Näin ketjun avaajana minun täytyy olla kanssasi samaa mieltä. Toivottavasti jengi nauraa mulle muutaman kuukauden päästä ja kertoo kuinka typerä olin... MUTTA muutama pointti:
1. Penalla oli hyvinkin tiedossa jo aikoja sitten, että herrat Kuhta, Pärssinen, Harkins ja Söderholm lähtevät kauden jälkeen ulkomaille. Aikaa siis on ollut jo kauan hankkia stuntit näille. Onko hankittu?
2. Viime kausi oli sekava NHL -työsulun takia, mutta ei kait HIFK olettanut NHL:n työsulun jatkuvan tälläkin kaudella, eikä siis siksi hankkinut pelaajia kesällä?
3. Pitkään HIFK:lta on puuttunut se kuuluisa kakkosketju. Nyt se hankittiin. Hauhtonen ja Salmelainen ovat hyviä kakkosketjun miehiä, varsinkin Salmelainen. Tuli vain sellainen moka, että Kuhta-Pärssinen-Harkins kolmikolle ei sitten paikkaajaa löytynyt. Muistaako kukaan että meillä pelasi näin kovia hyökkäjiä joskus???
4. Kauden avausottelussa meillä pelaa kakkosylivoimassa viivamiehenä Tobias Salmelainen. Onko tämä tässä vaiheessa kautta hyväksyttävää? Ei ole Tobiaksen vika, mutta onko tämä oikein?
5. Ahosen lähdölle ei Penakaan voinut mitään. Naapuri löysi käsitykseni mukaan päivässä uuden hyvätasoisen ykkösveskarin. Pena ei ole löytänyt vieläkään, vaikka aikaa on ollut. Onko hyvin hoidettu?
6. Onko oikein ottaa vajaa 30 euroa lipusta kotiotteluun, jossa kentällä kirmaa pääsääntöisesti HMV-ketjun miehiä. Missä kovat nimet? Jos ei nimiä, niin puolet lipun hinnasta pois! Onko lippujen hinnat kohdallaan?
7. Lähipäivinä saatte nähdä, että Pena tulee julkisuuteen ja kertoo, että rahaa on, mutta ei ole pelaajia. Saatte nähdä. Kun ei ajoissa hankittu stuntteja, niin nyt niitä ei sitten saa. Tuliko mokattua...taas?
Kun lähtökohta roosterin kanssa on niin heikko kuin on, niin en usko että mikään pelastaa tilannetta enää. Valitettavasti...
Edit: Puhun täällä kolmen kausikortin äänimäärällä. Satsaukseni on siis n. 3000 euroa kaudessa kausareihin (runkosarja) + muuta sälää. Mielestäni mulla on oikeus ainakin täällä olla tyytymätön. Fanithan ei muuten merkitse nykyään mitään HIFK:lle, joten se siitä. Kiitos.