HIFK-Hpk, to 29.11.2001

  • 37 668
  • 335

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Tähtirinnat
Q, kun sinä näytät asioista niin paljon tietävän, niin missä ovat uutisoimasi vahvistukset Marty McSorley, Ivan Droppa ja Brandon Convery. Ja tietääkseni Cipruss vielä pelaa IFK:ssa.

-Entäs Doyle, Linna ja Halkidis:D
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Miettikää vaan ketä ne Mutikaisen, sori Matikaisen mukaankin jo haavissa keväällä ja kesällä ollleet olivat.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
ottelusta

Ice71, hyvŠŠ lŠppŠŠ, sai nauraa.....

Case LevogarystŠ olen sitŠ mieltŠ, ettŠ pelin poikkioleminen on sivuseikka. Edes Pauli-boy ei voi olla niin huonosti ympŠristšŠŠn havainnoiva, etteikš olisi tajunnut Suutarisen tekevŠn tuttavuutta maalin kanssa, mikŠli hŠn pŠŠttŠŠ torpata, oli peli sitten poikki tai ei.

Oliko itse MŠlli joka Koffin sivuilla heitti, ettŠ "tasakentŠllisin IFK:llŠ oli enemmŠn paikkoja"....just joo, ei varmasti ollut HYVI€ maalintekopaikkoja enemmŠn. Tolppakudin ja hylŠtyn maalin lisŠksi IFK:n paikat voi laskea yhden peltileikkuriin vŠliin jŠŠneen kŠden sormilla.

Hienosti Kerholta, ettŠ nŠinkin kškšllŠ ja vŠsyneellŠ esityksellŠ irtosi kaksi kullanarvoista pojoa.

Miksei muuten Vladiator voi pitŠŠ sitŠ pelipaitaansa kunnolla housujen pŠŠllŠ?! €rsyttŠvŠŠ. :)

JHAG: heitit Mika Saukkosesta ettŠ "kaikesta huolimatta hŠnkin haluaa olla Mr.Somebody"...tarkoittaako tŠmŠ ehkŠ, ettŠ itse haluat olla Mr.Nobody?

Onko kenellŠŠn any idea, miten Kerzi mahtaa viikon pŠŠstŠ koostaa kenttiŠŠn noin senttereiden osalta? Onneksi on sentŠŠn jonkinlaisia toiveita Kuhan paluusta jŠŠlle.

JA: onko kenellŠŠn tietoa, mikŠ on SM-liigan historian pisin voitottomien kotiotteluiden putki? Ihan muuten vaan :)


¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥*¥
HAPPINESS: A sensation arising from contemplating the misery of another.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: ottelusta

Viestin lähetti Dougie KillMore


JHAG: heitit Mika Saukkosesta ettŠ "kaikesta huolimatta hŠnkin haluaa olla Mr.Somebody"...tarkoittaako tŠmŠ ehkŠ, ettŠ itse haluat olla Mr.Nobody?



-Huumorimiehiä? Ja Hämeenlinnasta samanaikaisesti? Mikä on käyttiksesi tai koneesi, kirjoituksesi näyttävät^¨^^^suunnilleen tältä? Kysymyksesi logiikka oli niin yllättävä että en oikein tajunnut sitä. Yritetään samantyyppistä ns. ambivalenttia vastakysymystä: kirjoitat että "Case Levokarista olen sitä mieltä että pelin poikkioleminen on sivuseikka" Tarkoittaako tämä sitä että itse olet pääseikka?

HPK pelaa mahtavan hyvää kiekkoa ja sitä oli eilenkin hienoa katsella. Mutta jos aletaan nyt sitten kuittailla jollain pisimpien voitottomien otteluiden putkella, niin viitsisitkö laittaa vastauksena kaikki HPK:n mestaruusvuodet SM-liigan aikana?? Ja onko niitä enemmän kuin HIFKin voitottomia kotiotteluita peräkkäin?

Let´s born to rock:D
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: ottelusta

Viestin lähetti Dougie KillMore
Ice71, hyvŠŠ lŠppŠŠ, sai nauraa.....

Case LevogarystŠ olen sitŠ mieltŠ, ettŠ pelin poikkioleminen on sivuseikka. Edes Pauli-boy ei voi olla niin huonosti ympŠristšŠŠn havainnoiva, etteikš olisi tajunnut Suutarisen tekevŠn tuttavuutta maalin kanssa, mikŠli hŠn pŠŠttŠŠ torpata

Ihan samaa mieltä, tai sitten ei.
Erästä radio-mainosta lainaten " didn´t understand a word"
 

threedee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sacramento Kings
joo way to go HIFK fanit.

"Suutarisella lasileuka" koita ite tuupata naamas kiinni ylärimaan ja mieti sit kellä on lasileuka.

"Aliravittu" no ei kaikki pelaajat välttämättä ole 185 / 100, se ei silti tarkoita, että olisi aliravittu.

Teidän sarjamurhaaja läski-Levokari yritti tappaa aliravitun lasileuka-Suutarisen. jep jep.

Anteeksi, mutta aika naurettavia noi teidän kommentit.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Voi herranjestas...

Viestin lähetti Rebel
...Tämä Levokarin tapaushan oli täysin IFK:sta kiinni, Pentin olisi pitänyt pysäyttää Paulin liike.

prkl. kun en itsekään tuota aiemmin tajunnut: PENAN VIKA, tietty!!
Penahan sen Paulin tietysti käskytti!!! Pena on homo! Faksi lataukseen ja äijä lataamoon, takatukkapelle!!! :D
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti tiki10


EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!!

Rajamäki pelaa HPK:ssa ja Elomo TPS:ssä. Säännöt ovat täysin erilaisia näillä joukkueilla kun HIFK:lla. Valitettavasti...

Kypsää, erittäin kypsää argumentointia tiki10. Jatka samaan malliin ja saat tovin kuluttua väitellä itseksesi täällä palstalla.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
*

Niin, mr JHag, sanoit sen somebody-läpän siihen tyyliin, että se olisi jotenkin huono juttu että haluaa olla jokin. Kunhan heitin, että etkö itse halua olla....mutta näemmä missasit tämän pointin aika totaalisesti.

Ja jotenkin arvasin, että joku IFK-fani heti ottaa itteensä jos kysyy voitottomien otteluiden putkesta. Asia nyt sattui kiinnostamaan ja kysäisin......mua ei voisi vähempää kiinnostaa jollekin JHAGille kuittailla, enhän tunne koko äijää.

And to Mad E: Et ymmärtänyt sanaakaan? OK, Internet explorerini sekoilee aika vitusti, mutta sulle ei hetkeksikään tullut mieleen, että noi isot ässät saattaisi olla ä-kirjaimia? Käyttääkseni idiomia: He's not a rocket scientist.


•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Join the Air Force - Meet exciting new people and kill them.
 

bigZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti belenos
jos Levokari saa tosta 10 ottelua pelikieltoa niin mä alan kerää adressia sille että Erkki Rajamäki ei pelaa enää ikinä.

veti niin törkeesti viikkoaikaa Lukon Ville Piekkolaa laitaan

Taklaus oli todellakin täysin puhdas.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: *

Viestin lähetti Dougie KillMore
Niin, mr JHag, sanoit sen somebody-läpän siihen tyyliin, että se olisi jotenkin huono juttu että haluaa olla jokin. Kunhan heitin, että etkö itse halua olla....mutta näemmä missasit tämän pointin aika totaalisesti.

Ja jotenkin arvasin, että joku IFK-fani heti ottaa itteensä jos kysyy voitottomien otteluiden putkesta. Asia nyt sattui kiinnostamaan ja kysäisin......mua ei voisi vähempää kiinnostaa jollekin JHAGille kuittailla, enhän tunne koko äijää.

And to Mad E: Et ymmärtänyt sanaakaan? OK, Internet explorerini sekoilee aika vitusti, mutta sulle ei hetkeksikään tullut mieleen, että noi isot ässät saattaisi olla ä-kirjaimia? Käyttääkseni idiomia: He's not a rocket scientist.


•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Join the Air Force - Meet exciting new people and kill them.

-No mutta Dougiehan se siellä. En minäkään tunne sinua eikä minuakaan huvita kuittailla, mutta ensimmäinen kuitti tuli kuitenkin sieltäpäin. Ja jos missaa jonkun pointin jostain kirjoituksesta, ei vika välttämättä ole lukijan päässä (hassu sanaleikki). Voi olla, että kirjoittaja on kadottanut ns. punaisen langan eikä osaa muotoilla sanomaansa kovin hyvin.

Mutta muuten voin ihan hyvin, kiitos vaan.

En minä siitä ota hernettä nenään, että joku kuittailee HIFKin nykyisestä huonoudesta. Tälle katastrofillehan me itse suorastaan taputamme kyynelten läpi, emme voi muutakaan. Mutta siitä en tykkää että lyötyä lyödään. Oltiin silloin juuri hävitty sata kertaa paremmalle Kerholle ja sössitty vielä sieltä kaksi tyyppiä sairastuvalle. Ei meille silloin enää tarvitse vääntää rautalangasta, että olette muuten huonoja..

HPK on asiajengi. Menestystä kannun metsästykseen. Minun puolestani erästä teidän fanianne siteeratakseni täältä tähän - ja peace, man;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös