Kun katsoo tämän kauden pleijareita, niin kyllä harmittaa IFK:n puolesta, että Wärn ja Ahtola päästettiin menemään. Mikähän näiden pelaajien sopimustilanne on ja olisiko mahdollista kotiuttaa?
Fantasiarosteria hyökkäyksen osalta:
Salmelainen - XX - Hagman
Salomäki - Granlund - Peltonen tai XX (XX = tähän olen kuullut huhun eräästä shokkikaappauksesta, mutta lupasin olla kirjoittamatta nimen)
Talaja - XX - Pakarinen
Leinonen - Nykopp - Partanen
Salmelainen ja Hagman ovat kyllä toiveajattelua eli heidän sijastaan voitaisiin tyytyä Ahtola - Wärn kaksikkoon. Töykkälälle voitaisiin tehdä sopimus, sillä senttereitä tarvitaan ainakin 6 kpl joukkueessa. Jos Liivik saataisiin pidettyä, niin hän aina mahtuu rinkiin.
Eli tärkeimmät puuttuvat palaset tässä rosterissa ovat taitava ykkösketjun sentteri ja EHT-tason kahden suunnan keskushyökkääjä a´la Wirtanen.
En mä taas tiedä, että viedäänkö mua 100-0. Tuo fantasiarosteri on erittäin hyvä ja tasapainoisen oloinen mutta että Hagmanin ja Salmelaisen tilalle Wärn ja Ahtola:
Ahtola-XXX-Wärn
Salomäki-Granlund-Peltonen
Talaja-XXX-Pakarinen
Leinonen-Nykopp-Partanen
Olisi kyllä puukäsiarmeijan eliittiä. Hagman ja Salmelainen ovat sen tason jätkiä, joita tarvitaan tai sitten samaa tasoa. Wärn ja Ahtola on jo korvattu Talajalla ja Pakarisella. Nyt pitää korvata se ääripään taito, jota koko tällä kaudella ei ollut joukkueessa.
On erittäin sääli, jos HIFK ei saa hankittua Hagmania ja Salmelaista, jos he eivät pelaa Sveitsissä tai KHL:ssä. Jotain mielestäni jopa tehty väärin