Gags kirjoitti:HIFK on hyvin lähellä finaalia.
Kahden voiton lähellä ja kaukana. Toki mukavampi oli voittaa, mutta mitään ei ole voitettu vielä. Kerho parantaa varmasti.
Gags kirjoitti:HIFK on hyvin lähellä finaalia.
Spenroos kirjoitti:Aika hauska kaveri tämä Laine tosin. Haastaa tappeluun ja tämän jälkeen ottaa kilpikonna-asennon. Tuossa roolissa kai kannattais edes vähän yrittää, ei kummoinen näyttö.
Tää on niin tätä. Ei voida myöntää, että vastustaja oli hyvä. Vika on aina omissa, kun hävitään.
freely kirjoitti:Sitähän tuo on..."me ollaan parhaita"-asenne, mutta vaan niiiiiiin laiskoja silloin kun hävitään jollekkin.
Kiva kuulla mitä tuo ikuinen luuseri ja "mailanmittauttaja"-Jalonen keksii syyksi tällä kertaa?
Toivottavasti HIFK vie kerhoa jatkossakin 100-0
Syytä onkin, mutta molemmat näimme että HIFK:llakin on paljon talenttia vielä kadoksissa ja unten mailla, joten ei ole mitään syytä olettaa etteikö HIFK voisi parantaa myös huomattavasti. Eihän ne päässyt edes samalle tasolle kun SaiPa-sarjassa, joten kyllä mun lantit on HIFK:n puolella. Älä yritä saada mua lyömään vetoa, en mä mennyt sun hämäykseen "mä olen niin huono vedonlyönnissä".Senior kirjoitti:Kerho parantaa varmasti.
Jos tarkoitat Laine/Astashenko-episodia, niin mielestäni oli Laineelta mahtava taktinen veto käydä noutamassa iso osa Kerhon fyysisyyttä kentältä pois. Eipä ollut kummoinen esitys Laineelta tuossa väännössä, mutta mitä siitä, tärkeintä oli, että vastustajalta saatiin tärkeä pakki pois.KukaMitäHäh? kirjoitti:Myös Laine oli sopivan aggressiivinen ennen kuin lamppu pimahti ja tuli turha jäähy, jossa HPK:lle tarjottiin mahdollisuutta päästä peliin mukaan.
Lawless kirjoitti:Jos tarkoitat Laine/Astashenko-episodia, niin mielestäni oli Laineelta mahtava taktinen veto käydä noutamassa iso osa Kerhon fyysisyyttä kentältä pois. Eipä ollut kummoinen esitys Laineelta tuossa väännössä, mutta mitä siitä, tärkeintä oli, että vastustajalta saatiin tärkeä pakki pois.
.
Basist kirjoitti:Peter White oli hyvä tänään.
Senior kirjoitti:En ynnäillyt Whiten aloitus-statseja tänään, mutta muutoin kaveri on lähinnä vitsi. Edelleen. Hidas, kankea, en millään tavalla itse pelissä mukana, vetää lyhyttä vaihtoa silloinkin, kun pitäisi jäädä kentälle. Täysin käsittämätön valinta esimerkiksi kakkosketjun sentteriksi.
Senior kirjoitti:Täysin käsittämätön valinta esimerkiksi kakkosketjun sentteriksi.
tiki10 kirjoitti:Jäähallissa tänään näytelmä joka kertoi uimahypyistä. Ohjaajana Timo Favorin.
Eli, ei herranjestas - VOISIKO JOKU ANTAA KIVIÄ HPK ÄIJIEN TASKUUN? Ihania heittäytymisiä, ainakin Favorin tykkäsi.
...paitsi jos tämä tapahtuu toisinpäin niin vastustaja on paskahousu kun ei vastaa kunnolla haasteeseen, siis ämmä. Koittakaa nyt päättää pidättekö niistä tappeluista vai ette?Lawless kirjoitti:Jos tarkoitat Laine/Astashenko-episodia, niin mielestäni oli Laineelta mahtava taktinen veto käydä noutamassa iso osa Kerhon fyysisyyttä kentältä pois. Eipä ollut kummoinen esitys Laineelta tuossa väännössä, mutta mitä siitä, tärkeintä oli, että vastustajalta saatiin tärkeä pakki pois.
Senior kirjoitti:En ynnäillyt Whiten aloitus-statseja tänään, mutta muutoin kaveri on lähinnä vitsi. Edelleen. Hidas, kankea, en millään tavalla itse pelissä mukana, vetää lyhyttä vaihtoa silloinkin, kun pitäisi jäädä kentälle. Täysin käsittämätön valinta esimerkiksi kakkosketjun sentteriksi.
#12 kirjoitti:HIFK - HPK 5-0 ja ottelu ottelun sisällä: HIFK - T.Favorin 0-2
Merkillistä tosiaan tuo höpöttien hyppeleminen. Joukkueen pitäisi olla luisteleva ja taisteleva, mutta olivat TÄYSIN vastaantulijoita yli 40 minuuttia ottelusta kaikilla kiekon osa-alueilla.
Pärde kirjoitti:Seurasitko puolustuspään työskentelyään? Aika hyvin hoiti sen ruudun, sanoisin. Oman näkemykseni mukaan Whitesta on saatavissa suurin hyöty puolustavan ketjun sentterinä. Omasta päästä lähtevät hyvin purkukiekot ja näemmä syötötkin, ja oma mies pysyy lukittuna laitaan. Ihan kohtuullinen peli Whitelta.