Mielestäni IFK:n puolustus tarvitsee ilman muuta pari hyvää puolustajaa.
Se, mihin otin kantaa, oli Söderholmin pudottaminen ykköskorista. Olen siitä kanssasi, rakas nimimerkki Lemieaux, eri mieltä.
Kiinnostaa mua muiden mielipiteet jos ne on perusteltuja. Olemme samaa mieltä siitä, että IFK:n puolustus tarvitsee ilman muuta vielä pari hyvää puolustajaa. Jos meillä on nuorempi, Söden kanssa samantasoinen jätkä kakkosessa, Söde voi puolestani pelata "Melartin" kanssa ykkösessä. Mutta "nuorempi, Söden kanssa samantasoinen jätkä" ei ole sama kuin Oscar Eklund. Mä en oo ehdoin tahdoin pudottamassa Södeä ykkösestä, mutta mulle ei riitä Söde ja Eklund top2 kiekollisiksi pakeiksi IFK:ssa 2013-2014.
Hiukan myös ihmetyttää se, että Söderholm ei eräiden kommenttien mukaan mahdu kahteen ekaan pakkipariin <edit> plusmiinustilastolla -6 ja pistesaldolla 32 viime kaudella </edit> ( sis. Playoff off-matsit)
Joo. Runkosarjassa -7, joka taisi olla eniten pelaavista pakeista huonoin (Varakas -1, Klubertanz +1, Melart +2, Jokela +2). Pleijareissa tosiaan +1.
Pisteitä Hra Söderholm teki itse asiassa enemmän kuin mainisemasi 26. Runkosarjassa 4+23=27 pistettä, pleijareissa 2+3=5 eli yhteensä 32p. Runkosarjassa maaleja tuli siis hulppeat 4, joista yksi oli YV-maali. Mä ymmärrän aivan hyvin, että koko ykköskenttä oli... no, ongelmia oli muuallakin kuin johtavan kiekollisen puolustajan tontilla, mutta onko noi mielestänne tyydyttävät tilastot YV-ykkösen kiekolliselle pakille? 53 matsia, 4 maalia, 1 YV-maali? Jos ei olisi Söde kyseessä, puolustelisitteko noin kivenkovaan?
Mä olen Södefani, aina ollut. Kyse ei ole siitä. IFK on mulle Södeä suurempi rakkaus, ja haluan että IFK menestyy.
Klubertanz
Olisiko Kyle Klubertanz mielestänne riittävä kolmas kiekollinen? Menee se ainakin kategoriaan "nuorempi, Söden kanssa samantasoinen jätkä" joten kelpuuttaisin "ykköspakiksi", tai siis kolmanneksi kiekolliseksi Söden ja Eklundin lisäksi. Enkä näkis, että se ois kovasti huonompi signaus kuin Mikko Kousa, tai etenkään Cory Murphy. Sanokaa nyt sitten Klubitanssiakin utopiaksi verotuksesta johtuen, mutta mä uskon että tämän tasoiset jätkät OVAT saatavissa. Ja täytyykin saada yksi sellainen.