HIFK 2012/2013 - kaikkien aikojen tylsin HIFK?

  • 49 117
  • 132

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en katso pelaajia sillä silmällä, että pyrkimyksenäni olisi joko riemastua ja lällätellä tai olla naama norsunvitulla, jos pelaaja ylittää tai alittaa itsensä. Toisin sanoen käännän viiltävän nopeasti rotsini samantien kun/jos Kibe rupeaa leipomaan häkkejä. Pääasia on joukkueen etu.
Tämä onkin joukkueen kannattajalle varsin terve lähestymistapa. Joku voisi jopa sanoa, että itsestäänselvä, mutta näin asia ei valitettavasti ole. Muistan esim. eräästä syksyisestä pelistä F-katsomosta, kuinka eräs lippalakkipäinen kaveri valitti kovaan ääneen joka kerta O'Sullivanin ollessa kentällä. Kyseinen matsi päätyi sitten rl-kisaan, jossa POS iski sisään toinen toistaan tyylikkäämpiä byyrejä. Tämä IFK-fanin irvikuva kiehui naaman värähtelyistä päätellen sisäistä raivoa POS:n maalien tahtiin, mutta lopulta hän sai poistua kotiin suhteellisen tyytyväisenä, vaikka nämä komeat veivit taisivatkin jättää ikuisen arven tämän häviäjän ankeaan sieluun.
 

Carlos

Jäsen
Korjataan: siis elää aivan yksin sinun muistoissasi.

Puhuttaessa Nicce the Greatista, pidätän itselläni oikeuden meititellä itseäni. Sen lisäksi on mahdollista että joku muukin muistaa tuon puolustajasuuruuden, joka oikeastaan lopetti vain siksi ettei halunnut reiluna miehenä tuhota Z:n itsetuntoa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tämä IFK-fanin irvikuva kiehui naaman värähtelyistä päätellen sisäistä raivoa POS:n maalien tahtiin, mutta lopulta hän sai poistua kotiin suhteellisen tyytyväisenä, vaikka nämä komeat veivit taisivatkin jättää ikuisen arven tämän häviäjän ankeaan sieluun.

Vittu mua ärsyttää nämä puupäät! Pidän Jatkoaikaa kuitenkin aitona fanisaittina, joten täällä onneksi törmää harvoin tällaiseen kivaan ilmiöön. Mutta on täälläkin joskus väläytelty. Kun Pitkämäki imuroi maalissa vertahyytävällä tavalla ja onnistui vihdoin yhdessä (1 kpl) pelissä, saapui jokunenkin jälkiviisas kertomaan, että ähhäh tästäs saitte. Niin me saatiinkin, 3 pinnaa. Pahempaa se on toisinpäin, kuten tuossa esität. Mun lähipiirissäni oli kausikortin omistava JP Haatajan inhoaja, joka oli naama norsunvitulla keväällä -11. Sinänsä uskomatonta. Kaiken lisäksi mulle jäi täysin epäselväksi, miksi Haataja oli niin perseestä ja niin yliarvostettu.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Tylsää.

Olen alkanut fokusoimaan muihin asioihin. Tämän kauden HIFK on varmasti yksi tylsimmistä mitä olen nähnyt. Olen sentään käynyt Nordiksella niin pitkään , kun pytinki on ollut pydessä. Täytyy sanoa että pahasti on sulanut koko menestys ja maine sitten toissakauden mestaruuden. Hakoteillä ollaan ja pahasti. Kun lockout päättyy ja Lennu, Stephane ja jo poistunut Sean poistuvat Atlantin taa, voidaan loppu kauden tavoitteeksi asettaa sarjassa pysyminen. Kauden alun arvioissa HIFK:iä kaavailtiin parhaimmillaan sijalle kuusi ja huonoimmillaan sijalle kymmenen. Meikäläisen optimistinen veikkaus on että sijoitus tulee olemaan sija kahdeksan. Sääleistä pudotaankin sitten heti. Täytyy vanhan alkaa etsiä jotain uutta kiinnostuksen kohdetta, kun eihän sitä voi loppu kauttakaan vaan Jallua dokata Main Streetillä. Nybondas, Soppa ja Pennanen voisivat mun puolesta saada kaikki monoa perseelle. Peltonen ja Kuhta voisivat eläköityä, mieluitten jo joulutauolla. Vituttaa ja raskaasti.
 

Stigu

Jäsen
Tämä onkin joukkueen kannattajalle varsin terve lähestymistapa. Joku voisi jopa sanoa, että itsestäänselvä, mutta näin asia ei valitettavasti ole. Muistan esim. eräästä syksyisestä pelistä F-katsomosta, kuinka eräs lippalakkipäinen kaveri valitti kovaan ääneen joka kerta O'Sullivanin ollessa kentällä. Kyseinen matsi päätyi sitten rl-kisaan, jossa POS iski sisään toinen toistaan tyylikkäämpiä byyrejä. Tämä IFK-fanin irvikuva kiehui naaman värähtelyistä päätellen sisäistä raivoa POS:n maalien tahtiin, mutta lopulta hän sai poistua kotiin suhteellisen tyytyväisenä, vaikka nämä komeat veivit taisivatkin jättää ikuisen arven tämän häviäjän ankeaan sieluun.
Jos mulla olisi lippis, olisin voinut olla tuo dude.

Kyllähän POSinkin lähdön myötä IFK:sta hävisi taas yksi harmaasävy pois. Itselleni POS edusti hieman samaa kuin Seppo Pakola aikoinaan: Jos on tarpeeksi paska, muuttuu itse asiassa mielenkiintoiseksi pelaajaksi.

Enää jäljellä on perusharmaa pohjamaali, joka ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Tämä on harmi, sillä IFK:ssa on itse asiassa aika monta pelaajaa, joita voisi seurata: Luttinen, Talaja, Petrell, Varakas, Nyholm, Melart, Partanen ja Liivik esim. ovat täydellisiä IFK:n näköisiä pelaajia. Mutta kun peli ei kulje, niin yksilötkään eivät pääse pelaamaan vahvuuksillaan.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tämä onkin joukkueen. Tämä IFK-fanin irvikuva kiehui naaman värähtelyistä päätellen sisäistä raivoa POS:n maalien tahtiin, mutta lopulta hän sai poistua kotiin suhteellisen tyytyväisenä, vaikka nämä komeat veivit taisivatkin jättää ikuisen arven tämän häviäjän ankeaan sieluun.

Sinänsä pointin vierestä, mutta mitä syytä tyytyväisyyteen ton pelin jälkeen oli? Jämäpiste Kärpiltä pelissä, josta Olisi kuulunut kolme. Ei siinä ainakaan mua paljon pari rankkarimaalia lämmittäny kun sekin skaba meni vieraille.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sinänsä pointin vierestä, mutta mitä syytä tyytyväisyyteen ton pelin jälkeen oli?

En ole VT, mutta uskoisin että tästä ei ollut kysymys. Eihän kukaan voinut ollakaan siihen tyytyväinen, että Kärpät kiskoi aina vaan tasoihin ja lopulta ohi. Pointti taisi olla se, että kaveri oli pettynyt POS:n onnistuneisiin rankkareihin. Siis suuttui siitä, että inhokki sai kiekon maaliin.

Itse pääsin tekemään "mitä teet kun inhokkisi tekee maalin" -testin viime lauantaina. Olin juuri mesonnut seurueessa, jossa matsia katsoin, Eero Somervuoren täydellisestä mitäänsanomattomuudesta. Kun hän teki maalin, tuuletin aivan apinana ihan selkärangasta. Se oli automaatio, joka kieltämättä huvitti. Mutta hei - joukkueen miehiä tässä ollaan. Ja on se sintti-Eero siltikin vielä paska, ei yhdellä maalilla kuuhun sentään.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta hei - joukkueen miehiä tässä ollaan.

Näinhän se menee. Mun mielestä tässäkin pätee vähän sama kuin 'kuinka usein käyt JA:n HIFK-osiossa raapustamassa jotain?'- kohdassa. Silloin kun jengillä menee hyvin, ei täällä tarvi paljoa skriivata vaan mielekkäämpää on lukea toisten juttuja ja keskustella livenä hienoista hetkistä. Sitten kun peli on a) Caccaa b) Kusta c) Soppaa, ei tee niin mieli yhtään alkaa livenä lätisemään senjasen pelaajan paskoista otteista. Mielummin tulee JA:n(koska on itekin alan friikki) huutamaan naama punaisena siitä ja tosta ja vaatimaan vähintään a) kaikille b) jollekin c) nosillepaskalle kenkää.

Sopan HIFK tosin taitaa tehdä meikäläisen kohdalla snadin poikkeuksen: ei tee saatana soikoon jutella HIFK:sta missään muodossa. Sen verran harmaata keskinkertaisuutta toi meno tällä hetkellä on.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Noista VT:n ja JHag:n esimerkeistähän tulee valitettavan elävästi mieleen taas se "huora-hirsoa" -huutanut tyyppi. Funtsikaa vähän sitäkin tilannetta, kun IFK oli juuri tehnyt maalin, ja muu yleisö taputtaa Nordiksella maalilaulun rytmin tahtiin, niin tämä yksi pässi vaan keskittyy Hirson haukkumiseen ja jatkaa sitä samaa "huora-hirso" -vinkumistaan... siinäkin tilanteessa. Huh huh, alkaa taas vituttamaan kun miettii sitä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Mitä ihmeellistä tuossa on? Jos korkeushyppääjä hyppää kesällä 2011 tuloksen 234cm ja kesällä 2012 rima putoaa jo kahdessa metrissä, niin eikö katsomossa saa sanoa, että nyt se hyppää huonosti? Ts. täytyykö jonkun pelaajan fanitus/antifanitus päättää silloin, kun näkee pelaajan ensimmäistä kertaa ja pitää sitten päätöksestään hysteerisesti kynsin hampain kiinni, koska kerran on niin päättänyt?

Pakko tarttua. Jep, tuo ensimmäinen lause kysymyksen jälkeen onkin itse asiassa se kaikkein oikeudenmukaisin tapa arvioida pelaajia. Jos pelaat hyvin tulee kehuja ja jos pelaat huonosti tulee paskaa. Tätä ei kuitenkaan tuosta vain voi reaaliajassa kaikkien pelaajien suhteen pilkulleen noudattaa. Sinäkään et voi. Otetaan esim. Hirso, joka oli Petun alkukauden (voi hyvä Jumala) vielä huonompi kuin Kibe nyt. Muistelen sinun olleen silloin hyvin kärsivällinen ja esittäneen puolustuspuheita puolustuspuheiden jälkeen. Samoin Hade, jota kaikilla on ikävä, oli suurissa vaikeuksissa aikanaan. Peli ei kulkenut yhtään ja paskaa alkoi tulla. Muistaakseni sinä seisoit barrikaadeilla jopa adoptioon saakka. Se siitä reaaliaikaisuudesta.

En epäile hetkeäkään, ettetkö sinä olisi reilusti myös ensimmäisten joukossa kehumassa jos esim. Kibe saa pelinsä kuntoon. Se on helvetin hieno asia ja osoitus objektiivisuudesta. Kuitenkin näin mutu-tuntumalta väittäisin, että sinulla on myös pieni ylivetämisen vaara kritiikissäsi tiettyjen pelaajien kohdalla. Jos esim. ketju on Urho Kaleva kekkosen aika suomessa ja olet ruotinut ansiokkaasti Urkin politiikkaa, niin kirjoituksen sekaan ei välttämättä tarvitse ympätä toteamusta kuinka vitun huono Jan Lundell on. Etenkin kun se on tullut varmasti selville kuudessasadassa muussa viestissä ;)

Todetaan lopuksi, että en ole todellakaan tässä julistamassa etteikö kaikkia pelaajia saisi arvostella keskustelupalstalla miten tykkää. Totta kai saa. Kunhan otin esiin hieman toisen näkökulman.

ps: HIFK tuntuu kyllä tällä hetkellä tylsältä. Tylsältä ja hengettömältä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Todetaan lopuksi, että en ole todellakaan tässä julistamassa etteikö kaikkia pelaajia saisi arvostella keskustelupalstalla miten tykkää. Totta kai saa. Kunhan otin esiin hieman toisen näkökulman.

Tokihan meillä kaikilla on omia sympatioita tiettyjä pelaajia kohtaan ja kukaan meistä ei ole absoluuttisen objektiivinen, ei kukaan. Hirson suhteen mulla on sama tilanne kuin sinulla Kiben suhteen; tunnen pelaajan henkilökohtaisesti. Se ei voi olla vaikuttamatta asioihin. Ja niinhän sen pitää ollakin. Se ei ole totta, että olen pelkästään dumannut Kibeä hänen huonona aikanaan. Kun katsot peliesitykset-ketjua, sieltä löytyy parin viikon takaa viesti, jossa backuppaan BOL:n ehdotusta antaa Kibelle vielä enemmän peliaikaa. Myös ylivoimassa. Alkukaudesta en ollut ollenkaan huolissani ja pidin sitä aivan oikeana, että Kibe saa pelipaikan. Yhdessä asiassa olen kuitenkin ollut aivan superlooginen noin vuodesta 2002: Kiben paikka on 1-2 -ketjuissa tai filassa. Tämä mielipiteeni ei ole muuttunut ja siksi mua vituttaa nykytilanne, missä Kibe pelaa alemmissa ketjuissa. Näkisin siellä mieluummin kenet tahansa junnuistamme. Mutta en mä mikään anti-Kibe tosiaankaan ole - 58 esimerkiksi kutsuu mua Kibe-faniksi.

Pengoin vielä hieman lisää tämän syksyn Kibe-viestejäni ja löysin tällaisen, missä tulee kyllä kunnioitukseni pelaajaa kohti hyvin selväksi: "Kiben nykyinen taaperrus ei ole ikonin arvolle sopivaa" sekä "jos Kibe olisi ripustanut hokkarit naulaan viime keväänä, nyt olisi paita #9 katossa ja kaikilla hyvä mieli". Kyllä näistä paistaa läpi se, että olen surullinen siitä, että suuresti arvostamani pelaaja on täysin alamaissa. Lisäksi ottaisin esiin sen, että pelaajat ovat erilaisia. Hirso on taitava sentteri, Hade on lujasti raatava fyysiseen peliin kykenevä laitahyökkääjä, Kibe on puhdas vanhan koulun snaipperi. Mun mielestäni näistä pelaajatyypeistä puhdas snaipperi on "helpoin" arvosteltava. Hänen pelinsä toimii, jos maaleja tulee ja ei toimi, jos maaleja ei tule. Sentteri tai duunarisieluinen laituri saattaa hyödyttää joukkuettaan kuitenkin jotenkin myös kuivalla kaudellaan. Siksi ehkä enemmän lenkkiä heille. Täähän on Kiben oma vika, hän on opettanut meidät siihen, että verkko heiluu vähintään 20 kertaa per kausi yhtä varmasti kuin aurinko nousee. Tähän hymiö.

edit: Reaaliaikaisuudella en tarkoita tosiaankaan koko pelaajan ylistämistä/dumaamista ottelu kerrallaan. Mun mielestäni pelaaja kuin pelaaja ansaitsee vähintään 6-8 matsia aikaa, ennenkuin hänestä voi vetää jonkunlaisia lopullisia johtopäätöksiä. Hade pelasi mielestäni kuivallakin kaudella aina joukkueen eduksi, vaikka se ei näkynyt pisteissä. Tämähän olisi maailman tylsin saitti, jos kaikki olisivat täysin kliinisiä arvioijia. Hienoa, että ihmisillä on tunteita ja monilla on omat adoptiolapsensa ja inhokkinsa. Se tuo vain väriä keskusteluun.
 
Viimeksi muokattu:

Stigu

Jäsen
Yhdessä asiassa olen kuitenkin ollut aivan superlooginen noin vuodesta 2002: Kiben paikka on 1-2 -ketjuissa tai filassa. Tämä mielipiteeni ei ole muuttunut ja siksi mua vituttaa nykytilanne, missä Kibe pelaa alemmissa ketjuissa. Näkisin siellä mieluummin kenet tahansa junnuistamme.
Tätä ketjuajattelua ei mielestäni voi oikein soveltaa Kiben nykytilanteeseen, jossa hän pelaa esim. Villen ja Retiisin kanssa. Mielestäni hän soveltuu tuohon ketjuun (joka taitaa olla ns. kolmosketju) parhaiten IFK:n kejuista. Ongelma vain on se, että tämän koko ns. herrasmies/valkokaulusketjun parasta ennen-päivämäärä oli pari vuotta sitten.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ongelma vain on se, että tämän koko ns. herrasmies/valkokaulusketjun parasta ennen-päivämäärä oli pari vuotta sitten.

Totta puhut. Kiben nykykunto sopii itseasiassa todella hyvin tuohon HIFK:n pelättyyn tuomiopäivänketjuun.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Helvetin tylsä. Mitään ei tapahdu, ei kentällä eikä sen ulkopuolella. Avais nyt lompakon edes perkele ni saatais uusia naamoja tonne jäälle. Vituttaa kattoo luttisiajamöttösiä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Hirson suhteen mulla on sama tilanne kuin sinulla Kiben suhteen; tunnen pelaajan henkilökohtaisesti. Se ei voi olla vaikuttamatta asioihin. Ja niinhän sen pitää ollakin.
Toki tiesin tämän. En vain uskaltanut laittaa sitä framille.
Se ei ole totta, että olen pelkästään dumannut Kibeä hänen huonona aikanaan.
Ei olekaan, enkä sellaista tarkoittanut väittääkään. Minulla on kumma taipumus saada teksti kuulostamaan hyökkäävältä vaikkei se sen tarkoitus olisikaan. Huomaan asian yleensä vasta lukiessani tekstin uudestaan. Loppu tekstiä en ehdi kommentoida, mutta pääpiirteittään kyllä samoilla linjoilla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minulla on kumma taipumus saada teksti kuulostamaan hyökkäävältä vaikkei se sen tarkoitus olisikaan.

Johtuisikohan se tämän kauden karmasta? Rauha maassa, HIFK:n miehiä ollaan molemmat. Kärsitään tämä kausi yhdessä ja Kiben huikeat maalithan eivät oikeasti tule koskaan unohtumaan. Parhain oli mielestäni se voittomaali läpiajosta Hartwall Areenalla playoffeissa -11. Siihen byyriin napsahti narrien selkä. Kättä lippaan.

Kuuma huhu mediamaailmasta:

Radio Novassa ollaan äärimmäisen huolissaan siitä, että HIFK on viemässä Novan paikan valtakunnan virallisena HMV-instituutiona. Novassa on tehty vuosikausien työ nykyisen valta-aseman saavuttamiseksi ja tähän mennessä heillä ei ole ollut vakavasti otettavia uhkaajia täydellisen mitäänsanomattomuuden saralla. Nyt HIFK on jo läähättämässä niskaan. Lähteideni mukaan Nova ampuu kovilla panoksilla. Siellä lisätään soittolistalle entistäkin enemmän Phil Collinsia, Yö-yhtyettä, Vesa-Matti Loirin rocktulkintoja ja Suurlähettiläitä. Mutta Nordis ei antaudu. Seuraavaan otteluun on suunniteltu tällaista 1-ketjua: Eero Somervuori- Tyler Redenbach- Kimmo Koskenkorva. Neuvottelut Kalle Kermanin, Juha-Pekka Hytösen ja Kimmo Rintasen kanssa ovat myös loppusuoralla. Valmentajaspekulaatioissa HIFK kieltää jyrkästi Glenn Hanlonin signauksen: "Hän edustaa aivan liian hyökkäävää ja viihteellistä jääkiekkoa" korostaa HIFK A4-tiedotteessaan.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Kuuma huhu mediamaailmasta:

Radio Nova ei suostuisi julkaisemaan edes IFK:n ottelumainosta, vaikka siitä maksettaisiin asiaankuuluva korvaus. Sama pätee muihin medioihin. Vai milloin viimeeksi olette lukeneet lehdistä jotain IFK:hon liittyvää? Jopa JA:n toimitus julkaisi maaottelutauolle ajoitetussa "Taustalla"-sarjassaan IFK:n osuuden päivää ennen liigan käynnistymistä. Näin otsikon, mutten vaivautunut lukemaan kolumnia, sillä näin Pennasen kyllästyneen (tai iloisen/innostuneen/yleis-) ilmeen otsikon alla olevassa kuvassa. Huoh.

Kuuma huhu tosielämästä kertoo, että torstaina jatkuisi pelit...
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kovin on angstista porukkaa täällä. Torstain paikallispeli on kuitenkin loppuunmyyty, joten kyllä jotain porukkaa pelit tuntuvat vielä kiinnostavan, vaikka täältä Jatkiksesta voisi toisin päätellä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Torstain paikallispeli on kuitenkin loppuunmyyty, joten kyllä jotain porukkaa pelit tuntuvat vielä kiinnostavan, vaikka täältä Jatkiksesta voisi toisin päätellä.

Ai on HIFK-jokerit oikein loppuunmyyty. No sittenhän kaikki on helvetin hyvin.

