Ei ole onneksi noita CHL lippuja hinnoiteltu ihan liigatason överihintoihin. Jos tuo 15€ pitää kutinsa (10€ siis kausarilla). Saksan päässä onkin jo vähän isompi haitari! ;)
Asioita, joita en uskonut sanovani: Odotan CHL:n alkua, enemmän kuin Liiga:n.
Toivottavasti IFK tällä jengillä pärjää CHL:ässä, jos eivät pärjää on se erittäin huono juttu IFK:n tulevaisuutta ajatellen.
Ens viikolla Nybondas avaa sähköpostinsa ja kattoo mitä ahl-arpoja ja risana olevia kehäraakkeja on agentit tarjonnut ja ottaa niistä. Ensi viikon loppupuolella taas ihmetellään. Toivottavasti olen erittäin väärässä.
Fanimatka Tanskan ja Saksan CHL-matseihin jouduttiin perumaan. Lisätiedot omatoimimatkailijoille HIFK Fan Clubin sivuilta.
Ilmeisesti ei porukkaa kiinnosta lähteä katsomaan kun oma joukkue ei pärjää edes Saksalaisille saati Tanskalaisille porukoille.
Ilmeisesti ei porukkaa kiinnosta lähteä katsomaan kun oma joukkue ei pärjää edes Saksalaisille saati Tanskalaisille porukoille.
Ihan ymmärrettävää.
Älä nyt unohda, että kummassakaan joukkueessa ei pelaa Ilja Kovaltshukin kaltaisia hienoja herrasmiesurheilijoita, matkakustannukset ovat korkeammat kuin halvin junnulippu Koko Suomen Jokereiden otteluun ja Pasila itse asiassa on kivempi matkakohde kuin Tanska.
Vakavissaan kun puhutaan, niin etenkin tuon Saksan osalta itseäni ihmetytti monikin asia, mutta en jaksanut nähdä vaivaa tutkiakseni, olisiko halvemmalla ja järkevämmin saanut järjestettyä itse.
Halvalla olisi päässyt ainakin Krefeldiin. Itse asuin Düsseldorfissa vielä vähän aikaa (noin 15-20 min ajomatka Krefeldiin) sitten.
Lennot Düsseldorfiin (yksi vaihto) halvimmillaan 153 euroa edestakaisin (lähde: Skyscanner.fi)
Düsseldorfista pääsee Krefeldiin vaikka millä.
Ja Kölniin pääsee varmaan suoraankin, mutta bussi-/junamatka siitä eteenpäin on pidempi. Krefeldiin olisi voinut mennä katselemaan J. Perraultin otteita, jos vielä jatkaa tulevalla kaudella seurassa. :D
Facebook kertoo lippujen tulleen juuri myyntiin. Jännä nähdä ostaako niitä kukaan.
Facebook kertoo lippujen tulleen juuri myyntiin. Jännä nähdä ostaako niitä kukaan.
Haluaisin tukea CHL:ää ja toivon että joskus CHL on se juttu Euroopassa, eikä KHL. .
Miksei ostaisi. Kävin itsekin jo ostamassa.