Itse tuossa hetki sitten soittelin soneralle ja kysyin onko mahdollista saada netti/mobiili viihde pakettia vaikka ei ole laisinkaan soneran asiakas. Ja kyllähän se vaan onnistui. Nyt näkyy seuraavat puoli vuotta CHL-pelit ja HBO siinä kylkiäisenä.
Ja sopimuksen saa lopettaa silloin kun itse haluaa. Hintaa tälle tulee tosiaan se tasan 0e! Liian hyvää ollakseen totta?
Oliko hinta mainittu7.9 euroa per kuukausi?Itse tuossa hetki sitten soittelin soneralle ja kysyin onko mahdollista saada netti/mobiili viihde pakettia vaikka ei ole laisinkaan soneran asiakas. Ja kyllähän se vaan onnistui. Nyt näkyy seuraavat puoli vuotta CHL-pelit ja HBO siinä kylkiäisenä.
Ja sopimuksen saa lopettaa silloin kun itse haluaa. Hintaa tälle tulee tosiaan se tasan 0e! Liian hyvää ollakseen totta?
Oliko hinta mainittu7.9 euroa per kuukausi?
Wau mikä diili!Ei, vaan 0 euroa. Sehän tässä kovasti ihmetyttääkin. Sähköpostiin tuli tilausvahvistus, siinä myös hinta 0 euroa ja sopimus voimassa toistaiseksi.
Ei, vaan 0 euroa. Sehän tässä kovasti ihmetyttääkin. Sähköpostiin tuli tilausvahvistus, siinä myös hinta 0 euroa ja sopimus voimassa toistaiseksi.
Itse tilasin saman ja eikös siinä ollut vielä niin, että tilaus loppuu automaattisesti 6 kk päästä? Vai pitääkö tässä nyt sittenkin olla hereillä ja olla valmiina perumaan tilaus ettei tuon ilmaisen ajan jälkeen tilaus jatku? Tosin kanavia en eileen löytänyt ja eikös CHL:kin ala jo huomenna niin luulisi kanavien olevan jo?
...
Ja ilmeisesti käyttöön tulee myös tämä maailman hienoin top scorer -paita :D ..*facepalm*
http://i60.tinypic.com/259lpo1.jpg
...
Ymmärsin, Jokereilla on tavoite saada katsojia KHL:n kotipeleihin keskiarvoisesti 11.000 per matsi. Omat haasteensa koko hankkeeseen aiheuttavat saman aikaisesti pelattavat CHL-ottelut, Liiga-ottelut ja realismi.Ymmärsin, että IFK:lla on tavoite saada katsojia CHL:n kotipeleihin 4000-6000 per matsi. Omat haasteensa ainakin kahteen ekaan matsiin aiheuttaa samaan aikaan Ilmalassa pelattavat eri liigan matsit to 4.9 Minsk ja la 6.9 Lokomotiv Jaroslav.
Tuolla CHL ketjussa puhuivat, että Sonera viihteessä kanavapaikat on 290->, mutta ei minulla vielä ainakaan näy. Täytyypä Soneralle soitella.
Ei näy täälläkään. Jos viitsisit tänne laittaa, mitä sanoivat aspassa niin ei tarvitse itse soitella.
Ei näy täälläkään. Jos viitsisit tänne laittaa, mitä sanoivat aspassa niin ei tarvitse itse soitella.
Minulla on uunituoreet tunnukset Soneran palveluihin, mutta en ole millään muotos Soneran asiakas. Yritin hetki sitten mennä Soneran "omien sivujen" kautta tilaamaan ko. pakettia ja siellä ainakin hinta on tuo mainittu 7,90€/kk ja voimassa toistaiseksi. Mistä tämän 0€ tilauksen saa hankittua?Itse tuossa hetki sitten soittelin soneralle ja kysyin onko mahdollista saada netti/mobiili viihde pakettia vaikka ei ole laisinkaan soneran asiakas. Ja kyllähän se vaan onnistui. Nyt näkyy seuraavat puoli vuotta CHL-pelit ja HBO siinä kylkiäisenä.
