja asioita: "Ei väliä miten menee, kunhan joukkue taistelee", "kunhan on omia junioreita, eikä miljoonamiehiä" jne.. Noita kaikkia kommentteja on helppo heitellä, kun tilanne ei ole päällä, mutta harva niiden takana pysyy tarpeen tullen.

Tottakai tämä kausi on Hifkille vaikea. Kai sen näkee jo katsomalla pelaajalistaa. Vaikka kuinka hyvin olisivatkin pelanneet, eivät a-juniori-ikäiset pelaajat mitenkään kestä kokonaista sm-liigakautta samalla tasolla. Muutenhan kaikki seurat pelaisivat halvoilla junioreilla muutamalla tähdellä höystettynä. Toinen juttu mikä ennen kautta ihmetytti, oli tämä Kimmo Kuhdan hehkuttaminen. Toki Kuhta on ihan hyvä liigahyökkääjä, muttei missään nimessä edes maajoukkuetasoa mielestäni. Vähän sama, kun Markku Hurmeesta oltaisiin täällä suunnassa odotettu maalikuninkuuden viejää.

Vaan, mikä väsyneen kirjoitukseni pointti on, oli kehotus odottamaan. Ei asiat hätäilyillä parane. Muistuu mieleen viime vuoden Caloun-sotkut. Ettei taas kauden jälkeen jouduttaisi kuulemaan näitä "ei olisi pitänyt kuunnella faneja"-juttuja TJ:ltä. Antakaa miesten hoitaa hommansa rauhassa, kyllä siitä vielä hyvä tulee. Kunhan ei vielä lauantaina Bluesia vastaan.

Ja kyllä se Penakin varmaan pelaajia katsastaa, myös ulkomailta. Tottakai hän sanoo haastattelussa noin, söisi se aika paljon motivaatiota ulkomaalaiselaajilta, jos siasi kuulla että tilalle etsitään uutta pelaajaa. Ei täälläpäinkään puhuttu mitään uusista hankinnoista, ennenkuin ne varmistuivat.

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
mene nyt ikijokeri vittuilemaan jonnekkin toiseen paikkaan, mahtoi olla hirveä kokemus voittaa pronssia ja hävitä puolivälierissä, mieti vähän millaista paskaa esim Pelicans, saipa, ässät ja lukko fanit ovat katsoneet, ja tule sen jälkeen selittämään Jokereiden paskoista kausista.

Erittäin hyvin sanottu, Jokerit kun rämpisi 2-3 kautta vaikka sijoilla 8-10 niin voisi ääni kellossa olla erilainen. Siinä ei paljoa auta positiivinen ajattelu kun paskaa sataa niskaan joka matsissa ja oikein urakalla.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti juhaht
Ehkä kuitenkin kaikkien täälläkin purnanneiden hifk-fanien kannattaisi muistella ennen kauden alkua sanottuja asioita: "Ei väliä miten menee, kunhan joukkue taistelee", "kunhan on omia junioreita, eikä miljoonamiehiä" jne.. Noita kaikkia kommentteja on helppo heitellä, kun tilanne ei ole päällä, mutta harva niiden takana pysyy tarpeen tullen.
Oletko varma, että näitä "Ei väliä miten menee, kunhan joukkue taistelee" kommentteja on tullut samoilta henkilöiltä, jotka nyt purnaavat... Jokainen kuitenkin edustaa omalla mielipiteellään itseään ja omaa mielipidettään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy