HIFK CHL:ssä ja siihen liittyvät spekuloinnit

  • 479 197
  • 2 084

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tuolla CHL ketjussa puhuivat, että Sonera viihteessä kanavapaikat on 290->, mutta ei minulla vielä ainakaan näy. Täytyypä Soneralle soitella.
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse tuossa hetki sitten soittelin soneralle ja kysyin onko mahdollista saada netti/mobiili viihde pakettia vaikka ei ole laisinkaan soneran asiakas. Ja kyllähän se vaan onnistui. Nyt näkyy seuraavat puoli vuotta CHL-pelit ja HBO siinä kylkiäisenä.

Ja sopimuksen saa lopettaa silloin kun itse haluaa. Hintaa tälle tulee tosiaan se tasan 0e! Liian hyvää ollakseen totta?
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Itse tuossa hetki sitten soittelin soneralle ja kysyin onko mahdollista saada netti/mobiili viihde pakettia vaikka ei ole laisinkaan soneran asiakas. Ja kyllähän se vaan onnistui. Nyt näkyy seuraavat puoli vuotta CHL-pelit ja HBO siinä kylkiäisenä.

Ja sopimuksen saa lopettaa silloin kun itse haluaa. Hintaa tälle tulee tosiaan se tasan 0e! Liian hyvää ollakseen totta?

Itse eilen tilasin saman setin ja en ole Soneran asiakas. 7.90eur/kk ja voi lopettaa koska vaan. Mtvtotal paketti tuli 1kk 0eur mutta pitää lopettaa kk kuluttua tai muuten jatkuu 24.95eur
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Itse tuossa hetki sitten soittelin soneralle ja kysyin onko mahdollista saada netti/mobiili viihde pakettia vaikka ei ole laisinkaan soneran asiakas. Ja kyllähän se vaan onnistui. Nyt näkyy seuraavat puoli vuotta CHL-pelit ja HBO siinä kylkiäisenä.

Ja sopimuksen saa lopettaa silloin kun itse haluaa. Hintaa tälle tulee tosiaan se tasan 0e! Liian hyvää ollakseen totta?
Oliko hinta mainittu7.9 euroa per kuukausi?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ei, vaan 0 euroa. Sehän tässä kovasti ihmetyttääkin. Sähköpostiin tuli tilausvahvistus, siinä myös hinta 0 euroa ja sopimus voimassa toistaiseksi.
Wau mikä diili!

Mäkin otin sen, aspan tyttö kuullosti vielä minkiltä.
 
Viimeksi muokattu:

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei, vaan 0 euroa. Sehän tässä kovasti ihmetyttääkin. Sähköpostiin tuli tilausvahvistus, siinä myös hinta 0 euroa ja sopimus voimassa toistaiseksi.

Itse tilasin saman ja eikös siinä ollut vielä niin, että tilaus loppuu automaattisesti 6 kk päästä? Vai pitääkö tässä nyt sittenkin olla hereillä ja olla valmiina perumaan tilaus ettei tuon ilmaisen ajan jälkeen tilaus jatku? Tosin kanavia en eileen löytänyt ja eikös CHL:kin ala jo huomenna niin luulisi kanavien olevan jo?
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse tilasin saman ja eikös siinä ollut vielä niin, että tilaus loppuu automaattisesti 6 kk päästä? Vai pitääkö tässä nyt sittenkin olla hereillä ja olla valmiina perumaan tilaus ettei tuon ilmaisen ajan jälkeen tilaus jatku? Tosin kanavia en eileen löytänyt ja eikös CHL:kin ala jo huomenna niin luulisi kanavien olevan jo?

CHL:n osalta loppuu automaattisesti mutta esim. HBO mikä tuli tässä mukana, täytyy perua sen 6kk:n jälkeen itse. Ja tämä siis netti/mobiili viihde paketti. Testikuva näkyy sport-kanavilta jo ja HBO toimii moitteetta.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ymmärsin, että IFK:lla on tavoite saada katsojia CHL:n kotipeleihin 4000-6000 per matsi. Omat haasteensa ainakin kahteen ekaan matsiin aiheuttaa samaan aikaan Ilmalassa pelattavat eri liigan matsit to 4.9 Minsk ja la 6.9 Lokomotiv Jaroslav.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...
Ja ilmeisesti käyttöön tulee myös tämä maailman hienoin top scorer -paita :D ..*facepalm*
http://i60.tinypic.com/259lpo1.jpg
...

En ymmärrä, miten nämä paidat ovat sääntöjen mukaisia, kun eroavat väriltään ja ulkonäöltään niin paljon joukkueiden varsinaisista pelipaidoista.

Aivan käsittämättömän ruma paita kaikin puolin, sopisi varmaan hyvin jonnekin motocrossiin...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ymmärsin, että IFK:lla on tavoite saada katsojia CHL:n kotipeleihin 4000-6000 per matsi. Omat haasteensa ainakin kahteen ekaan matsiin aiheuttaa samaan aikaan Ilmalassa pelattavat eri liigan matsit to 4.9 Minsk ja la 6.9 Lokomotiv Jaroslav.
Ymmärsin, Jokereilla on tavoite saada katsojia KHL:n kotipeleihin keskiarvoisesti 11.000 per matsi. Omat haasteensa koko hankkeeseen aiheuttavat saman aikaisesti pelattavat CHL-ottelut, Liiga-ottelut ja realismi.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tuolla CHL ketjussa puhuivat, että Sonera viihteessä kanavapaikat on 290->, mutta ei minulla vielä ainakaan näy. Täytyypä Soneralle soitella.

Ei näy täälläkään. Jos viitsisit tänne laittaa, mitä sanoivat aspassa niin ei tarvitse itse soitella.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ei näy täälläkään. Jos viitsisit tänne laittaa, mitä sanoivat aspassa niin ei tarvitse itse soitella.

Sama vika. Jos ei huomenaamuna näy kanavalistassa, täytyy ruveta soittelemaan paniikissa duunipäivän aikana Soneralle, että mitä vittua?
 
Koneella selailen tuota soneraviihteen kanavavalikkoa ja sieltä kyllä löytyy 8 Sport-kanavaa, mutta yhdenkään kohdalla ei lue mitään ohjelmaa. Myöskään ohjelmaopas ei mainitse yhdelläkään Sport-kanavalla mitään ohjelmia huomiselle.
 

Sakkoliha

Jäsen
Ei näy täälläkään. Jos viitsisit tänne laittaa, mitä sanoivat aspassa niin ei tarvitse itse soitella.

Itsellä tuli kyseiset kanavat näkyviin, kun otin piuhan pois ja laitoin takaisin, näin joskus aspasta neuvottiin. Sen sijaan ohjelmaoppaan mukaan kyseisiltä kanavilta ei ole kylläkään lainkaan tulossa ohjelmaa yhtenäkään päivänä.
 

Bedrock

Jäsen
Itse tuossa hetki sitten soittelin soneralle ja kysyin onko mahdollista saada netti/mobiili viihde pakettia vaikka ei ole laisinkaan soneran asiakas. Ja kyllähän se vaan onnistui. Nyt näkyy seuraavat puoli vuotta CHL-pelit ja HBO siinä kylkiäisenä.

Ja sopimuksen saa lopettaa silloin kun itse haluaa. Hintaa tälle tulee tosiaan se tasan 0e! Liian hyvää ollakseen totta?
Minulla on uunituoreet tunnukset Soneran palveluihin, mutta en ole millään muotos Soneran asiakas. Yritin hetki sitten mennä Soneran "omien sivujen" kautta tilaamaan ko. pakettia ja siellä ainakin hinta on tuo mainittu 7,90€/kk ja voimassa toistaiseksi. Mistä tämän 0€ tilauksen saa hankittua?
 

waakneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Kingit IFK ja Penguins, ManU
Minulla on uunituoreet tunnukset Soneran palveluihin, mutta en ole millään muotos Soneran asiakas. Yritin hetki sitten mennä Soneran "omien sivujen" kautta tilaamaan ko. pakettia ja siellä ainakin hinta on tuo mainittu 7,90€/kk ja voimassa toistaiseksi. Mistä tämän 0€ tilauksen saa hankittua?
Minäkin sain juuri tunnukset mutta kaikissa kanavissa lukee että ei kuulu tilaukseesi. Sitten kun yrittää tilata tuota pakettia niin ei nuo viihteen tunnukset toimi yhdessäkään vaihtoehdossa????
Käytännössä tuolla viihteessä ei siis toimi noilla tunnuksilla mikään.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Soitin tänään Soneran asiakaspalveluun ja varmistin että a) saan Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalvelun tunnarit vaikka en ole missään muodossa Soneran asiakas ja b) voin tilata Sonera viihteeseen CHL Totalin ilmaiseksi. Huomenna pitäisi tulla tunnarit Sonera Viihteen netttipalveluun.

-Tinke
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Minulla on uunituoreet tunnukset Soneran palveluihin, mutta en ole millään muotos Soneran asiakas. Yritin hetki sitten mennä Soneran "omien sivujen" kautta tilaamaan ko. pakettia ja siellä ainakin hinta on tuo mainittu 7,90€/kk ja voimassa toistaiseksi. Mistä tämän 0€ tilauksen saa hankittua?

Kaksi päivää tappelin asian kanssa kun koitin soneran sivuilta saada tilattua pakettia. Tänään asiasta soitin soneralle niin sieltä laitettiin tunnukset ja muu tarpeellinen tulemaan sähköpostiin.
 

