Mikä on muuten Riksmanin tilanne? Ammattimies ja taisi torjua aika kivasti keväällä -11. Vielä parempi signaus kuin Kilpeläinen.
Kilpeläinen teki jo joulukuussa 2012 kevääseen 2015 saakka Jokerien kanssa jatkosopimuksen, joten vain sopimuksen purkaminen vapauttaisi Kilpeläisen toisen sm-liigaseuran käyttöön. Taisi olla vielä Kekäläisen tekemiä jatkosopimuksia.
Kameraden Jhag nein! Juuso oli vielä viimekaudella kova(ja fanitin täysillä -11) mutta kannattaako riskeerata Selkää meillä enää? Eikö se ole vähän samanlaista arpapeliä kuin joku-ahl-arpa?
Nykyisistä liigaveskareista (jotka voisivat olla Oreen edellä ykkösiä) vailla sopimusta on lähinnä vain Engren, jonka saadakseen joutuu kilpailemaan Pietarin SKA:n kanssa.
Lähteekö Norja?
Huhhuh. Tiedossa oli kyllä että Bluesin tarjous Erikssonille ei ollut mitään huippuluokkaa mutta jos tuon kanssa olisi pitänyt kilpailla en yhtään ihmettele että Espoossa lyötiin Jocken suhteen hanskat tiskiin.Miten esimerkiksi voimme olettaa, että ensi kaudeksi Nybondas löytää viisasten kiven ulkomaalaisten scouttaamiseen? Miten pystyy luottamaan kaveriin, joka maksaa Erikssonille 280k euroa. Suljetulle osastollehan sellaiset pitäisi lähettää, valkotakkiset vahtimaan ja lääkitys kohdilleen.
Mua myös vituttaa Norjan lähteminen, oli ihan asiallinen 2-mv. Jäin miettimään, että olikohan Ortiolla NHL-tyyppinen sopimus, jossa hänet määritellään selkeästi 1-maalivahdiksi? Toisaalta Ortio pelasi kokonaisuudessaan niin hyvän kauden, että en muista halusinko kertaakaan varsinaisesti maalivahdin vaihtoa.
Mua myös vituttaa Norjan lähteminen, oli ihan asiallinen 2-mv. Jäin miettimään, että olikohan Ortiolla NHL-tyyppinen sopimus, jossa hänet määritellään selkeästi 1-maalivahdiksi? Toisaalta Ortio pelasi kokonaisuudessaan niin hyvän kauden, että en muista halusinko kertaakaan varsinaisesti maalivahdin vaihtoa.
Varakkaalla itsellään oli kova halu lähteä ulkomaille. Ja kuulemma Suomessa pelatessaan olisi halunnut pelata IFK:ssa tai Bluesissa.Ai Elitserien käy täällä vaan pomimassa rusinat pullasta? Ja jokainenko sinne lähtee jos on mahdollisuuksia? Onko liksat niin paljon kovemmat siellä?
No just, jotenkin mä arvasin, että vanha kunnon Soppa liittyi tähän kuvioon. Sehän on täyttä vittuilua ilmoittaa kaverille, että pelaat tänään ja sitten todeta iltapäivästä, että et sä pelaakaan. Ja mitä vittua, Lunkkako ei päätä pelaavaa maalivahtia? Mun mielestäni se vastuu pitää olla ehdottomasti veskarivalmentajalla. Lunkka taitaa olla liian kiltti mies tossa koutsin hommassakin? Hei oikeesti, näytetään ovea tyypille, joka on pelannut +90% ja GAA 2,1 -lukemilla viimeiset pari vuotta. Ihan sama, vaikka niitä pelejä ei ole ollut paljon, hommansa Norja on tehnyt todella tyylikkäästi.
Lunkan näytöt ovat ainakin ensimmäisen vuoden perusteella hyvät. Sen verran hyvät veskat HIFK:lla oli viime kaudella.
Varakkaalla itsellään oli kova halu lähteä ulkomaille. Ja kuulemma Suomessa pelatessaan olisi halunnut pelata IFK:ssa tai Bluesissa.
Ore on kelpo kakkosveskari ja koppipelaajana erittäin pidetty.
En silti ole sitä mieltä että näitä "kulttipelaajia" raahataan meille mihin tahansa hintaan.
Juuri näin. Jos Jere matkaa Jokereihin ~350k liksalla, siinä on 200-250k pelaajan osuutta ja loput Jokerit maksaa HIFK:n "kyykyttämisestä". Jos Jere sanoisi 350 tai lähen menee, Penaa kopioiden mun ensimmäinen vastaus olisi no lähe menee sit. Niin hyvä pelaaja Karalahti ei missään nimessä enää ole. En Jerefaninakaan vain näe Jereä liigan parhaana pakkina, vaikka liksa sitä luokkaa olisi. Kekäläisen en muuten olisi uskonut tuollaista tarjousta tekevän. Tarkemmin ajateltuna, en kenenkään Jokeriorganisaatiossa. Mun viha-rakkaussude naapuriin on rehellisesti sanottuna sitä luokkaa, että kyllä mä voin sanoa toivovani Helsinkiin menestystä mieluummin, kuin tällä kaudella Poria lukuunottamatta mihinkään. Eli en ole Jokerivihaaja, mutta silti mielestäni mahdolliset ökytarjoukset Karalahtien yms. Suntaan on enemmän pullistelua meille päin ja tähän kilpahuutoon ei tarvitse lähteä.
On hyvät näytöt ja pikkulinnut laulavat mm. Ortion olleen todella tyytyväinen koko pakettiin. Mutta vähän, edes hippasen, tasaisemmalla peluutuksella meillä voisi olla nyt Norja taas askeleen lähempänä 1-veskarin paikkaa.