Viestin lähetti Shayne
Niin vähän arvelinkin - siis se että LA-Areenalle Blues-HIFK -matsiin saapuu 1000 IFK-fania, ei riipu millään tavalla sinusta.
No ei todellakaan. Kenenkään ei tarvitse kysyä multa lupaa lähteäkseen sinne.
Viestin lähetti Shayne
Niin vähän arvelinkin - siis se että LA-Areenalle Blues-HIFK -matsiin saapuu 1000 IFK-fania, ei riipu millään tavalla sinusta.
Aluksi vain sai toisen käsityksen, kun kuitenkin vyössäsi riittää reiät lähteä arvostelemaan muiden joukkueiden fanien osanottoa vieraspeliin.Viestin lähetti scholl
No ei todellakaan. Kenenkään ei tarvitse kysyä multa lupaa lähteäkseen sinne.
Viestin lähetti Shayne
Aluksi vain sai toisen käsityksen, kun kuitenkin vyössäsi riittää reiät lähteä arvostelemaan muiden joukkueiden fanien osanottoa vieraspeliin.
Viestin lähetti scholl
Veikkaajassa oli juttua Elitserienistä. Mm. Timrån kannattajat käyvät duunin jälkeen himassa vaihtamassa fanipaidan päälle ja näin ollen myös aitioissa tunnustetaan kotijoukkueen väriä. Suomessa näytetään olevan mielummin vaikka CCCP- tai Che-paita päällä kuin oman jengin.
Viestin lähetti Juhaht
Itsekään en ole pelipaitaa pitänyt enää vuosiin matseissa, vaikka sellaisen omistankin. Koko homma on niin yhdentekevää tällä hetkellä, että jonkun fanipaidan päälle vetämisen kokisin lähinnä itseironisena läppänä, jota kukaan ei ymmärtäisi. Minä itse kaikkein vähiten.
Viestin lähetti Juhaht
Itsekään en ole pelipaitaa pitänyt enää vuosiin matseissa, vaikka sellaisen omistankin. Koko homma on niin yhdentekevää tällä hetkellä, että jonkun fanipaidan päälle vetämisen kokisin lähinnä itseironisena läppänä, jota kukaan ei ymmärtäisi. Minä itse kaikkein vähiten.
Viestin lähetti scholl
Katselin huvikseni tuota Bluesin shoppia äsken ja tuli mieleen se, että takaikkunatarrat ovat kadonneet melkein täysin autoista. Joku 15v sitten lähes jokaisessa autossa oli joko IFK:n tai Jokereiden tarra.
´Viestin lähetti JHag
...on saapumassa maaliin (ainakin omalta osaltani) aina tärkeiden kunnallisvaalien tieltä.
Tää JanJ:n ja Kempesinkin näkemä niitti oli 1. erässä.
Viestin lähetti Cannibal
ihmetystä herätti myös tilanne, jossa IFK-fanikatsomo antoi valtavat suosionosoitukset Söderholmille perstaklauksesta....jossa mies tosin pelasi itsensä tilanteesta ulos ja taklattava pääsi taklauksesta huolimatta laidasta läpi!
Toisaalta, en yllättyisi pätkääkään, vaikka fanit menisivät euforiaan Jeren ajellessa tuttuun tyyliin ohi vastustajasta laidan läpi. Kunhan yritti. Se on tärkeintä. Ei se mitään, vaikka siitä maali tulikin.
Viestin lähetti JHag
Ja lucas; ei, en sanonut että HIFK oli eilen erityisen fyysinen. TPS ja Jyp matseissa oltiin makoisan fyysisiä, eikä hävetä vierailu LA-areenallakaan. Ugh!
PS. IFK tosiaan eilen ajeli vain niitä Bluesin pienimpiä hemmoja; mallia Haakana, Malone, Maclean ja muistaakseni Wilson. Vittu, mitä kääpiöitä.
Viestin lähetti Cannibal
Wilsonia ei ainakaan ajanut kukaan eilen ...
Viestin lähetti Cannibal
...ihmetystä herätti myös tilanne, jossa IFK-fanikatsomo antoi valtavat suosionosoitukset Söderholmille perstaklauksesta....jossa mies tosin pelasi itsensä tilanteesta ulos ja taklattava pääsi taklauksesta huolimatta laidasta läpi!
Viestin lähetti Jaari
Kyseessä oli Pihlström ja pisti kyllä hymyilyttämään myös minua ja kaveriani F1:ssä. Tuli varmaan illan kovimmat suosionosoituxet B2:sen suunnalta vaikka taklaus meni juuri sopivasti ohi niin että siitä oli huomattavasti enemmän haittaa kuin hyötyä.
Toisaalta se oli ihan mukava pläjäys sillä se oli ainoa kerta kun tuon matsin aikana oli hetken aikaa hauskaa.