HIFK boikottiin!

  • 19 666
  • 179

Aiotko sinä osallistua IFK-boikottiin?


  • Äänestäjiä
    178
Suosikkijoukkue
H.I.F.K
Tää on ihan hyvä idea mutta luulen että ei tule näkymään millään tavalla yleisömäärissä. Se vaan on näin että sieltä aina löytyy se 7000+ jotka eivät boikoteista tiedä mitään ja menevät matsiin vanhasta tottumuksesta tai keskitalven tekemisen puutteesta. Tämähän nähtiin tälläkin kaudella vaikka peli ajoittain aivan hirvittävää löysäilyä niin silti halli monesti tupaten täynnä.
 

sammakkosaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
^^ Kyllä muuten tietää mikäli te jatkoaika-aktiivit printtaisitte esimerkiksi flaijereita joita jaatte matsissa jokaiselle. Itse toteuttaisin mutta ei pysty koska böndesiiven edustaja. Voin osallistua kolehtiin.
 

HEG73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole kertaakaan käynny hallilla villen ollessa penkin takana. Sanoin ku tuli, et tästä ei mitään hyvää seuraa, ja tässä nyt ollaan. Mitään hyvää ei oo meille kannattajille tullu, ei menestystä millään tasolla ja vielä kaupan päälle hajutonta, mautonta ja ehkä kautta-aikaan paskinta ifk-kiekkoo mitä olen nähnyt. Lupaavien junnujen kohtelu on ollut ala-arvoista. Syitä tähän on monia. Ville ei vaan oo hyvä valmentaja, Tobbe epäonnistunut ja hallitus antanut tilanteen vaan jatkua koska katsojia riittää. En mene hallille ennenkuin tule isoja muutoksia, tämä sattuu punaista sydäntäni, mutta nyt ei vaan enään kiinnosta tää epäammittimainen toiminta. Eli mukana.
 

Defender

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fanikatsomo voisi olla tiistaina täysin hiljaa ensimmäisen erän ja pitää ylhäällä "Missä mun HIFK?" lakanaa. Voisi hiljaisuus jatkua myös loppumatsin. Siinä jää "nothing is over" pätkän reaktiot sen varaan, mitä esitys & tulostaulu kertovat.
Mikä teitä estää menemästä itse paikalle lakanan kanssa? Miksi vaaditte muita toimimaan puolestanne?

Minä en boikotoi. Ostan taas kausikortin ensi kaudelle.

Listan mukaan ihan mukava, jos Peltonen ja Salmelainen jatkaa. Tätäkin palstaa on mukava sitten lukea, kun on myrkylliset oksat poistettu puusta.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä teitä estää menemästä itse paikalle lakanan kanssa? Miksi vaaditte muita toimimaan puolestanne?

Minä en boikotoi. Ostan taas kausikortin ensi kaudelle.

Listan mukaan ihan mukava, jos Peltonen ja Salmelainen jatkaa. Tätäkin palstaa on mukava sitten lukea, kun on myrkylliset oksat poistettu puusta.
Satutko sattumoisin tietämään, paljonko kausarit HIFK:n vip-aitioon maksavat, vai pääseekö sinne rahalla ollenkaan?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mikä teitä estää menemästä itse paikalle lakanan kanssa? Miksi vaaditte muita toimimaan puolestanne?

Minä en boikotoi. Ostan taas kausikortin ensi kaudelle.

Listan mukaan ihan mukava, jos Peltonen ja Salmelainen jatkaa. Tätäkin palstaa on mukava sitten lukea, kun on myrkylliset oksat poistettu puusta.
On kovin erikoista, että täällä pyöriminen kiinnostaa näin paljon vaikkei se myrkyllisten oksien vuoksi ole edes mukavaa. Masokismia kenties?

Mutta hei - mikä estää sinua perustamasta omaa palstaa, jossa sallittua olisi ainoastaan IFK:n, Ville Peltosen ja Tobias Salmelaisen ylistäminen? Ja tietenkin painimisjutut.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Satutko sattumoisin tietämään, paljonko kausarit HIFK:n vip-aitioon maksavat, vai pääseekö sinne rahalla ollenkaan?
Ei maksa mitään, jos olet sukulainen.
 

Defender

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kovin erikoista, että täällä pyöriminen kiinnostaa näin paljon vaikkei se myrkyllisten oksien vuoksi ole edes mukavaa. Masokismia kenties?

Mutta hei - mikä estää sinua perustamasta omaa palstaa, jossa sallittua olisi ainoastaan IFK:n, Ville Peltosen ja Tobias Salmelaisen ylistäminen? Ja tietenkin painimisjutut.
Ei kai siinä mitään erikoista. Jääkiekko ja HIFK kiinnostaa. Niistä on aina kiva keskustella.
 

Defender

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on ihan hyvä idea mutta luulen että ei tule näkymään millään tavalla yleisömäärissä. Se vaan on näin että sieltä aina löytyy se 7000+ jotka eivät boikoteista tiedä mitään ja menevät matsiin vanhasta tottumuksesta tai keskitalven tekemisen puutteesta. Tämähän nähtiin tälläkin kaudella vaikka peli ajoittain aivan hirvittävää löysäilyä niin silti halli monesti tupaten täynnä.
Ja hyvä niin. Seura saa rahaa ja sillä on varaa palkata pelaajia. Tämän kauden katsojakeskiarvo 7 873 taitaa olla ennätysyleisö, kun putsataan aiemmilta kausilta talviklassikot pois.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Anteeksi kaikille! En vain voinut olla nauramatta tälle ketjulle. Ei, syynä ei ollut avaus. Siinä oli tunnetta ja samaa innostusta kuin itselläni 1990-luvulla. Itse "parhaassa" iässä alkaa ja kannustaa lätkää. Narrit ja turkulaiset hallitsi 90-lukua, meidän paria suonen vetoa unohtamatta. Oliko -91 kun Harri Tuohimaa upotti turkulaiset hattutempulla. Korvalappustreoista sitä kuunneltiin. Lopulta taisi jäädä luu handuun, mutta ikuisen jäljen jätti. Samoin -99 finaalit. Mutta nyt, ei vaan enää ole sitä samaa paloa jengiä kohtaan. Eilen olin hallilla yhden B2 tutun kanssa ja todettiin, tämä ei ole meitä varten. Jotain pitää tapahtua.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö sitä lakanaa voi heilutella muualla kuin VIP-aitiossa? Menkää ja toivottavasti ohjaaja on hereillä.
Et vastannut kysymykseen.

Mulla oli sulle aiemmin kysymys, johon et välittänyt vastata. Jotta en pitäisi sua täytenä trollina, voisitko ystävällisesti vastata siihen, haluaisin kovasti kuulla näkemyksesi.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ja hyvä niin. Seura saa rahaa ja sillä on varaa palkata pelaajia. Tämän kauden katsojakeskiarvo 7 873 taitaa olla ennätysyleisö, kun putsataan aiemmilta kausilta talviklassikot pois.

Saa mukavia nimiä paitojen selkiin pelipaitakokoelmiin, muuta ei tahdo oikein käteen jäädä tämän ohjastajan vahtivuorolla.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin kaikki tämän ketjun lakanavillitsijät ovat jostain Lieksasta?

Niin kyllä on vituttanut tällä kaudella jo ihan tarpeeksi lähteä noihin matseihin jo täältä Vantaalta asti, joten tuskin tuolta maakunnista asti on kovin moni IFK-fani innokas lähtemään sinne stadiin asti ja Nordikselle tollaisia pelejä katsomaan.
 

Defender

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin kyllä on vituttanut tällä kaudella jo ihan tarpeeksi lähteä noihin matseihin jo täältä Vantaalta asti, joten tuskin tuolta maakunnista asti on kovin moni IFK-fani innokas lähtemään sinne stadiin asti ja Nordikselle tollaisia pelejä katsomaan.
Mutta jos pääsisi huutamaan kenkää vitun Ville Peltoselle ja Töppäri Salmelaiselle ja heiluttamaan lakanaa. Lisäksi pääsisi ehkä televisioon. Voisivat tulla vaikka traktoreille, niin ehkä lehdistökin kiinnostuisi.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Vielä ei ole aika, mutta hyvin todennäköisesti tähän boikottiin tulee itsekin liityttyä. Se on tällä hetkellä yhden tappion päässä, ja aikaisemmin asettamani minimitavoite tälle kaudelle on tällä hetkellä vain naurettava haave. Eli siis mitä todennäköisimmin mukana; seuraaminen jatkuu, mutta rahan kantaminen loppuu. Tämä tietysti sillä olettamalla, että IFK ei ole tehnyt vaadittuja muutoksia.

Jos IFK ei jatka ensimmäiseltä pudotuspelikierrokselta ja mene seuraavalta kierrokselta jatkoon tai pelaa vähintään seitsemän ottelun sarjaa, jossa tosissaan haastetaan vastustaja, tulee sekä Peltosen että Salmelaisen lähteä ihan helvetin kauas tästä seurasta.

Mutta loppujen lopuksi kysymys ei ole siitä, ketkä lähtevät vaan siitä ketkä tulevat tilalle. Vastaus ei voi olla ihan sama, vaan fyrkat pitää pistää kiinni parhaisiin mahdollisiin henkilöihin. Jos parhaat mahdolliset on saatavilla vasta vuoden kuluttua, tehdään sopimukset nyt ja odotetaan vuosi lisää muutosta. Toisin sanoen, ei vaihdeta vain vaihtamisen ilosta, vaan haetaan oikeasti näkemystä, kokemusta ja osaamista organisaation urheilupuolen kahdelle tärkeimmälle pallille.

Urheilujohtajaksi haluaisin Laukkasen, mutta hänen moraalikäsitys kyllä arveluttaa jossain määrin. Toinen potentiaalinen nimi voisi olla Kultanen. Penkin taakse ottaisin koko rahalla ja vaikka lainalla J. Jalosta pitkällä pahvilla. Näiden nimien jälkeen mun ajatukset loppuvat, mutta pointtina kuitenkin se, että tuoreita näyttöjä menestymisestä ja osaamisesta tulee olla.
 

Hesari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen hiihto ja painimaajoukkue
Anteeksi kaikille! En vain voinut olla nauramatta tälle ketjulle. Ei, syynä ei ollut avaus. Siinä oli tunnetta ja samaa innostusta kuin itselläni 1990-luvulla. Itse "parhaassa" iässä alkaa ja kannustaa lätkää. Narrit ja turkulaiset hallitsi 90-lukua, meidän paria suonen vetoa unohtamatta. Oliko -91 kun Harri Tuohimaa upotti turkulaiset hattutempulla. Korvalappustreoista sitä kuunneltiin. Lopulta taisi jäädä luu handuun, mutta ikuisen jäljen jätti. Samoin -99 finaalit. Mutta nyt, ei vaan enää ole sitä samaa paloa jengiä kohtaan. Eilen olin hallilla yhden B2 tutun kanssa ja todettiin, tämä ei ole meitä varten. Jotain pitää tapahtua.
Toivottavasti itsekin voisin itsekin eläköityä HIFK:n kannattamisesta, vaikka varhaiseläkkeelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös