BoredOldLady kirjoitti:Onkos kellään hajua,millä asenteella Hauhtonen itse on?Siis toki on varmasti sillä mielellä,että NHL tai lähinnä AHL kutsuu,mutta miten on siis asennoitunut HIFK:ta kohtaan?Eli,onko siis kyseessä TODELLINEN ammattilainen,joka kunnioittaa aikanaan tehtyjä sopimuksia,jos siirto estyy,vai peluri,joka ryssii paitsi jengin myös oman kautensa?
Ymmärrän siis toki,että Jannella kova halu rapakon takana pelata.Ymmärrän myös sen,että nykyisessä tilanteessa Pentti ja HIFK tekee kaikkensa,jotta mahdolliset "vääryydet" HIFK:ta kohtaan korjataan.Ja jos se merkitsee sitä,että jotain mutkia on suoristettu luvatta ja Janne jää, hyvä niin.Hyvän maun ja toisen ihmisen kunnioituksen raameissa tietysti tulee käyttäytyä,mikä sitten Penan historian tuntien vähän hirvittääkin...
Eli,kun olen saanut sellaisen käsityksen,että Jannea voisi luonnehtia jopa mukavaksi kaveriksi,niin olisi mielenkiintoista tietää,mitä Janne tilanteesta ajattelee.Ja ennen kaikkea,onko vitutus HIFK:ta kohtaan suurtakin.Kai täällä joku Jannen tuntee.Tai edes serkuntyttöystävänkummitädinkoiranulkoiluttajan.
En tiedä Hauhtosen tunteista mitään, mutta eikai se HIFK:n vika ole, jos sopimuksia ei tehdä ajallaan? Ja se vasta typerää olisikin, mikäli joku odottaisi HIFK:n luopuvan ykkössentteristään tuosta noin vain. Ja taas se, että Hauhtonen tuskin olisi mitään ilman HIFK:ta, niin jos Hauhtonen päättää pistää läskiksi koko kauden tuon takia (ettei päässyt NHL:ään Columbuksen virheen takia), niin saa mun puolesta suksia vittu vaikka indokiinaan pelaamaan. En kuitenkaan usko asenteessa olevan mitään vikaa. Siinähän ei ole mitään pahaa, että haluaa NHL:ään pelaamaan, se on oikeastaan jopa suotavaa.