Bedrock

Jäsen
Soitin tänään Soneran asiakaspalveluun ja varmistin että a) saan Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalvelun tunnarit vaikka en ole missään muodossa Soneran asiakas ja b) voin tilata Sonera viihteeseen CHL Totalin ilmaiseksi. Huomenna pitäisi tulla tunnarit Sonera Viihteen netttipalveluun.

-Tinke
Näin tein itsekin, tosin soittamisen sijaan tilasin tunnukset Viihteen nettipalveluun Soneran nettisivujen kautta (maanantaina). Tunnukset tuli tänään ja nyt pääsen kirjautumaan palveluun. Kanavat ei kuitenkaan näy ennen kuin tilaa jonkun kanavapaketin eli ilmeisesti juuri tuon CHL Totalin. Ainakin Soneran "omien sivujen" -palvelun kautta tarjolla on vain tuo maksullinen CHL paketti. En sitten tiedä saako tuon 0€ -paketin ainoastaan soittamalla asiakaspalveluun?
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Näin tein itsekin, tosin soittamisen sijaan tilasin tunnukset Viihteen nettipalveluun Soneran nettisivujen kautta (maanantaina). Tunnukset tuli tänään ja nyt pääsen kirjautumaan palveluun. Kanavat ei kuitenkaan näy ennen kuin tilaa jonkun kanavapaketin eli ilmeisesti juuri tuon CHL Totalin. Ainakin Soneran "omien sivujen" -palvelun kautta tarjolla on vain tuo maksullinen CHL paketti. En sitten tiedä saako tuon 0€ -paketin ainoastaan soittamalla asiakaspalveluun?

Omien sivujen kautta valitsin tuon chl total paketin ja hinnaksi muodostui 0€. Mihinkään en soitellut, vaan kaiken hoidin netissä. Nyt on mtv sport 1-8 kanavat sonera viihde nettipalvelussa, tosin mitään ohjelmatietoja ei niissä näy, mutta josko huomenna?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Näin tein itsekin, tosin soittamisen sijaan tilasin tunnukset Viihteen nettipalveluun Soneran nettisivujen kautta (maanantaina). Tunnukset tuli tänään ja nyt pääsen kirjautumaan palveluun. Kanavat ei kuitenkaan näy ennen kuin tilaa jonkun kanavapaketin eli ilmeisesti juuri tuon CHL Totalin. Ainakin Soneran "omien sivujen" -palvelun kautta tarjolla on vain tuo maksullinen CHL paketti. En sitten tiedä saako tuon 0€ -paketin ainoastaan soittamalla asiakaspalveluun?

Tilasin tänään nettisivujen kautta nuo nettipalvelun Sonera Viihde tunnarit. JAa huomenissa pitäisi olla meikäläisen tunnukset sähköpostissa. Ilmoitelkaa tähän ketjuun jos saatte tilattua CHL Totalin 0€n hintaan. Erikoinen kampanja Soneralla jos CHL totalia ei saakaan sitten tilattua ilmaiseksi vaikka aspan tyttö tälläista kertoi.

-Tinke
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Ymmärsin, että IFK:lla on tavoite saada katsojia CHL:n kotipeleihin 4000-6000 per matsi. Omat haasteensa ainakin kahteen ekaan matsiin aiheuttaa samaan aikaan Ilmalassa pelattavat eri liigan matsit to 4.9 Minsk ja la 6.9 Lokomotiv Jaroslav.

Heh, ei ole kyllä kovinkaan vaikeaa valita lähtekö katsomaan noita vai HIFKin peliä about ketä tahansa CHL jengiä vastaan. Tosin enpä paljon odota tanskalaisilta etukäteen. Joo, takki on auki, katsotaan miten huomenna käy :)

Sinänsä tälle ketjulle voisi tehdä hyvää, että kanava keskustelu siivottaisiin omaan ketjuun ...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ymmärsin, että IFK:lla on tavoite saada katsojia CHL:n kotipeleihin 4000-6000 per matsi. Omat haasteensa ainakin kahteen ekaan matsiin aiheuttaa samaan aikaan Ilmalassa pelattavat eri liigan matsit to 4.9 Minsk ja la 6.9 Lokomotiv Jaroslav.

Se nyt on ihan päivänselvä juttu, että Jokereiden ensimmäiset 5 kotipeliä ovat loppuunmyytyjä monestakin syystä. Silti uskon että noista kahdesta väännöstä (KHL vs Liiga+CHL) "lopullinen" voitto menee jälkimmäiseen, koska ensimmäisessä on niin paljon epävarmuustekijöitä. Lisäksi KHL:stä puuttuvat vastakkainasettelut, joiden takia itse väänsin sekä itkua että puukkoa toisten haavassa ala-asteelta lähtien. HIFK on yhä HIFK, mutta Jokerit sellainen Jokerit, joka pelaa isommassa kuvassa "ei niin kiinnostavassa paikassa", joten tässä käy niin, että Jokerit hypetetään 2kk:ssa loppuun, ja sitten HIFK jatkaa kuninkaana täällä ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös