HIFK CHL:ssä ja siihen liittyvät spekuloinnit

  • 478 774
  • 2 084

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hitusen old school fiilis ja huvittuneena tässä seurailen keskustelua, nimittäin itse otin suosiolla kuukauden paketin Cmoren katselua netin kautta. Hyvin näkyi HD-kuva padin kautta, heh.

Niin. Yritin ottaa Cmoren ja siellä korttimaksu toimii. Ainoastaan vain, että siinä kerrotaan vain suomalaiset kortit käyvät.

Joku voisi ihan oikeasti korjata tuon. Missä kohtaa Visa lakkasi olemasta kansainvälinen kortti millä voi maksaa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Itselläni Opera-selaimen sisäänrakennettu VPN toimi ok Tychy-matsissa. Ottelun edetessä ajoittain kuva meni aikamoiseksi pikselimössöksi, mutta pääasiassa HD:tä oli tarjolla.
Voi johtua tuo teikäläisen netin nopeuden vaihdoksista, itsellä nimittäin toiminut aina loistavasti ja parhaalla mahdollisella laadulla tuo Operan kautta pelien katsominen youtubesta sisäänrakennettua VPN käyttämällä..
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Voi johtua tuo teikäläisen netin nopeuden vaihdoksista, itsellä nimittäin toiminut aina loistavasti ja parhaalla mahdollisella laadulla tuo Operan kautta pelien katsominen youtubesta sisäänrakennettua VPN käyttämällä..

Todennäköisesti näin, jaetun taloyhtiöliittymän päässä olen. Suurinosa matsista tuli toki mainiolla 1080p-laadulla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Skellefteå on mättänyt jo 7 Tychyn verkkoon. Kuinkahan paljon me sitten hävitään noille.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Aika tylyä, ettei tosiaan HIFK:n peli tule television puolelta suorana, vaan jälkilähetyksenä joskus puolen yön aikaan. Mutta tylympi näyttäisi olevan turkulaisten kohtalo, joiden ottelua ei näe tänään telkkarista ollenkaan. Eli vain ilmeisesti netin puolelta.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Aika tylyä, ettei tosiaan HIFK:n peli tule television puolelta suorana, vaan jälkilähetyksenä joskus puolen yön aikaan. Mutta tylympi näyttäisi olevan turkulaisten kohtalo, joiden ottelua ei näe tänään telkkarista ollenkaan. Eli vain ilmeisesti netin puolelta.

Tylyä on myös se, että esim. Kärppien peli tulee samaan aikaan suorana niin Subilta kuin Maxiltakin.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Tylyä on myös se, että esim. Kärppien peli tulee samaan aikaan suorana niin Subilta kuin Maxiltakin.

No toihan on sitten jo ihan vittuilua maikkarilta. Niillä on kuitenkin lähetykset käytössä netin kautta, niin todella typerää, jos näyttävät rajallisesta määrästä tv-kanaviaan, samaa matsia kahdelta eri kanavalta. Kertokaa nyt joku vielä, että subilla selostaa Saukkonen ja Maxilla Mertaranta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
No toihan on sitten jo ihan vittuilua maikkarilta. Niillä on kuitenkin lähetykset käytössä netin kautta, niin todella typerää, jos näyttävät rajallisesta määrästä tv-kanaviaan, samaa matsia kahdelta eri kanavalta. Kertokaa nyt joku vielä, että subilla selostaa Saukkonen ja Maxilla Mertaranta.
Mulla vielä Elisa viihteen kautta Cmore-sport, eli ei mitään nettitunnuksia. Tästäkö nyt maksan 30 €, paskan möivät.Joo, olis voinu ite tarkistaa lähetykset, mutta ei ois vaikeeta pukata noille kanaville, mitkä nyt tyhjänä pelin aikana.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika tylyä, ettei tosiaan HIFK:n peli tule television puolelta suorana, vaan jälkilähetyksenä joskus puolen yön aikaan. Mutta tylympi näyttäisi olevan turkulaisten kohtalo, joiden ottelua ei näe tänään telkkarista ollenkaan. Eli vain ilmeisesti netin puolelta.
Onko sulla C More tilattu minkä operaattorin kautta? DNA:lla ja Elisalla saa tuon C More.fi -nettipalvelunkin käyttöön kun menee etusivulle, ja kirjautumiskohdassa valitsee "Kirjaudu operaattoritunnuksilla". Tai ainakin DNA:lla kaapelikortin maksuun kuuluu mukaan myös DNA TV -palvelu ja nämä tunnukset siis ohjaa suoraan C Moren palveluunkin.

Tämä myös @Jymäkkä :lle tiedoksi, jos siis Elisa Viihde löytyy niin jollain niiden nettitunnuksilla saat C Moren nettipalvelunkin käyttöösi.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onko sulla C More tilattu minkä operaattorin kautta? DNA:lla ja Elisalla saa tuon C More.fi -nettipalvelunkin käyttöön kun menee etusivulle, ja kirjautumiskohdassa valitsee "Kirjaudu operaattoritunnuksilla". Tai ainakin DNA:lla kaapelikortin maksuun kuuluu mukaan myös DNA TV -palvelu ja nämä tunnukset siis ohjaa suoraan C Moren palveluunkin.

Tämä myös @Jymäkkä :lle tiedoksi, jos siis Elisa Viihde löytyy niin jollain niiden nettitunnuksilla saat C Moren nettipalvelunkin käyttöösi.
Kiitos, enpä ollut tästä lainkaan tietoinen. Viihteen cmore-kirjastossa näkyy kyllä myös peli huomautuksella tulossa klo 19:20, saa nähdä tuleeko, vai meneekö nettikatseluksi, sinänsä sama mulle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kiitos, enpä ollut tästä lainkaan tietoinen. Viihteen cmore-kirjastossa näkyy kyllä myös peli huomautuksella tulossa klo 19:20, saa nähdä tuleeko, vai meneekö nettikatseluksi, sinänsä sama mulle.
Joo aika vähän näitä suoraan mainostetaan, pitää itse aina vähän kaivella että saa kaikki parhaat lisäedut käyttöön.

Mutta tuo on kyllä todella hyvä lisäpalvelu että saa täyden nettikatselumahdollisuudenkin kun tilaa kanavapaketin operaattorilta, tätä olisi toivonut käyttöönsä jo melkein vuosikymmen sitten.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla on siis netin kautta, eli itse kyllä pääsen katsomaan kaikki suorana, mutta loukkaannuin tässä siis ikäänkuin muiden puolesta..
Tämä on hyvä tapa. Ja olen kyllä samaa mieltä että onhan tuo paskaa että sama peli näytetään ilmaiskanavalla ja maksu-tv:ssä. Ei niin mitään järkeä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Turhaan kiukkuilin, ihan nätisti näkyy telkustakin kirjaston kautta, my bad. Mutta kannatti kiukutella, niin selvisi tuo nettipalveluasia, varmaan hyödyllinen joskus myöhemmin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ja nyt ei pelaa Motin? Eli alkuperäinen ykköspakkipari ulkona? Oliko sen ryntäyksen uhri vai onko siellä jotain tautiepidemiaa jengissä?
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei näkynytkään cmoren kikkareen kautta vaikka luulin. Meni melkein eka erä että sain YouTuben kautta toimimaan. Oliko ekassa erässä mitään mainittavaa?
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Ei näkynytkään cmoren kikkareen kautta vaikka luulin. Meni melkein eka erä että sain YouTuben kautta toimimaan. Oliko ekassa erässä mitään mainittavaa?

Yksilöistä vaikea nostaa ketään esille, mutta joukkue pelasi mielestäni kypsän erän ja hallitsi kiekkoa suurimman osan ajasta ja peli näytti ajoittain hyvin organsoidulta. Ylivoima oli kehnoa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei näkynytkään cmoren kikkareen kautta vaikka luulin. Meni melkein eka erä että sain YouTuben kautta toimimaan. Oliko ekassa erässä mitään mainittavaa?

Kiitos linkistä, lähti Tychysta tulevalla junalla sekunnissa toimimaan ilman kikkareita tai jotain Cmore-paskaa.

Enää toki pitäisi hoitaa itse peli, mutta ainakin lähetysasiat on kunnossa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei nämä puukädet osaa tehdä maaleja muuten kuin tuuriroiskaisuilla viivasta. Italialaiajoukkueen liimatukat sekä jämäkanukit vahvistettuna Kuparisella ja Nordlundilla näyttävät viimeistelyn mallia. Sanoinko vielä, että Santala on aivan paska? Tähän jätkäänkö se Malinen piti todella vaihtaa?
 
Viimeksi muokattu:

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän mä näitä pelejä oikein katselen, kun ei näköjään IFK:ta kiinnosta. Karmeaa pelailua harjoituspelihengessä.

Näin. Niin kauan kun CHL alkaa ennen Liigaa on HIFK:n osalta turha odotella kovia. Muutenkin koko konsepti on hölmö. Ensin kansalliset sarjat käyntiin ja sitten CHL höysteeksi vaikka joskus lokakuun alusta..
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Noniin, sellainen erä. Eihän tästä enää puutu kuin neljä maalia IFK:lle vikassa erässä, niin tulosveto osuu.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Laakson syötöt ykkös-YV:llä on ihan kuraa. Eihän noista saa laadukasta vetoa joka voisi mennä maaliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös