Bedrock kirjoitti:HIFK on tehnyt sopimukset Kiel Mcleodin(try-out) ja Greg Classenin kanssa??? Tällaista huhua on liikkeellä...
Classen on jo tehnyt sopimuksen Hampuriin (DEL).
Bedrock kirjoitti:HIFK on tehnyt sopimukset Kiel Mcleodin(try-out) ja Greg Classenin kanssa??? Tällaista huhua on liikkeellä...
Sorry, my bad...pekoni kirjoitti:Classen on jo tehnyt sopimuksen Hampuriin (DEL).
Bloogi kirjoitti:Kukas toimii tulevalla kaudella kapteenina?
Oma ehdotukseni: Saarinen (C) Karalahti (A) Kuhta (A).
kolome kirjoitti:Tämä näyttäisi ihan hyvältä. Kolmanneksi varakapteeniksi sitten vaikka Järvinen.
scholl kirjoitti:Miksi niitä varakapteeneita pitäisi olla kolme?
Annetaan joo solidaarisuuden nimissä puolelle joukkueelle joku kirjain rintaan.
Mielestäni kapteeni ja 2 varakapteenia on sopiva määrä. Enemmän on pelleilyä.
Kyllä tässä alkaa itse kutakin ihmetyttämään se, että Kuhdan hankinnan (lomakaudella) jälkeen faksi ei ole toiminut lainkaan. Vähän yli kuukausi sarjan alkuun ja nyt pitäisi kyllä jo hankkia pelaajia, jotta olisivat sitten saaneet treenattua ylimääräiset hodarit ja donitsit kropastaan ennen pleijareiden alkua.
scholl kirjoitti:Kyllä tässä alkaa itse kutakin ihmetyttämään se, että Kuhdan hankinnan (lomakaudella) jälkeen faksi ei ole toiminut lainkaan. Vähän yli kuukausi sarjan alkuun ja nyt pitäisi kyllä jo hankkia pelaajia, jotta olisivat sitten saaneet treenattua ylimääräiset hodarit ja donitsit kropastaan ennen pleijareiden alkua.
scholl kirjoitti:Miksi niitä varakapteeneita pitäisi olla kolme?
Annetaan joo solidaarisuuden nimissä puolelle joukkueelle joku kirjain rintaan.
Mielestäni kapteeni ja 2 varakapteenia on sopiva määrä. Enemmän on pelleilyä.
kaizu kirjoitti:Eikös sääntö mene niin, että kapteenilla ja varakapteeneilla on puheoikeus dumarin kanssa, muiden pitäisi ainakin teoriassa pitää päänsä kiinni ?
Tämä on toivottava ryhtiliike. Ei Kippareilla itse asiassa koskaan ole ollut mitään "yleistä puheoikeutta", homma on karannut käsistä. Lähtökohta on, että kipparilla on kunkulle asiaa kun haetaan aikalisää, nimetään pilkun ampujat tai sijaiskärsijät ja that's it.McJugi kirjoitti:Saas nähdä miten nämä tulee käytännössä toimimaan mutta tosiaan tuossa mainitaan myös tuosta että turha enää oikeastaan kenenkään mennä mussuttamaan hirveästi, kapteeninkaan..
Hextall kirjoitti:Jokavuotinen Bednar huhu on taas täällä. HIFK:n pelaajan suusta kuultua.
bozik kirjoitti:Tämä on toivottava ryhtiliike. Ei Kippareilla itse asiassa koskaan ole ollut mitään "yleistä puheoikeutta", homma on karannut käsistä. Lähtökohta on, että kipparilla on kunkulle asiaa kun haetaan aikalisää, nimetään pilkun ampujat tai sijaiskärsijät ja that's it.
Teille sopivat kipparit, Saarinen C, Kuhta ja Järvinen A.
Ugh, olen puhunut.
Hextall kirjoitti:Jokavuotinen Bednar huhu on taas täällä. HIFK:n pelaajan suusta kuultua.
JAN kirjoitti:Aijaijai... Sen mailat on jo Länsi-Auto Areenalla. Ei ole tulossa teille.
HIFK-Mania kirjoitti:Missäs Bednar muuten pelaa nykyisin?
Ioota Rhoo kirjoitti:Sopimus 2006-2007 Slavia Prahan kanssa.
BigRedCat kirjoitti:Eli jälleen uutisankka... Kyllä nyt saisi tapahtua jotain tiedottamisen arvoista ettei tarvitse keksiä perättömiä huhuja täällä palstalla...
Bigreds. kirjoitti:
Bigreds. kirjoitti: