HIFK-Blues Ke 20.10, The Jäähalli

  • 19 041
  • 208
Tila
Viestiketju on suljettu.

lucas

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti JHag
Olen tavannut tänään pari-kolme eilen jäällä ollutta kaveria ja molemmat joukkueet olivat edustettuina tässä otoksessa.
Siis kaksi vai kolme? Miten voi tavata pari-kolme? En ymmärrä. Toisaalta Old Schoolkin veteli mua kuin mätää kukkoa.

Mä meen nukkumaan. Tästä mitään tule.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti lucas
Siis kaksi vai kolme? Miten voi tavata pari-kolme? En ymmärrä.

Tähän vastaan vielä; 2 pelannutta (HIFK), 1 ei-pelannut Bluesin pelaaja, näki matsin kuitenkin. Joten vähän niinkuin 2+? :)

Miksi aina haetaan fyysistä peliä ja fyysistä joukkuetta? Miksei kukaan kaipaa liigan psyykkisintä joukkuetta, psyykkisiä pelaajia ja eikö kukaan pidä psyykkaustilastoja?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jaahas, ilonpil..tarkoitan moderaattorit laittoivat vähän jarrua tähän keskusteluun, ei se mitään, jatketaan vääntöä seuraavassa matsiketjussa. Voiko muuten nyt jo perustaa matsiketjun 25.11 pelattavaa ottelua varten?

Bluesin pelaajille oli muuten kuulemma tullut pyyhkeitä (syystä) lepsusta pelaamisesta tässä matsissa, tarkoitus oli pelata paljon aggressiivisemmin. Sinänsä ihmettelen Hirson kommenttia eilisen Iltalehdessä, jos nyt en ihan väärin lukenut niin mies väitti Bluesin pelanneen aggressiivisemmin kuin viime pelissä....hmmm...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Daespoo
Sinänsä ihmettelen Hirson kommenttia eilisen Iltalehdessä, jos nyt en ihan väärin lukenut niin mies väitti Bluesin pelanneen aggressiivisemmin kuin viime pelissä....hmmm...

Iltalehti on kirjoittanut omiaan, Ilta-Sanomissa Hirso sanoi selkeästi, että edellisessä kohtaamisessa Blues oli paljon vahvempi (käyttäen siis tätä sanaa siinä yhteydessä).
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Daespoo

Bluesin pelaajille oli muuten kuulemma tullut pyyhkeitä (syystä) lepsusta pelaamisesta tässä matsissa, tarkoitus oli pelata paljon aggressiivisemmin. Sinänsä ihmettelen Hirson kommenttia eilisen Iltalehdessä, jos nyt en ihan väärin lukenut niin mies väitti Bluesin pelanneen aggressiivisemmin kuin viime pelissä....hmmm...

On se luetun ymmärtäminen vieläkin hakusessa. Mutta kyllä se siitä. Kyllä blyys oli saamaton keskiviikon pelissä. Minun mielestä voisi vaikka vaihtaa valmentajaa. Tai hankkia muutaman vahvistuksen ,kuten Karalahti, Bednar tai Tuomo Ruutu.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Old School
On se luetun ymmärtäminen vieläkin hakusessa. Mutta kyllä se siitä. Kyllä blyys oli saamaton keskiviikon pelissä. Minun mielestä voisi vaikka vaihtaa valmentajaa. Tai hankkia muutaman vahvistuksen ,kuten Karalahti, Bednar tai Tuomo Ruutu.

Mistä blyys hankintoja tekee kun ne kaikki jonottavat jo Hifkin toimiston ovella?
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Juhaht
Mistä blyys hankintoja tekee kun ne kaikki jonottavat jo Hifkin toimiston ovella?

Totta tosiaan, kuka nyt espoossa haluiaisi pelata?
Rakentakaa uusi isompi halli ja vaihtakaa valmentaa, kyllä se siitä !
 
Viestin lähetti Old School
Totta tosiaan, kuka nyt espoossa haluiaisi pelata?
Rakentakaa uusi isompi halli ja vaihtakaa valmentaa, kyllä se siitä !

"§4 Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte ”lähetä”-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun. ... "

Tämä ketjua on sitten säpittämistä vaille valmis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös