Viestin lähetti Johannes
Tarvitaan niitäkin, jos me halutaan oikein roolitettu nelosketju.
1. Zidlicky-Kantor
xxxx - xxxx - xxxx
2. Lehtonen- xxxx
xxxx-Hirschovits-Vihko
3. Levokari- xxxx
Grunn-Häppölä-Pikkarainen
4. Kurvinen-Paappanen
(Mäkinen-Kuki- ) ------------------>Salminen-Viitaluoma-Mäkiaho
WARNING ! tämä on pelkkää oletusta;)
Kyllä minäkin pistin jo rahani likoon ja maksoin playoffs-kortin. Kyllä Föönin nyt kelpaa. ;)Viestin lähetti Kempes
Olenkohan harvinaisuus? Maksoin nimittäin playoffs-kortin tälle keväälle, toisaalta luotin brändiin. Ajattelin, että Fööni tarvitsee kesäksi cashiä!;)
Viestin lähetti Rebel
Aijaa, no mä muistelin että olisit jossain sanonut maksaneesi pleijarikortinkin...no ei sitten. Mutta kuten huomaat, niin jo pelkästään sun nimellä voidaan IFK:n kausikortteja myydä.;) Pentti, nyt hereillä, Korakille kortti kouraan! Kuusi korttia on jo mennyt, ihan ja aika helpolla vielä.
Niinpä, ja varsinkin kantaisi vastuunsa tapahtuneesta sekä tekisiViestin lähetti ks
.Kivaa olisi että joku astuisi esiin ja tunnustaisi syyllisyytensä tapahtuneeseen katastrofiin.Selittäisi samalla kuinka ensi kaudella ei voi sama toistua.
Viestin lähetti Johannes
Eurohockey.net siirtolistasivulle on laitettu Roman Vopatin siirto pois ifk:sta. Uutta seuraa ei ole vielä mainittu. Tämä on huhusivu, mutta aika useinhan nämä pitää paikkansa.
Viestin lähetti The G
Hienoa että kannattajat todella ovat huolestuneita ja välittävät joukkueestaan, mutta kannattajien tietomäärät kulisseista ovat rajalliset. Siksi olen aina ihmetellyt punakaartianne, jossa joukkue valitaan huutoäänestyksellä... jos ei näin käy, niin kapina.
Viestin lähetti The G
Hienoa että kannattajat todella ovat huolestuneita ja välittävät joukkueestaan, mutta kannattajien tietomäärät kulisseista ovat rajalliset. Siksi olen aina ihmetellyt punakaartianne, jossa joukkue valitaan huutoäänestyksellä... jos ei näin käy, niin kapina.
Viestin lähetti Kempes
Mikäs tää Nils Ekman huhu on? Sitä rottaa ja mammanpoikaa ei kyllä IFK:ssa tarvita. Mies hakkaa mailalla, sikailee, muttei ole miestä ottaa haastetta vastaan. Sopii ainoastaan blyysin imagoon.
Viestin lähetti Eldritch
Salmelainen olisi tervetullut, mutta Vihkon päästäminen pois samalla ovenavauksella olisi typerintä mahdollista nollasummapeliä. Vihko pelasi kauden 15 viimeistä peliä kovalla sykkeellä ja viimeistelyllä: Joonas on nyt jo parempi pelaaja kuin Salmelainen, vaikka kokemusta on huomattavasti vähemmän. Toivottavasti HIFK:ssa ymmärretään, että Vihko, Hirso, Häppölä ja Pikkarainen on ehdottomasti pidettävä petopaidassa, kauppaa tehtäköön Viitaluomalla, Grünnillä, Lopilla ja pakeilla.
Viestin lähetti The G
Viestin lähetti The G