Minäkin sain juuri tunnukset mutta kaikissa kanavissa lukee että ei kuulu tilaukseesi. Sitten kun yrittää tilata tuota pakettia niin ei nuo viihteen tunnukset toimi yhdessäkään vaihtoehdossa????Minulla on uunituoreet tunnukset Soneran palveluihin, mutta en ole millään muotos Soneran asiakas. Yritin hetki sitten mennä Soneran "omien sivujen" kautta tilaamaan ko. pakettia ja siellä ainakin hinta on tuo mainittu 7,90€/kk ja voimassa toistaiseksi. Mistä tämän 0€ tilauksen saa hankittua?
Minulla on uunituoreet tunnukset Soneran palveluihin, mutta en ole millään muotos Soneran asiakas. Yritin hetki sitten mennä Soneran "omien sivujen" kautta tilaamaan ko. pakettia ja siellä ainakin hinta on tuo mainittu 7,90€/kk ja voimassa toistaiseksi. Mistä tämän 0€ tilauksen saa hankittua?
Näin tein itsekin, tosin soittamisen sijaan tilasin tunnukset Viihteen nettipalveluun Soneran nettisivujen kautta (maanantaina). Tunnukset tuli tänään ja nyt pääsen kirjautumaan palveluun. Kanavat ei kuitenkaan näy ennen kuin tilaa jonkun kanavapaketin eli ilmeisesti juuri tuon CHL Totalin. Ainakin Soneran "omien sivujen" -palvelun kautta tarjolla on vain tuo maksullinen CHL paketti. En sitten tiedä saako tuon 0€ -paketin ainoastaan soittamalla asiakaspalveluun?Soitin tänään Soneran asiakaspalveluun ja varmistin että a) saan Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalvelun tunnarit vaikka en ole missään muodossa Soneran asiakas ja b) voin tilata Sonera viihteeseen CHL Totalin ilmaiseksi. Huomenna pitäisi tulla tunnarit Sonera Viihteen netttipalveluun.
-Tinke
Näin tein itsekin, tosin soittamisen sijaan tilasin tunnukset Viihteen nettipalveluun Soneran nettisivujen kautta (maanantaina). Tunnukset tuli tänään ja nyt pääsen kirjautumaan palveluun. Kanavat ei kuitenkaan näy ennen kuin tilaa jonkun kanavapaketin eli ilmeisesti juuri tuon CHL Totalin. Ainakin Soneran "omien sivujen" -palvelun kautta tarjolla on vain tuo maksullinen CHL paketti. En sitten tiedä saako tuon 0€ -paketin ainoastaan soittamalla asiakaspalveluun?
Näin tein itsekin, tosin soittamisen sijaan tilasin tunnukset Viihteen nettipalveluun Soneran nettisivujen kautta (maanantaina). Tunnukset tuli tänään ja nyt pääsen kirjautumaan palveluun. Kanavat ei kuitenkaan näy ennen kuin tilaa jonkun kanavapaketin eli ilmeisesti juuri tuon CHL Totalin. Ainakin Soneran "omien sivujen" -palvelun kautta tarjolla on vain tuo maksullinen CHL paketti. En sitten tiedä saako tuon 0€ -paketin ainoastaan soittamalla asiakaspalveluun?
Ymmärsin, että IFK:lla on tavoite saada katsojia CHL:n kotipeleihin 4000-6000 per matsi. Omat haasteensa ainakin kahteen ekaan matsiin aiheuttaa samaan aikaan Ilmalassa pelattavat eri liigan matsit to 4.9 Minsk ja la 6.9 Lokomotiv Jaroslav.
Ymmärsin, että IFK:lla on tavoite saada katsojia CHL:n kotipeleihin 4000-6000 per matsi. Omat haasteensa ainakin kahteen ekaan matsiin aiheuttaa samaan aikaan Ilmalassa pelattavat eri liigan matsit to 4.9 Minsk ja la 6.9 Lokomotiv Jaroslav.