HIFK porskuttaa tämän kauden vielä ihan mukavilla yleisömäärillä, koska viime kauden pudotuspeleihin myytiin huikea määrä kausikortteja, joita ei uusien kausikorttilaisten kohdalla voinut lunastaa yksittäisinä pääsylippuina, joten kannattavammaksi tuli tappioiden minimoimiseksi hankkia kausikortti tähän kauteen. Asiat näyttävät vielä mestaruuden ja Granlundin jäljiltä paremmilta, kuin ovatkaan. Ensi kaudeksi jos ei saada saada oikeasti uskottavuutta tähän touhuun, niin alkaa näkymään yleisömäärissäkin tämä puuhastelu. Aloitetaan nyt uskottavasta valmennuksesta ja liigan parhaista pelaajista.

Hyvä-veli järjestelmän laukkauttaminen ja ensimmäiset nimet pihalle: Pasi Sormunen ja Veli-Pekka Kautonen. Roland Carlssonin työpanoksen laadusta minulla ei ole käsitystä. Toivotaan että menee paremmin, kuin Lukkoa vastaan pudotuspeleissä, johon vaaditaan se, että pysyy nyt pystyssä edes.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ai on HIFK-jokerit oikein loppuunmyyty. No sittenhän kaikki on helvetin hyvin.

No niinpäs onkin! Turha katsoa sarjataulukkoa ollenkaan, tsekkaillaan katsojalukuja. Pari huomiota torstaista:
1) Vastustaja on paikallinen ja heillä menee juuri nyt helvetin hyvin. Vierasfanit ovat olleet aktiivisia lipunostajia.
2) Loppuunmyytyyn halliin lasketaan mukaan mm. meikäläisen kolme kausikorttipaikkaa. Tällä hetkellä näyttää siltä, että niiden täyttöaste on nolla tai yksi.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
IFK:n helmasynti, kaikki pitää pilata eikä mitään saada kestävälle pohjalle. Millä helvetillä "mahdolliset tulevat halliuutiset" saadaan istumaan tähän tylsyysmuottiin? Helvetin tylsää ettei edes tylsyyteen anneta tottua.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
IFK:n helmasynti, kaikki pitää pilata eikä mitään saada kestävälle pohjalle. Millä helvetillä "mahdolliset tulevat halliuutiset" saadaan istumaan tähän tylsyysmuottiin? Helvetin tylsää ettei edes tylsyyteen anneta tottua.
Helposti saadaan istumaan! Alkoholistifaijakin lupaa perheelleen jättää flindan, ja ensi jouluna Thaimaan matkan...

Samalla varmaan julkistetaan Sopan, Pennasen ja Redenbachin 5 vuoden jatkosopimukset.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään kun on uuden hallin suunnittelusta kerrottu meille HIFK-faneille ja uudet hienommat sivut avattu ja elämä ( HIFK ) hymyilee taas meille niin toivottavasti myös joukkueen peli olisi hienoa katsottavaa, kun torstaina kiekko tippuu jäähän eikä tämä kausi jäisi tulevaisuudessa muistumaan yhtenä tylsimmästä HIFK:sta ikinä missään!
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Perhe saanut viimein tarpeekseen ja alkoholistifaija on saanut vihiä asiasta. Viimeisenä epätoivoisena yrityksenään pitää kaikki kasassa se lupaa rakennutaa vittu vaikka Taj Mahalin. Flindan olisi syytä pysyä silti piilossa tai sitten rehellisesti rällästäen muna kädessä koko loppu kausi. Hyväksyisin senkin mielummin kuin tämän "kovasti tehdään hommia" (mutta mitään ei tapahdu)-teeman.

Kyllähän tuo hallihanke kovasti piristi, vaikka ei sinällään sijoitukaan tähän tai muutamaan seuraavaankaan kauteen. Hyvä kuitenkin, että tapahtuu edes jotain.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Faija on kuulemma ostanut velaksi Floridasta ranchin ja on aivan intona. Nyt kuulemma alkaa uusi elämä - siis vuonna 2016. Sitä ennen ilmeisesti ventataan poksahtaako maksa.

Tässä ilmainen neuvo HIFK:n hallitukselle: Kun rakennatte kaudeksi 2016/2017 hienon Helsinki Gardenin, niin kannattaa sijoittaa sinne pelaamaan helvetin tyylikäs, viihdyttävä ja särmikäs jääkiekkojoukkue! Oisko paha idea? Ja sovitaan hei, että Sormusen Pasi ei koutsaa sitä ja Somervuoren Eero ei pelaa siinä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös