Se on sitten eriasia, mitkä ovat miehen (Lydman) intressit pelaamisen suhteen.
Olen 99,9% varma, että Toni Lydman lopettaa kiekkouransa NHL:ään.
Se on sitten eriasia, mitkä ovat miehen (Lydman) intressit pelaamisen suhteen.
Niin no, tätä on nykymeininki. Valitettavasti. En vaan koe täysin omakseni joukkuetta, jossa pelaa jotain eerosomervuoria tai muita jämänarreja, vaikka ei minulla nyt mitään henkilökohtaista kyseistä pelaajaa kohtaan olekaan ja ihan symppiskaveri se Eerokin on. Mainitut pelaajat edustavat vielä itselleni paljon kuvottavampaa kategoriaa, kaikki jostain maaseudulta roudattuja junantuomia narreja. En tosin osaa yhtään ihmetellä omaa kantaasi, sillä suosikkijoukkueeksesi mainitset Chelsea FC:n.
En tosin osaa yhtään ihmetellä omaa kantaasi, sillä suosikkijoukkueeksesi mainitset Chelsea FC:n.
Minun mielestä nimenomaan on kyse jälkiviisaudesta. Itsekin odotin aikanaan Pikku-Hakilta paljon, ja matsi matsilta venasin milloin alkaa kulkemaan muttei vaan alkanut. Jälkikäteen on helppo sanoa että olisi pitänyt odottaa vieläkin kauemmin. Oliko Jokerit aikanaan liian kärsimätön Eero Somervuoren kanssa? Siinä hetkessä sitä on vaikea tietää että kaverista sittenkin tulee supertähti vaikka on vetänyt viimeiset viisi peliä kiikaritehoilla.Hagman menee samaan kastiin Salmelaisen, T. Ruudun, Enlundin, Ramstedtin ym. kanssa. Eli ryssittiin muualle, kun ei uskallettu antaa vastuuta, vaikka kaikki vähääkään mistään ymmärtävät näkivät potentiaalin kaukaa. Ja nyt ei ole kyse mistään jälkiviisaudesta...
Mä en kyllä rehellisesti sanoen tiedä/muista. Peliaika vaan rupesi vähenemään ja Kekäläinen kokosi sillekin kaudelle superjoukkuetta, jossa lappasi helvetisti jätkiä. Sen kyllä muistan, että kovin kummoisesti ei Nikellä kulkenut odotuksiin nähden eli ei hän mihinkään koirankoppiin joutunut. Saa korjata, jos olen väärässä.
Enemmänkin hain tässä sitä, että Chelsea nyt edustaa "parhaiten" tätä nykypäivän namusetämeininkiä. Valmentaja- ja pelaajaruletti sen kuin pyörii ja perinteiset arvot on heitetty romukoppaan.
Enemmänkin hain tässä sitä, että Chelsea nyt edustaa "parhaiten" tätä nykypäivän namusetämeininkiä. Valmentaja- ja pelaajaruletti sen kuin pyörii ja perinteiset arvot on heitetty romukoppaan.
Minun mielestä nimenomaan on kyse jälkiviisaudesta.
Ei se sitten sulle kuitenkaan ihan kokonaan mennyt perille. Näytätkö sen viestin, missä erikseen puhun "jyväjemmareista" ja siitä, kuinka sulkisin heiltä ovet IFK:hon? Kaikki mainitsemani pelaajat liittyvät jollain tapaa Jokereihin ja se on nyt tässä se yhdistävä tekijä, get it? Koko futispointti nyt oli valmiiksi jo ihan asian vierestä, kyse oli arvoista. Jatka toki hyväksi havaitulla väärinymmärtämisen linjalla.
Hagman menee samaan kastiin Salmelaisen, T. Ruudun, Enlundin, Ramstedtin ym. kanssa. Eli ryssittiin muualle, kun ei uskallettu antaa vastuuta, vaikka kaikki vähääkään mistään ymmärtävät näkivät potentiaalin kaukaa.
Jos tuota Facebookia pitää jonkunlaisena "lähteenä", niin Liivikin uudessa päivityksessä annetaan hyvin voimakkaasti ymmärtää uran jatkuvan HIFK:ssa. Siellä odotellaan mm. ensi kauden talviklassikkoa.
Jos tuota Facebookia pitää jonkunlaisena "lähteenä", niin Liivikin uudessa päivityksessä annetaan hyvin voimakkaasti ymmärtää uran jatkuvan HIFK:ssa. Siellä odotellaan mm. ensi kauden talviklassikkoa.
No aika epäluotettava "lähde" taitaa olla Liivik fanisivu Facebookissa, varsinkaan kun ei taida Siim itse sitä sivua päivittää tai olla missään tekemisissä sen kanssa?
Itse ainakin olen siinä uskossa että kaikkien käänteiden jälkeen on jäämässä Jyväskylään
Mielestäni voisi tähän kategoriaan fantasioida Toni Lydmanin (Lahden kasvatti) kotiinpaluusta Helsinkiin, kun ei alkukaudesta meinannut edes rosteriin mahtua Ankoissa.
Laaksolla sopimus Severstalin kanssa myös ensi kaudesta ja tosiaan, miksi Salmelainen pitäisi naarata tänne? Kolme viimeisintä kautta luokkaa keskinkertainen, tämä mukaanlukien. Olisi toivotavaan toivotaan hankinta. Jos 100k irtoaa, niin mikäs siinä, enempää ei kannattaisi tuollaiseen kysymysmerkkiin satsata. Ihan sama, vaikka kaksi hyvää kautta löytyykin uralta, niistä on jo aikaa.
e. Janne Lahti saattaisi olla yksi hyvä vaihtoehto.
Janne Lahti... Täysin naurettavaa verrata Salmelaiseen tai Hagmaniin. Kelpaisi mahdollisesti täytehankintana (hyvä pelaaja, tosin vastenmielinen) mutta älä nyt jumalauta ota tän legenda-haun yhteydessä puheeksi.
Salmelainen pelaa tällä hetkellä Sveitsin B-liigassa, joten olisi ihme, jos ei mitään saa siellä aikaiseksi?
Ei ollut retorinen kysymys. Oman muistini mukaan Hakki ainakin veti herneet nenään ja siirtyi Jokereiden organisaatioon tämän myötä, mutta tässä iässä kun muisti ei enää ihan aukoton ole eikä ole mahdollisuuksia tarkistaa faktoja, ajattelin kysymyksen täällä esittää siinä toivossa, että joku muu muistaisi paremmin. Voi toki olla että tämä tapahtui vasta vähän myöhemmin kun Pikku-Hakki Ouluun siirtyi ja silloinhan Summanen vaikutti jo Jokereissa.Tämä oli varmaan retorinen kysymys. Hagman oli vielä aika kokematon ja siihen jengiin ei kaikki mahtunut.
Salmelainen pelaa Genevessä viidettä kautta, koko sen ajan Geneve on ollut Nationalliga A:ssa. Ja tällä hetkellä pelaavat puolivälieräsarjaa Berniä vastaan.
Mitä nää höpiset. Minä vaan heitin, että Janne Lahti voisi olla hyvä haku ensi kauden joukkueeseen, ihan sama mitä muuta sinne on tulossa. Salmelainen pelaa tällä hetkellä Sveitsin B-liigassa, joten olisi ihme, jos ei mitään saa siellä aikaiseksi? Joka tapauksessa, hänen pelillinen tasonsa on laskenut viime vuosina. Mikä legenda-haku?